[Samsung U600] USB kabel werkt niet,,

Gepost op 14/06/07 om 15:48 uur
ik heb sinds kort de samsung u600,,
nu wil ik hem koppelen aan mijn pc..
dus ik heb de software geistaleerd die erbij geleverd werd,, samsung pc studio 3 en usb driver installer,,
nadat ik de software had geinstaleerd stopte ik de kabel erin en kreeg ik op me pc melding : het usb apparaat word niet herkent.
een van de op deze computer aangesloten usb apparaten werkt niet goed.
het is onbekend om wel apparaat het gaat.
op de mobiel zelf kan ik wel uitkiezen waarvoor ik de kabel wil gebruiken..
pc studio
mediaspeler
massaopslag

als ik dan pc studio aan klik en op de pc het programma zelf open en aangeef dat ik de verbinding met usb kabel kiest gaat hij hem zoeken wat enkele minuten kan duren,, maar ik heb al ruim 10 minuten gewacht en hij vind nog niks,,

weet iemand een oplossing..??
alvast bedankt..
Gepost op 15/06/07 om 06:48 uur
Ik had de cd rom geinstalleerd en daarna meteen een nieuwe update van internet gehaald, geen problemen gehad! succes
Gepost op 04/10/07 om 10:56 uur
hallo
heb ook een problem met de samsung u600 heb er een cd rom bij gekregen en een usb kabel maar het geeft problemen hij wordt niet herkend ik vindt het heel vervelend dat het niet werkt graag zou ik wat informatie willen krijgen wat het probleem is.

vriendelijke groeten sylvia de jonge
Gepost op 04/12/07 om 09:23 uur
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Je moet op je telefoon instellen dat je wilt verbinden met PC Studio.
Dat doe je als volgt:

Menu -> Instellingen -> 2 Telefoon -> 9 USB-instellingen ->
o Vragen bij verbinden
o Samsung PC Studio
o Mediaspeler
o Massaopslag

Je kan hier dus kiezen voor Samsung PC Studio. Ik heb hem nu net op 'vragen bij verbinden' gezet. Ik denk dat je dan wat flexibeler bent omdat je niet steeds door het menu hoeft als je bijvoorbeeld naar je extern geheugen wilt.
Gepost op 04/12/07 om 21:39 uur
www.123unlock.nl
http://www.123unlock.nl
hier komt je toestel standaard al mee op, ik moet zeggen dat we dit probleem al een aantal malen vaker gezien hebben bij onze samsung remote unlock server, zelfs de kabel op verschillende systemen haalde niets uit, toen de kabel echter werd vervangen was het probleem opgelost.

we hebben de kabel met het probleem eens doorgemeten en er bleek een breukje te zitten in de (Data+) lijn van de usb kabel, hier hebben we van de ruim 1500 toestellen toch al zeker 5x mee temaken gehad, het komt dus vaker voor.

tip: neem hem even mee naar de winkel waar je hem hebt gehaald, en laat ze daar de kabel testen, als hij niet werkt dan aan laten sluiten met een nieuwe kabel.. vaak krijg je dan direct de nieuwe kabel mee terug

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone