Debitel KPN 90 Sim-Only - Mobiel.nl

Gepost op 08/06/07 om 20:24 uur
Debitel KPN 90 Sim-Only staat nu voor 3,95 p/m bij Mobiel.nl, heeft iemand meer informatie over dit abbonement, ik kan nergens iets vinden. Lijkt wel of het eigenlijk niet bestaat en er een fout gemaakt is.
Gepost op 08/06/07 om 20:26 uur
Debitel 90 is een relatief oud abonnement. De bundel bevat ook alleen maar minuten, een smsbundel zal apart afgesloten moeten worden indien je dit wenst. Minuten kan je ook niet opsparen.
Gepost op 08/06/07 om 21:12 uur
ga maar naar Debitel/fnv
Daar heb je voor 3.95 incl sms. Je hoeft geen lid te zijn. Je krijgt er ook nog een dvd bij.
Gepost op 09/06/07 om 11:03 uur
Super kokiakova!, ik ben jou zeer dankbaar.
Gepost op 09/06/07 om 11:15 uur
Hugo Boss
vroeger had je ze volgens mij ook wel van 2.95 maar die kan ik niet meer vinden... ben bang dat die niet meer bestaan
Gepost op 09/06/07 om 11:39 uur
@MyTi: graag gedaan. Als we elkaar kunnen helpen waarom dan niet doen.....
Ik weet niet meer of het debitel was maar er was een abonnement voor 1,95 met daarin 50 minuten bellen en sms'en maar dat was vroeger... ;)
Nu wel goedkoop bellen via Chippie (gezien bij simshop) maar daar komt de sms nog bij helaas.
Gepost op 09/06/07 om 20:32 uur
Hierboven ging wat mis, mijn excuses.
Jammer dat deze actie niet meer geldig is:
http://shop.debitel.nl/affinity?waxtrapp=suaxmEsHiSjSlHoBJnBSM&context=isohcHsHiSjSlHqC
Gepost op 09/06/07 om 20:37 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
@MyTi: heb je al geprobeerd te bestellen? Er staat "òf zolang de voorraad strekt" ...
Gepost op 09/06/07 om 22:17 uur
Ik heb ook gebruik gemaakt van die actie.
Op de 22e rond 23 uur besteld. Dag later het papierwerk opgestuurd. Die enveloppe is dus op z'n vroegst op de 24e aangekomen en toch geaccepteerd. Gewoon bestellen en hopen dat er nog voorraad is.
Gepost op 10/06/07 om 15:55 uur
@ MyTi
hey die link was ik dus ff kwijt mooie aanbiedingen daar
als je nu naar debitel/FNV gaat is de goedkoopste 1euro duurder geworden en de rest ook een stuk minder aantrekkelijk.

en je krijgt er nu ook een stomme DVD bij.

kan je met die link van jou nog bestellen? ik kan wel op bestellen klikken maar als dat toch geen zin heeft..

@ kokiakova
bij jou gelukt? wel een paar weken eerder maar ik probeer het maar
barry8719 wijzigde dit bericht op 10/06/07 om 15:55.
Gepost op 10/06/07 om 19:08 uur
@barry: zoals je kunt lezen is het gelukt. heb sim al in huis maar wacht nog op m'n oude nummer.... gewoon bestellen, niet geschoten is altijd mis!
Gepost op 16/07/07 om 21:11 uur
Kan ik een van de debitel acties/fnv ook afsluiten zonder dat ik lid ben van de FNV? Wordt daar niet op gecontroleerd of zo?
Gepost op 16/07/07 om 21:59 uur
Beetje laat maar nummerportering is ook goed verlopen.
Je kunt ook als niet FNV lid dit abonnement afsluiten volgens mij. Er wordt nergens naar je lidmaatschapsnummer gevraagd. Hoewel ik zelf wel lid ben is hier geen woord over gerept door debitel.
Gepost op 16/07/07 om 22:56 uur
ChristiaanWi
dat 3,95 abo per maand kan je ook gewoon in de debitel winkel afsluiten.
krijg je er geen dvd of kadobon bij, maar wordt wel alles voor je geregeld, eventuele nummerportering ook
*dus 75belminuten/150sms'jes per maand voor 3,95, 12maanden lang*

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone