Ja, heb je d`r weer eentje, zo`n klaagtopic. `k weet het, maar deze is wel appart.
Omdat mijn vader zijn toestel met telfort sim kwijt is geraakt (en een verdomde mooi nummer had), hebben mijn ouders meegedaan met de zininmobiel actie. (N1600 + 35 euro beltegoed voor 35 euro). Dat Debitel pas na aandringen 35 euro beltegoed geeft ipv 20 was mij reeds bekend. (Daar doe ik dan ook niet moeilijk over). Wat wel nogal vervelend is is dat Debitel het nummerbehoud niet heeft uitgevoerd. (Kon je al aangeven bij de bestelling). Dus je belt ze op, en de dame aan de telefoon zou het in orde maken. Weekje later nog geen bericht, dus je belt weer. Dan vertellen ze je dus ijskoud dat het nummer al in de lucht is en er dus geen nummerbehoud meer uitgevoerd kan worden. Na aandringen moet ik dan maar het nummerbehoudformulier invullen en opsturen, dan zien ze wel.
En wat denk je, weekje later nog steeds niets. Dus je belt weer, weten ze van niets. De jongen aan de telefoon was redelijk grof, en ik werdt het redelijk beu, dus ik heb hem uitgelegd dat de telefoontjes geen simlock hebben. Vervolgens heb ik hem uitgelegd dat als ik de 20 euro beltegoed op beide telefoons opmaak, dat Debitel minimaal 35 euro kost. Toen ik hem vervolgens nog even voorrekende dat Debitel dan netto 35 euro overhoud, dus 35 euro voor 2xN1600, 2 simkaarten en 2x aangetekende verzending, wist meneer mij te vertellen dat als ik geen gebruik maakte van de prepaid kaarten, ik de rekening wel zou ontvangen.
Natuurlijk heb ik gevraagd naar het deel van de algemene voorwaarden waar dit dan wel in stond, maar hij zat daar niet om rechtertje te spelen. Vervolgens melde hij dat hij wel een aantekening zou maken dat ik een zeer lastige klant was, en gooide de hoorn erop.
Ik dacht, ik deel het even met u.
(Overigens blijkt Debitel een achterstand te hebben met e-mail, dus worden prepaid vragen niet behandeld)