[Typhone.nl] Diverse losse (branded/locked) toestellen

Gepost op 09/06/07 om 16:26 uur
Nokia N70, met vodafone of t-mobile simlock naar keuze, bij typhone.nl

vodafone:
Link

t-mobile:
Link
Gepost op 09/06/07 om 16:40 uur
sjeroen
netjes gelijk langs nsp om die rotzooi van de provider verwijderen
Gepost op 09/06/07 om 17:21 uur
Whoa, ik ging er altijd van uit dat er nooit een simlock zat op een los aangeschaft toestel? Maar dat is dus niet zo?
Gepost op 09/06/07 om 19:50 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Als je een toestel met simlock koopt, zit er een simlock op
Gepost op 09/06/07 om 20:10 uur
Marly
Niet alleen de N70, ook de 6234 en de 6280 van Vodafone zijn nu bij deze shop te koop voor 149,- euro :

klik

Gepost op 09/06/07 om 20:26 uur
Moderator
Pinokkio
Het leuke van de N70 is dat deze (voor de handigeren onder ons) zelf te unlocken/unbranden is ...
Gepost op 10/06/07 om 18:42 uur
Welke aanbieder is aan te bevelen? De laatste keer dat ik een gsm had van Vodafone, zat daar een heleboel Vodafone software op waar ik niks mee deed. Heeft T-mobile dit ook?

Weet iemand of het hier om nieuwe telefoons gaat?
Gepost op 10/06/07 om 20:08 uur
Marly
T-Mobile heeft idd ook een aantal "eigen" dingetjes in hun branded software, maar bij de toestellen, die wij gehad hebben, vond ik de Vodafone branding verder gaan, dan die van T-Mobile.
Maar dit kan per toesteltype verschillen en we hadden geen N70.

Ook blokkeerde Vodafone in het verleden weleens functies in hun software, dit is bij T-Mobile, zover ik weet, niet het geval.
Gepost op 10/06/07 om 20:12 uur
Moderator
Pinokkio
Ik ben vooral geinteresseerd in de mate van branding van de hardware ... is dit bij Vodafone "erger" of minder "erg" dan bij TM?

Bij de TM-versie staat er wel erg prominent "T-Mobile" op het toestel ... Mag ook wel voor die prijs, maar mooi is anders 8-)
Pinokkio wijzigde dit bericht op 10/06/07 om 20:12.
Gepost op 10/06/07 om 21:05 uur
hmm ik overweeg de aanschaf van deze N70 omdat ik maar niet kan wennen aan mijn Samsung E390, dat smsen blijft behelpen en ook het geheugen van 12 mb (wel uit te breiden maar dan met allerlei beperkingen) blijft een ramp.

@ sjeroen: wat betekent NSP? Is dat een Nokia service punt? En zouden ze daar ook de simlock kunnen verwijderen aangezien ik een van die durfals ben die met Debitel bellen
Gepost op 10/06/07 om 21:07 uur
Marly
@ Pinokkio :

Uit mijn herinnering (nichtje heeft hem, maar heb toestel uiteraard nu niet bij de hand) :
op precies dezelfde plek onder het beeldscherm : Vodafone's bekende UMTS-merkje en de tekst "vodafone" (gelukkig wel zilver en niet rood), op de achterkant hetzelfde, UMTS-merkje achter wel groter.

Voor de duidelijkheid : het toestel van mijn nichtje betreft een Vodafone Live! toestel, ik weet uit eigen ervaring, dat Vodafone bij de SE K750i de zilveren versie verkocht met Vodafone Live! en de hierbij horende software- en uiterlijke branding en de zwarte versie zonder branding en/of simlock.
Ik weet niet, of men van deze Nokia mogelijk ook twee versies (met en zonder branding) heeft gehad.

@ckeijer : Nokia Service Points verwijderen geen simlock.
Marly wijzigde dit bericht op 10/06/07 om 21:07.
Gepost op 10/06/07 om 21:27 uur
Mijn VF versie heeft zoals Marly beschrijft de tekst onder het scherm en aan de achterkant zit het grote rode teken. Qua branding vind ik de VF "erger" dan die van T-mobile, die is toch "schoner".
Gepost op 10/06/07 om 23:15 uur
nieuw frontje is zo gedaan,

als het je erg stoort moet je er wel 15euro voor over hebben
Gepost op 12/06/07 om 11:41 uur
"toestel niet meer leverbaar" staat er bij de N70 bij zowel de Vodafone als de Tmobile versie....
In één dag uitverkocht? is toch raar......
Gepost op 12/06/07 om 12:02 uur
de actie loopt al meerdere dagen.....
Gepost op 12/06/07 om 12:30 uur
sjeroen
neeem je toch een van de andere toestelen die zijn er nog voor 149
Gepost op 12/06/07 om 15:07 uur
Ik heb een Originele front van een N70 liggen, er zit een heel piepklein stipje kleurverschil in die je moet zoeken, dus indien er interesse is, mail maar. Nee, niet gratis, ik moest voor een nieuwe de volle mep betalen terwijl die oude ongebrukt is.

Afhalen is geen probleem, maar vervangen kan ik niet.
Gepost op 12/06/07 om 15:59 uur
Shit, ze zijn al op
Gepost op 13/06/07 om 22:25 uur
Moderator
Pinokkio
N70 Vodafone besteld en geleverd gekregen, betreft een DOA . Wordt niet omgeruild maar opgestuurd ter reparatie

Quote:
In een uitzonderlijk geval kan het voorkomen dat een door Typhone.nl geleverde mobiele telefoon bij ontvangst reeds stuk is (men spreekt dan van een DOA: Dead On Arrival). DOA toestellen worden gerepareerd en niet omgeruild. Voor de reparatie van DOA's geldt de reparatieprocedure zoals hier beschreven.

Bron

Gepost op 13/06/07 om 22:29 uur
@Pinokkio Je hebt toch dit wel gedaan?
Quote:
Als Typhone Care klant kunt u gratis gebruik maken van een leentoestel indien u uw GSM ter reparatie aanbiedt bij Typhone Repair. U kunt een gratis leentoestel aanvragen door op onderstaande link te klikken.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone