[bestelmaar.nl] slechte reaktie

Gepost op 01/08/07 om 11:18 uur
Ik heb 17-07 een abo met nokia n95 besteld bij bestelmaar.nl
Ik heb gisteren alleen al meer dan 1 uur aan de telefoon gezeten tegen 0.30 cent per minuut en nu ben ik nog niets wijzer.

Vorige week heb ik ook al een paar keer gebeld en afgelopen vrijdag was alles binnen en in orde en zou alles verzonden worden. Gisteren konden ze me niet eens vinden in het systeem, de tweede keer was alles (opnieuw) binnen en waarschijnlijk verzonden maar daar zouden ze me over terug bellen. Dat werd dus niet gedaan en na de derde keer bellen bleek dat het toestel gisteren pas binnen was en verzonden zou worden

In totaal heb ik volgens mij al voor 30 euro aan die telefoon gezeten (gisteren na 47 minuten maar opgehangen omdat er gewoon niet opgenomen werd), m'n telefoon nog steeds niet binnen, de status op de site geeft ook niets aan en op de 5 verzonden mails de afgelopen 2 weken al 1 reaktie gehad.

Iemand ook deze problemen (of gehad) en enig idee hoe ik nog kan doordringen daar?
Gepost op 01/08/07 om 11:34 uur
Bestelmaar wordt of is net overgenomen.. Tis daar echt een zooitje qua administratie.. heb zelf mn order geannuleerd en de telefoon van mn vriendin kreeg ze ook pas na veel gemail en gebel,

succes
Gepost op 01/08/07 om 16:14 uur
Zoals bekend is word er meegelezen want n.a.v dit bericht werd ik gebeld. Telefoon is kennelijk onderweg en vanwege de gemaakte belkosten wordt er geld op mijn rekening gestort.

Tot zover aardig goed opgelost dus.
(Daan, goed bezig )

Gepost op 01/09/07 om 16:48 uur
Wat een amateurs zeg
Zou vandaag mijn abo ingaan bij Vf maar dat gebeurd dus niet. Kan pas per 31-11-07 zeggen ze bij Vf
Heeft er dus gewoon kennelijk weer een de datum gelezen van 01-09-07 en dat maar doorgegeven als zijnde opzeg datum bij kpn.
Ik had er toch duidelijk bij vermeld dat ik zelf had opgezegd en dat mijn nummer per 01-09 een pre-paid zou worden.
En op zaterdag werkt er natuurlijk niemand daar dus kan ik even gaan zitten wachten tot maandag.

Nooit meer wat bestellen daar. Van het begin af aan alleen maar ellende.
Gepost op 01/09/07 om 16:53 uur
Jammer, dat het zo moet. Was voor mij altijd één van de fijnste shops...
Gepost op 01/09/07 om 16:59 uur
@evdm: met de nadruk op WAS ja.

Ik heb daar en hele heisa gehad over het te ruilen toestel. eerst waren ze in "overleg" met nokia over de slide en een dag later gingen ze 'm opsturen voor reparatie terwijl er nog niet eens een oplossing was voor dat probleem. Toen ik echt boos werd werd ik dezelfde dag gebeld door iemand die zich voorstelde onder de naam van dat het bedrijf die hun kennelijk overgenomen heeft (noem even geen naam want ik weet niet meer zeker wie het was) Toen was het nieuwe toestel al klaar gelegd bij de post. Kennelijk weten die wel hoe 't op te lossen is.
Verder heb ik wel de eerder genoemde 30 euro ontvangen maar ik zou ook nog de verzendkosten teurg krijgen van 6.95 maar daar zie of hoor ik niets van/over.

Ik weet nu niet hoe dat met die nummer portering is fout gegaan maar het is in ieder geval vanaf het begin gedonder en daar baal ik goed van. Op het moment eigenlijk gewoon pislink

En nu kan ik me beltegoed gaan opwaarderen,. Weet niet eens meer hoe dat moet
Gepost op 01/09/07 om 21:47 uur
Zover ik weet kan er in het weekend nooit een nummer worden geporteerd bij Vodafone, moet altijd een werkdag zijn. Tevens is het niet zo dat als je nummerbehoud aanvraagt dat het altijd goed gaat. Aangezien op het moment van aanvragen van het abonnement ben je bij je oude provider nog een abonnement en dan geldt er voor elke provider weer een andere procedure. Sommigen laten dan weer opnieuw opzegtermijn gelden, dat had goed moeten worden nagevraagd.
Gepost op 03/09/07 om 08:42 uur
Ik heb hier ook een N95 besteld zo'n 2 weken geleden. Heb bericht gehad dat het contract ontvangen is, en daarna niks meer gehoord... Op mail word vooralsnog niet gereageerd (week geleden gestuurd, en 3 dagen later nogmaals).
Heb meerdere keren gebeld maar na een kwartier in de wacht het maar weer opgegeven (vaste telefoon heeft geen speaker en ik haat wachten met dat ding tegen mijn oor)

Ik laat me iedere keer weer verleiden door de lage prijzen online. Maar ook iedere keer loop ik weer tegen de lamp. Vorige keer ook op KPN.nl adverteren met leveren binnen 24 uur, en je mag blij zijn als je het toestel binnen 24 dagen hebt.

Ik denk dat dit voor mij de laatste keer is dat ik online bestel. Ik betaal toch liever 100 euro meer in de winkel, en neem het toestel direct mee. Als al deze ergernis.
Gepost op 03/09/07 om 10:10 uur
@Tellies:

Ik had zelf mijn abo al opgezegd bij kpn (Hi). De opzegtermijn liep dus al. Al alleen gevraagd deze om te zetten naar pre-paid zodat ik het nummer wel in bezit zou houden. Dan had het dus zo op 01-09 overgenomen kunnen worden. Ik heb zaterdag de klantenservice van Hi nog gebeld en deze zeiden dat het nummer meteen overgenomen kon worden omdat het een pre-paid is. Daar zijn ze toe verplicht zei de medewerkster. Vodafone heeft echter 31-11 in hun systeem staan dus kennelijk heeft iemand de ingangsdatum verward met de opzeg datum.

Gepost op 21/09/07 om 14:08 uur
Hallo ook bij mij komt Bestelmaar.nl (hetzelfde bedrijf als: Elders webslales en GSM.NL niet met haar afspraken na.

Op 6 september bestelde ik een Nokia N73 met Telfort verlenging van 2 jaar. Hij zou er na 8 dagen moeten zijn. Al twee weken op een rij zegt Bestelmaar.nl dat ze er het einde van de volgende week zullen zijn. Gisteren (20-9) gaf ik aan dringend het teostel nodig te hebben. Tot mijn vreugde zij de medewerker dat ik het abbonement en het toestel kon annuleren en ik deed dit dan ook direct. s'Avonds ging ik naar de Telfortwinkel om een nieuw toestel te halen, maar toen bleek dat Bestelmaar.nl (vijf minuten na ons gesprek van de middag) niet geannuleerd te hebben, maar juist de contractverlenging in te hebben laten gaan. Kortom nu kan ik geen nieuw toestel kopen.
Ik ben vandaag al de hele dag aan het bellen geweest voor 0.30 eurocent per minuut maar er wordt niet opgenomen. Duur grapje dus.

Telfort geeft aan alle ervaringen bij hun te melden, zodat zij hun deals met deze bedrijven kunnen bekijken. De politie geeft aan een civilerechtelijk proces te starten (gelukkig heb ik rechtsbijstand).
Weet iemand nog een andere oplossing want ik heb natuurlijk geen zin in zo'n rechtszaak?
Gepost op 21/09/07 om 19:34 uur
blabla
@ Fancy: Als de contractsvernieuwing al is verwerkt, en jij annuleert je order, denk je dan dat de verlenging direct in het Telfort systeem als geannuleerd staat? Dat is niet even een simpel knopje indrukken, en kan tot enige tijd over gaan. Daarnaast dien je eerst de winkel in gebreke te stellen alvorens een proces te starten. Daarbij moet je ze een redelijke termijn geven je order te annuleren, waarbij 24 uur alles behalve redelijk is.
Gepost op 21/09/07 om 23:23 uur
Hoewel het natuurlijk appart is dat de verlenging geactiveerd is 5 minuten na je gesprek, is het niet verwonderlijk dat je annulering (nog) niet verwerkt is. Dergelijke zaken moet je ten aller tijde schriftelijk (of per fax) doen. Immers, een telefoniste kan moeilijk weten of jij bent wie je zegt dat je bent. Daarnaast is het nog lastig om een telefoongesprek als bewijs te gebruiken. Andersom heb jij ook geen bewijs als je het telefonisch afhandelt.

Op papier met handtekening is dus ook de tip ;)
Gepost op 22/09/07 om 11:48 uur
Ik weet niet of gsm.nl dezelfde tel.nummers en mailadressen gebruikt anders kan je beter direkt met hun contact opnemen.
Ik heb wel de ervaring dat als er problemen zijn in het mail en telefoon contact (en als je héél erg duidelijk bent in wat je wilt) er medewerkers van gsm.nl gaan reageren.
Weet niet of dat toeval is maar bij mij werd er in ieder geval daarna gereageerd door medewerkers die zich voorstelde als medewerker gsm.nl (net of die echt de beslissingen mogen nemen en afhandelen)

Nogmaals het kan toeval zijn maar in mijn beleving heeft gsm.nl mijn zaken afgehandeld ('t duurde ff maar toch goed gekomen)
Gepost op 23/09/07 om 22:23 uur
Ik zou ze normaal gesproken ook niet hebben aangesproken op een iets langer durende annulering. Maar ik ben zo verbaasd omdat de medewerker had gezegd het per direct te gaan regelen. De medewerkers van Telfort konden later zien dat de verlenging nog niet was ingegaan toen ik belde met Bestelmaar.nl en dan is het toch gek dat er vlak daarna een verlenging is aangevraagd in plaats van geannuleerd (wat waarschijnlijk dus niet eens nodig was).
Ik ben daardoor gaan nadenken over wat ik moet/kan gaan doen als er komende week geen veranderingen optreden in de bereikbaarheid van Bestelmaar.nl, de annulering of wie weet een plotselingen levering van het toestel. Ik heb nu al ongeveer voor 30 euro belkosten gemaakt aan de wachtlijn van Bestelmaar.nl

Ik zal morgen proberen GSM.NL te bellen. Wie weet lukt dat bij mij ook. Bedankt voor deze tip.

Gepost op 24/09/07 om 09:13 uur
Het duurde bij mij dan ook wel een tijd en ik had ook veel extra kosten daardoor. Neemt niet weg dat ik uiteindelijk wel 30 euro belkosten terug gestort heb gekregen van ze. Ook de 6.95 verzendkosten van het ruilen/terugzenden van het toestel.

Neemt niet weg dat er ergernis ontstaat door de wat langdurige afhandeling maar het is in ieder geval afgehandeld (en dat is al heel wat)
Gepost op 28/09/07 om 10:16 uur
Het lijkt erop dat ik er toch ben uitgekomen met Bestelmaar.nl. Toen bij mij eergisteren de maat echt vol was en ik dat liet weten kreeg ik contact met een meerdere van de medewerkers. Deze deed mij het nette voorstel het toestel nu zonder de kosten (van ongeveer 40 euro) toe te zenden. Dit ter compensatie van de belkosten en als excuus voor hoe het allemaal is gelopen.
Contactverlenging bij Telfort annuleren was volgens hem helemaal niet mogelijk en daar waren zijn medewerkers wat informatie betreft naar mij toe in gebreke gebleven.
Fouten zijn mensenlijk en als ik per e/mail een bevestiging krijg van wat hij mondeling ridderlijk heeft toegegeven over de gang van zaken dan ben ik bereidt om toch nog met dit bedrijf in zee te gaan en het toestel aan te nemen. Ik heb er wel weer vertrouwen in.
Ik zal nog laten weten als het uiteindelijk goed is afgelopen en ik kan bellen met mijn nieuwe toestel.
Groeten,
Fancy

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone