Hey, ik ga van de zomer naar Kaliningrad. Nu heb ik via www.t-mobile.nl en www.gsmworld.com kunnen uitzoeken of ik bereik heb. Omdat ik niet zeker weet of alle informatie die ik heb gevonden klopt, wil ik graag weten van andere mensen die in Kaliningrad zijn geweest, of je er bereik hebt en dus kan bellen (niet alleen van T-Mobile, maar ook van andere providers; dit ivm andere mensen die ook meegaan en geinteresseerd zijn in hun dekking).
Alvast bedankt!
Heeft echt niemand ervaringen met Kaliningrad? En weet iemand hoe het zit met roaming overeenkomsten? Kan je bv met Orange met elke Russische provider bellen?
Waar heb je die info vandaan? Ik kan het niet vinden op de site van Orange, en bij de helpdesk zeggen ze dat je kan bellen met alle providers in Rusland (geloof ikzelf neit, maar ik weet niet precies hoe die roamingcontracten in elkaar zitten). Ik ben namelij kook geinteresseerd in Orange, omdat een vriend van me dat heeft die ook naar Kaliningrad gaat.
Ik heb deze info ook gevonden, maar omdat ik de ervaring heb dat lang niet alle websites kloppen, zou ik graag wat andere informatiebronnen hebben (dus bv GSMWorld of iemand die zelf in Kaliningrad is geweest)
Ik heb nog geen eens van Kaliningrad gehoord... Ik denk wel meer mensen niet, laat staan dat ze er geweest zijn. ;)
De Orange roaming partners zijn ook hier te vinden (onderaan de pagina). Overigens is die lijst niet helemaal actueel. Er zijn inmiddels al weer aardig wat landen bijgekomen.
Update Orange zelf die lijst dan niet?? Het lijkt mij toch juist erg slim om te laten zien dat je je zaakjes goed voor elkaar hebt in het buitenland.
Met een particulier abonnement zal je toch wel dezelfde roamingpartners hebben?
Nou, die landen zijn er de afgelopen tijd bijgekomen, dus die update komt waarschijnlijk nog. Maar je kan inderdaad gebruikmaken van dezelfde roamingpartners.