Misschien meer iets voor toestel survey dan hier, maar ik zie wat soortgelijke posts hierboven daarom:
Heb sindskort ook de Samsung U600 in huis! De witte genomen, omdat die er minder zijn dan de andere kleuren (hoopte ik, omdat wit alleen bij T-mobile is), al moet ik zeggen dat ik die blauwe ook wel erg mooi vind (misschien wel mooier dan de witte).
Bij afsluiting verlenging etc alles uitgebreid doorgenomen (dit keer mocht er niks mis gaan), contract specificaties (die weken door omstandigheden iets af van 'normaal'), telefoon etc.
Maar de medewerker die ik had gesproken was vergeten te zeggen dat hij T-Mobile branded is (LELIJK!!!!!), iets wat imo afwijkt van 'normaal' en daarom best had mogen worden genoemd.
Dus nu zie ik de hele tijd T-Mobile in mijn scherm (want T-mobile abonnement) en om me er aan te herinneren dat het toestel daar ook vandaan komt zie ik een paar mm eronder nog een keer een 'schitterend' T-mobile logo.. Jammer dus. Na al het gezeik wat ik heb gehad alleen geen zin meer om hier ook nog achterna te gaan (en als het mogelijk zou zijn om 1 zonder logo te krijgen - een helpdeskmedewerker vertelde mij dat alleen 'kort na de release' de witte U600 zonder T-Mobile branded te verkrijgen was, maar inmiddels waren ze allemaal branded - nog eens 2 weken te wachten op mijn toestel)
Verder vind ik het toestel erg mooi, beeldscherm ook erg goed/scherp (ziet er erg goed uit!) en groot, de batterij nog geen problemen mee gehad, maar als je veel spelletjes speelt/mp3 luistert dan doet die t volgens mij vaak niet langer dan 1 (of als je geluk hebt 2) dag.
Alleen touch screen van die 4 knopjes is ontzettend wennen (voor mij) en vond de camera functies en het instellen hiervan bij de D900 iets gebruiksvriendelijker (oftewel ik moet de gebruiksaanwijzing nog even goed doorlezen), had hiervoor D900. Maar dat komt allemaal wel goed, ff wennen.
Kortom een heel lelijk rotding, allemaal niet nemen!

;) (ook niet tof als iedereen hetzelfde toestel als mij heeft he ;))