Chippie?? 150minuten voor 2,95

Gepost op 04/06/07 om 18:38 uur
Kreeg vandaag de simshop newsbrief. Hier verscheidene aanbiedingen onder de naam CHippie, 150 minuten voor 2,95. Weet iemand onder welk netwerk dit is??
Gepost op 04/06/07 om 18:50 uur
Telfort, dus nu KPN.

Is een bekende, maar heeft tot nu toe weinig op telecomvergelijker gestaan.

De meeste shops kennen deze provider niet, dus vandaar weinig bekendheid.
Gepost op 04/06/07 om 18:51 uur
bij chippie 50 staat vlgs mij een foutje. zou incl sms en mms zijn.
Gepost op 04/06/07 om 20:37 uur
Heb 2 weken geleden abonnement 150 minuten aangevraagt,contract uitgeprint met de benodigde kopieen bij gesloten en opgestuurt.
Tot op heden nog niets van Chippie vernomen.
Gepost op 04/06/07 om 22:19 uur
Ik heb een aanvraag bij GSMbox gedaan dit was binnen twee dagen afgehandeld. Ik heb ook Chippie een mail gestuurd en daar naar een week nog geen reactie op ontvangen.
Gepost op 05/06/07 om 09:57 uur
Ja ik zag het ook bij GSMBOX, maar zoals sommigen van jullie zeggen, het is nog niet zo bekend vandaar durf ik nog niet de sim only te bestellen.Wacht nog wel ff.
Gepost op 05/06/07 om 11:23 uur
De aanbieding van Simshop wordt standaard ook aangebonden via Chippie. Niet echt een introductie stunt van Simshop.
Gepost op 05/06/07 om 14:37 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
omdat het nog niet bekend is, durf je het niet te bestellen?
Het is erg goedkoop en een groot risico neem je niet door het te bestellen.
Bij simshop.nl kan je bij het bestellen wel op service rekenen, dus je kunt daar beter bestellen dan bij chippie zelf
Gepost op 05/06/07 om 16:53 uur
Mijn ervaring met mailen is slecht, maar telefonisch is geen enkel probleem.(wel een 0900)
Gepost op 05/06/07 om 17:03 uur
Simshop is een goeie zaak echter bij Gsmbox krijg je bij iedere bestelling een usb-stick van 512 Mb. Dus dat vind ik interessanter.
Gepost op 05/06/07 om 17:19 uur
Heb sinds een aantal weken een prepaid simkaart van Chippie. Moest een aantal keren faxen, mailen en bellen om de kaart daadwerkelijk geleverd te krijgen. Kosten 5 euro voor de kaart.
Toen ik belde voor nummerbehoud zei men mij dat dit om technische redenen niet mogelijk was??! Terwijl op de website staat dat dit gratis gedaan kan worden. De actieprijzen staan op de site tot 31 maart 2007. Dus lekker actueel. Wel is het nog steeds mogelijk te bellen via het Telfort netwerk, de toegang is nog niet afgesloten.
Gepost op 10/06/07 om 12:26 uur
Toelichting gebruiker:
In het contract de algemene voorwaarde kwam ik onderstaande tegen

4.1
De klant kan de overeenkomst na de minimumduur bedoeld in artikel 4.2 schriftelijk opzeggen met een opzegtermijn van drie maanden

4.2
De overeenkomst duurt minimaal 12 maanden, tenzij een langere minimumduur is overeengekomen.
Opzegging tijdens de minimumduur is niet mogelijk tenzij in de overeenkomst of anderszins door Chippie anders is bepaald

Nu is mijn vraag. Is het nu wel of niet mogelijk om binnen de 12 maanden op te zeggen.
Want zoals het er staat is het niet mogelijk om binnen 12 maanden (de minimumduur) en ben je dus altijd minimaal 2 jaar gebonden aan een contract, of zit ik er naast?
Gepost op 11/06/07 om 08:46 uur
Weet ook iemand hoe het zit als het abbonement afloopt, dat je het nummer mee kan nemen naar een andere provider.
Gepost op 11/06/07 om 09:32 uur
Weet iemand of de overgebleven belminuten volgens het LIFO of FIFO systeem gaan bij Chippie? Ik kan het nergens vinden op de site en in de alg voorwaarden staat dat je je minuten een maand mag meenemen (maar meer niet)
Gepost op 12/06/07 om 10:24 uur
Het volgende is het geval: Ik heb nu abo van vodafone, en heb nog een vodafone abo erbij besteld. Nu wil ik mijn huidig nummer koppelen aan het nieuwe vodafone abo, maar dit kan niet rechtstreeks.
Nu wil ik een goedkope abo afsluiten bv die van chippie + nummerbehoud. Dan wil ik het contract afkopen, en nummer weer laten terugporteren naar vodafone (nieuwe abo) Nu de vraag: weet iemand hoe het zit met afkopen van het abo bij chippie? Kan ik meteen na afsluiten contract afkopen, en dus nummer weer meenemen naar vodafone? Of heb je te maken met 3 maanden opzegtermijn oid? Indien dit niet mogelijk is bij chippie, weet iemand dan een provider waar het wel kan?
Gepost op 12/06/07 om 10:34 uur
@tommydekker
Je kunt veel beter porteren naar bijvoorbeeld een orange prepaid. Dat is stukken goedkoper en hadiger dan rare constructies met afkopen.
Gepost op 26/10/07 om 19:08 uur
Pas op hoor met chippie!
Sinds drie maanden hebben ze een starttarief van 7 cent.
Mijn rekening is nu verdubbeld.
Je kunt beter naar telfort gaan die hebben veel betere aanbiedingen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone