Vodafone Scherp

Gepost op 20/07/07 om 10:10 uur
hoe meer ik er nou over lees hoe meer ik moet concluderen dat ik er geen enkel voordeel in zie en eigenlijk alleen maar nadelen.
Gepost op 05/08/07 om 09:39 uur
Ik had al heel lang super sim only in mijn hoofd als alternatief, maar dan wel met onbezorgd internet, nu blijk ik net te laat te zijn.

Ontzettend jammer, want voor 40% korting op het reguliere tarief doe ik het echt niet en blijf het voor mobiel internet tragere KPN als alternatief over.

Ontzettend balen dit !
Gepost op 05/08/07 om 11:43 uur
@DeSteef en Truus-Mobile dan met internetbundels?
Gepost op 08/08/07 om 21:09 uur
Weet iemand al hoe het gaat met het meenemen van je bundel naar de volgende maand ? Maak je eerst de meegenomen minuten op of begin je eerst aan de nieuwe bundel en dan aan de overgebleven minuten (de slechte variant). Bij de normale simonly 's van vodafone is het de eerste variant.Veel providers blijven hier vaag over en zeggen bundel is 2 maanden geldig
Gepost op 24/01/08 om 22:36 uur
hoe zit het in de praktijk met die reclame smsjes die je van vodafone kan krijgen bij scherp?
Gepost op 25/01/08 om 07:07 uur
Moderator
http://www.homeseller.de/14712/
Verplaatst naar "Vodafone".
Gepost op 25/01/08 om 12:34 uur
Hugo Boss
Heb geen persoonlijke ervaringen, maar ook op andere sites over Vodafone Scherp nog niemand tegengekomen die erover klaagde... misschien een aanwijzing dat het wel meevalt ;)
Gepost op 26/01/08 om 01:51 uur
Het is iets nieuws waar Vodafone mee wil exprimenteren. Dus ik denk dat het nu vrij nihiel is maar later meer gaat worden.
Gepost op 02/02/08 om 18:16 uur
Mij zijn ze als klant kwijt vanwege die VF Scherp. Ik had een Super Sim Only; 35 euro bundel voor 10,95. Vodafone Scherp is echt een naai abo (afronden op hele minuut, betalen voor 1200-nr). De gewone Basis Sim Only te duur tov wat ik de afgelopen 2 jaar betaalde. Dan ga ik bijna het dubbele betalen! (21 euro ipv 10,95).

Mijn Abo loopt in mei af, ze hadden al gebeld om te verlengen naar VF Scherp. Maar dan vertellen ze er niet bij dat je per minuut betaalt en dat 1200 voortaan geld kost. Logisch uit commercieel oogpunt, maar erg klantonvriendelijk! Daarom zijn ze mij kwijt als klant.

Ik denk dat ik naar KPN ga, Hi 15 Sim Only. Kan ik tenminste ook MMS'en binnen de bundel, iets wat ik bij VF altijd miste.

Daaag VF , mss tot een volgende keer als jullie weer fatsoenlijke abo's hebben!
Gepost op 02/02/08 om 20:39 uur
MMS'en is bij voda ook binnen de bundel. (niet bij scherp). En als je tog altijd sim only hebt, sluit je hem toch aan voor 2jr. €17,50 voor 35€ bundel en daarna kun je hem contracts vrij laten doorlopen voor het zelfde bedrag.
Gepost op 24/02/08 om 20:26 uur
Hakann:
Dus je adviseert me om bijna 7 euro per maand meer te gaan betalen, voor hetzelfde product? (ok, behalve dat MMS in de bundel valt). Plus me voor 2 jaar te binden aan VF? Haha, thanks but no thanks...
Gepost op 24/02/08 om 20:52 uur
Ik denk dat inderdaad Hi 15 SO een betere optie is dan een gewone SO van Vodafone, omdat:
- het contract maar een jaar loopt (i.p.v. 2 jaar);
- na het jaar het tarief niet omhoog gaat;
- MMS even duur is als 1 minuut bellen.

Gepost op 14/06/09 om 15:17 uur
Pas op met Vodafone scherp ze hanteren het verfoeide FIFO systeem.Eerst bundel en dan pas overgebleven minuten . Mij niet meer gezien bij voda scherp.link
Sjoerd wijzigde dit bericht op 14/06/09 om 15:17.
Gepost op 14/06/09 om 15:20 uur
"Eerst bundel en dan pas overgebleven minuten" = LIFO
Gepost op 14/06/09 om 15:32 uur
Okee bedankt LIFO dus probeer een linkje te plaatsen maar lukt niet zo erg goed

Modbreak:
Graag gedaan.
Sjoerd wijzigde dit bericht op 14/06/09 om 15:32.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone