Mooie prijsverlaging voor data bij Vodafone. Deze was trouwens al eerder aangekondigd (maar ik weet niet of het toen ook voor consumenten en gewone belbundels gelde). Over T-M loopt al een threadje. Alleen je moet bij vodafone op 2 dingen heel goed opletten:
- Je moet op het juiste partnernetwerk zijn.
- Je moet goed je dataverkeer in de gaten houden i.v.m de FUP. Want normaal heb je 50 MB p/mnd voor je gsm (zorgeloos blox) en nu 50 MB p/dag. Nu mag je het aan de laptop koppelen, normaal niet. Dus even opletten, of je niet heel hard door de MB's gaat!
Toch denk ik dat ik mijn laptop niet mee neem op vakantie. Over m'n PDA twijfelde ik nog, maar ik denk dat ie nu wel mee gaat.
TS: Mag ik jouw bron weten? Ik wilde weten of het ook voor prepaid geld, en kon dit niet vinden op de consumenten site van Vodafone. Bij de
persberichten staat dat het alleen voor laptops geld en niet voor mobile telefoons en/of PDA/MDA's dwz;
Quote:
Iedere Vodafone klant met een datakaart, een mobiel modem of laptop met ingebouwde SIM kaart kan zich gratis aanmelden voor deze dienst.
robert-jan wijzigde dit bericht op 04/07/07 om 23:21.