[kortingopbellen.nl] Chippie / kortingopbellen.nl geen pincode van de simkaart

Gepost op 25/08/07 om 23:07 uur
Voor de vakantie (begin augustus) had ik voor mijn ouders een Chippie simonly abonnement besteld bij koting op bellen.

We hebben de envelop van kortingopbellen.nl inmiddels gekregen, maar er is geen pincode (en ook geen pukcode) meegeleverd en 0000 werkt niet, en er staat ook niks op de mail.

Beiden partijen reageren niet op mail, chippie niet fatsoenlijk telefonisch bereikbaar 0,20p/m en dan nogal lang aan de telefoon hangen want na 10 minuten ben je het wel een beetje zat.
Korting op bellen neemt gewoon helemaal niet op!

Hoe was dit bij jullie met de pin code geregeld?

wij hebben alleen een 0-factuur, creditkaart formaartje met sim erin en chippie boekje.

Schiet allemaal niet op dus en zeker niet als ik die andere discussie over chippe lees (extra start tarief, dit was dus niet bekend toen wij het afsloten)
Gepost op 26/08/07 om 00:08 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Verplaatst naar het subforum van Kortingopbellen.nl

Ten aanzien van het starttarief: discussie graag in http://www.telecomvergelijker.nl/thread/23523.

Ik adviseer toch nog een mail te sturen naar KOB, in de regel lossen zij dit soort zaken netjes op. KOB leest hier ook mee, wellicht helpt dat
Gepost op 26/08/07 om 21:26 uur
Kontact met KOB komt op gang, maar schiet er inhoudelijk 'nog' niks mee op. Chippie heeft nog niet gereageerd.

Kan er misschien iemand nog inhoudelijk reageren hoe zijn bestelling is verlopen van zijn chippie bij KOB?
Zat de pin+puk code er gewoon bij? was het 0000 of pin via de mail?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone