Begin juli een abonnement besteld tot op heden niets gehoord, wel diverse e-mails gestuurd maar nooit een antwoord. Vandaag kreeg ik wel een faktuur van 17 juli t/m 31 augustus, echter ik heb nooit de simkaart en/of codes ontvangen. Hoe wordt deze verstuurd ? Per TNT post simkaart en codes apart of tegelijk en moet er worden getekend ? Wie weet dit !
Simkaart nu wel ontvangen maar nu weer ellende met de fakturen. Elke keer een aanmaning dat ik 4,37 moet betalen ! Dit was geincasseerd en heb ik terug laten boeken het kon immers niet ik had geen nog niets ontvangen. Een e-mail van klantenservice gehad dat dit met de volgende faktuur gecrediteerd zou worden weer een e-mail gestuurd dat ik dit al terug heb laten boeken ! Na ongeveer 8 e-mails heb ik niets anders dan aanmaningen gehad nummer geblokkeerd en nu weer een aanmaning met 10,50 administratiekosten te innen bij de volgende faktuur. Kortom een en al ellende bij Chippie en op al de e-mails die ik stuur is tot op heden nog niet gereageerd.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 04/10/07 om 11:46.