Welke providers hebben bereik in Kaliningrad?

Gepost op 26/06/03 om 09:10 uur
Hey, ik ga van de zomer naar Kaliningrad. Nu heb ik via www.t-mobile.nl en www.gsmworld.com kunnen uitzoeken of ik bereik heb. Omdat ik niet zeker weet of alle informatie die ik heb gevonden klopt, wil ik graag weten van andere mensen die in Kaliningrad zijn geweest, of je er bereik hebt en dus kan bellen (niet alleen van T-Mobile, maar ook van andere providers; dit ivm andere mensen die ook meegaan en geinteresseerd zijn in hun dekking).
Alvast bedankt!
Gepost op 27/06/03 om 22:35 uur
Heeft echt niemand ervaringen met Kaliningrad? En weet iemand hoe het zit met roaming overeenkomsten? Kan je bv met Orange met elke Russische provider bellen?
Gepost op 27/06/03 om 22:46 uur
Orange heeft 6 overeenkomsten: Ermak RMS, KB Impuls (BeeLine/Vimpel), Kuban GSM, Megafon, SCS en Uraltel.
Gepost op 27/06/03 om 23:12 uur
Waar heb je die info vandaan? Ik kan het niet vinden op de site van Orange, en bij de helpdesk zeggen ze dat je kan bellen met alle providers in Rusland (geloof ikzelf neit, maar ik weet niet precies hoe die roamingcontracten in elkaar zitten). Ik ben namelij kook geinteresseerd in Orange, omdat een vriend van me dat heeft die ook naar Kaliningrad gaat.
Gepost op 27/06/03 om 23:29 uur
Op de site van GSMworld. Hier om precies te zijn.
Gepost op 27/06/03 om 23:34 uur
Hmmm T-Mobile heeft 11 roamingpartnes in Rusland....

Vor meer info:
http://www.t-mobile.nl/applications/persoonlijk_gebruik/buitenLandTarief/buitenlandtarief.asp
Gepost op 27/06/03 om 23:42 uur
Quote:

Op de site van GSMworld. Hier om precies te zijn.

Is die site een beetje up-to-date? En het betekent dus dat de klantenservice van Orange onzin praat, als ze zegt dat je met alle providers kan bellen?
Gepost op 27/06/03 om 23:43 uur
Quote:

Hmmm T-Mobile heeft 11 roamingpartnes in Rusland....

Vor meer info:
http://www.t-mobile.nl/applications/persoonlijk_gebruik/buitenLandTarief/buitenlandtarief.asp

Ik heb deze info ook gevonden, maar omdat ik de ervaring heb dat lang niet alle websites kloppen, zou ik graag wat andere informatiebronnen hebben (dus bv GSMWorld of iemand die zelf in Kaliningrad is geweest)
Gepost op 28/06/03 om 01:49 uur
Als je TMo hebt, kan je het beste via MTS of zoiets bellen.. dat zijn partners van TMo
Gepost op 28/06/03 om 07:08 uur
Extel is anders veel goedkoper volgens T-Mobile zelf...
Gepost op 28/06/03 om 18:54 uur
Ik heb nog geen eens van Kaliningrad gehoord... Ik denk wel meer mensen niet, laat staan dat ze er geweest zijn. ;)

De Orange roaming partners zijn ook hier te vinden (onderaan de pagina). Overigens is die lijst niet helemaal actueel. Er zijn inmiddels al weer aardig wat landen bijgekomen.
Gepost op 06/07/03 om 16:33 uur
Update Orange zelf die lijst dan niet?? Het lijkt mij toch juist erg slim om te laten zien dat je je zaakjes goed voor elkaar hebt in het buitenland.
Met een particulier abonnement zal je toch wel dezelfde roamingpartners hebben?
Gepost op 06/07/03 om 19:25 uur
Nou, die landen zijn er de afgelopen tijd bijgekomen, dus die update komt waarschijnlijk nog. Maar je kan inderdaad gebruikmaken van dezelfde roamingpartners.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone