Deutsche Telekom neemt Orange Nederland over

Gepost op 12/04/08 om 11:50 uur
@tonnick holland:

Verkeerd gelezen, 't was al laat
Dat ik weet kan het nog niet, als je niet in de laatste 3 maanden van je Orange contract zit. Ik heb bij T-mobile in de FAQ gekeken met keyword Orange, maar ik heb niks over een mogelijkheid gevonden. Maar er is een goede kans dat voor het eind van het jaar er al offers aan orange klanten gedaan gaan worden. (begin december is er mogelijk al een netwerk-switch.)

Gepost op 12/04/08 om 14:02 uur
Schijnt dat die al gedaan worden. Op tweakers beweert iemand dat in ieder geval: "T-mobile/Orange belde me afgelopen zaterdag dat m'n abbo gemigreerd moest worden naar T-mobile (best joh, 't zal mij een zorg wezen als ik maar een goede verbinding heb) en of ik daar een nieuwe gsm bij wilde hebben (jaaaaa!)."
Gepost op 14/04/08 om 22:03 uur
Ik heb ook begrepen van iemand die bij het installatiebedrijf van masten werkt voor TM dat ze de orange masten eruit halen en TM masten er neer gaan zetten. Weet niet of dat voor alle locaties geldt, maar begreep dat ze niet beide gaan gebruiken.
Gepost op 15/04/08 om 07:58 uur
Ze vervangen de "Orange" apparatuur voor de nieuwe Nokia HSDPA/EDGE apparatuur.
Gepost op 16/04/08 om 21:08 uur
http://www.watchtheguild.com
@robert-jan,

hmmm, dat is ergens najaar 2007 geweest....het klonk me niet logisch dat er in één keer slechter bereik was (nog slechter dan ik altijd al had) maar het was volgens mij toch echt zo. Ook gewoon buiten waar ik normaal altijd goed bereid had, was het gewoon beduidend slechter (het leek wel of naar mate een gesprek langer duurde het bereik slechter was...het zal wel niet maar gevoelsmatig was het wel zo).

Op een gegeven moment zag ik een goede sim only aanbieding in Rotterdam en heb toen maar Orange laten omzetten naar prepaid (ik was al contract vrij nl.) en een KPN Mobiel abo afgesloten (met internet van 9,95...wel duurder maar daar krijg je dan ook een hogere download snelheid bij tov Orange, 125kb tov 64kb).

KPN is over de hele linie wel wat duurder, maar ja....da's de meerwaarde van het wel bereik hebben (in mijn woonplaats iig). Toch hoop ik dat Orange over een jaar back on track zit wat bereik betreft (wellicht dat ik dan weer terugga naar Orange....ik spendeer mijn Euro's op een of andere manier toch liever daar dan KPN die toch al genoeg verdient lol).

Wat dat betreft ben ik blij dat ik altijd 1-jarige abonnementen afsluit. Dan heb je wat te kiezen (twee jaar is ook wel errug lang). Wellicht dat er volgend jaar een goede dekking is (ik sluit het zelfs niet uit om misschien T-mobile te proberen mocht dat zo uitkomen tzt).
Gepost op 16/04/08 om 21:12 uur
Maar je kan toch niet meer naar Orange terug? Hoop dat TM en Orange samen wel voor een goede dekking zorgen, KPN/Telfort was ook een goede uitbreiding qua dekking. Konden ze de overbodige masten opheffen, en de rest toevoegen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone