[Samsung E250] Toestel na unlocken onbruikbaar

Gepost op 19/08/07 om 20:35 uur
Ik heb dus een samsung E250 gekocht. meteen simlockvrij laten maken bij die winkel ook.. ik thuis gekomen. het toestel viel elke keer uit en hij bleef hangen/liep vast. zo frustrerend. als hij stil lag ging t nog wel maar zodra ik er mee ging lopen.. hij viel de hele tijd uit. ik terug naar de winkel, had geen garantie door t unlocken maar die gozer stuurde m terug naar Orange zei die. nu heb ik hem terug, maar hij doet t nog niet goed.. hij valt nog steeds uit.

Wat moet ik doen?
laten resetten bij een orange shop? en hem verkopen als prepaid telefoon? Ik vind t n mooi ding, ik hou m graag maar ik heb een sim only abb van Debitel.
Gepost op 19/08/07 om 20:45 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Verplaatst naar het juiste toestelforum en titel aangepast

Als de winkel waar je het toestel gekocht hebt het toestel ook simlockvrij heeft gemaakt, moet je daar zijn. Na unlocken heb je echter (vaak) geen garantie meer, dus succes!
Gepost op 19/08/07 om 20:47 uur
Eerste bericht ;) ja hij vd winkel had hem ook teruggestuurd. maar die gast werkt niet echt mee.
simlockvrij laten maken = geen garantie meer bij hun
helaas, wat nu?
Gepost op 19/08/07 om 23:05 uur
Nu heb je dus een dure presse-papier...
Als het een Orange toestel is, kun je eens proberen bij een Orange shop binnen te lopen.
Moet je wel kunnen løllen als brøgman...
Gepost op 20/08/07 om 00:11 uur
of je kan Orange zelf opbellen, zonder vermelding dat je 'm hebt laten unlocken. De kans dat ie gerepareerd wordt is vrij groot, ze checken vrijwel nooit of het toestel lockvrij gemaakt is of niet en als ze het wel es doen, dan is het bij Tmobile.
Gepost op 20/08/07 om 11:08 uur
dat was mij ook al verteld door iemand vd een telefoonwinkel maar liefst! ik ga dat dan maar doen.
je kan ook via internet updaten maar weet niet of dat ook de simlock ongedaan maakt.. weten jullie dat?
Gepost op 20/08/07 om 19:57 uur
www.123unlock.nl
http://www.123unlock.nl
nee door een firmware update komt de simlock niet terug, de simlock data staat in de "eprom" van het toestel, bij een firmware update wordt de mainflash alleen geupdate, er is dan geen aanpassing in de eprom.

eventueel kun je hem weer locken op orange zodat ze niet gaan klagen.. vindt het trouwens een erg slechte zaak dat die kerel geen garantie geeft op het unlocken.. beetje duister zaakje. wij maken ook telefoons simlockvrij maar geven 30 dagen garantie op het unlocken, mocht het toestel hierna vreemd doen dan wordt dit kostenloos gerepareerd.

indien gewenst kan ik je wel de info geven hoe je je toestel weer kunt locken. laat maar horen
Gepost op 20/08/07 om 20:25 uur
blabla
Ik hoop niet dat je er 130 euro voor betaald hebt, want daarvoor is hij simlockvrij te koop :')
Gepost op 20/08/07 om 22:21 uur
Oh.. hoe krijg ik hem weer terug op Orange dan?
misschien heb ik dan daarna geen problemen meer?
zou hij met simlockvrij maken beschadigd zijn geraakt?

ja duister zaakje ik heb nog 2 mnd gewacht ook voordat ik m terugkreeg. die gast was mijn adres vergeten zei die. ik woon inmiddels aan de andere kant van Nl vandaar dat ik m niet eerder kon halen..

hah 135 incl simlockvrij maken.. prepaid.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone