[Telfort] Tiscali en Speedlinq worden ADSL van Telfort

Gepost op 21/09/07 om 19:03 uur
Zojuist is bevestigd door KPN BV dat de merken Tiscali en Speedlinq zullen verdwijnen en dat de klanten zullen worden ondergebracht bij het nieuwe ADSL van Telfort.

Meer informatie wordt a.s. maandag bekend gemaakt. Tiscali stopt per 8 oktober a.s. en Speedlinq per 1 oktober a.s.

Bron: KPN (intern)
Gepost op 21/09/07 om 19:39 uur
blabla
Speedlinq ook Hopelijk krijgt Telfort ADSL dan wel de kwaliteit van Tiscali en niet die van Speedlinq. Wel een slim concept op zich.
Gepost op 22/09/07 om 23:40 uur
Goede zet KPN

Moet je wel altijd de goede service van Telfort krijgen
Gepost op 23/09/07 om 12:51 uur
"De goede service van telfort"

Gepost op 23/09/07 om 14:19 uur
Welke 'service' bedoelt hij dan precies?
Gepost op 23/09/07 om 19:55 uur
http://superlutser.googlepages.com
Uh... Tiscali als ISP-naam verdwijnt doordat KPN Tiscali Nederland heeft overgenomen; Tiscali als netwerkaanbieder blijft gewoon (internationaal) actief ;)
Gepost op 23/09/07 om 22:36 uur
Goede zet van KPN! Nu kunnen de winkels bij een mobiel abonnement er ook gelijk Telfort ADSL bij verkopen. Speedlinq biedt ook telefonie aan, dus het merk Telfort wordt in 1 klap een aanbieder van mobiel, vast en adsl. De klant wil namelijk alles bij 1 aanbieder, en Telfort kan dit nu ook leveren.
Gepost op 24/09/07 om 01:34 uur
ik vind het ook wel slim kwa marketing. KPN is het 'degelijke' voormalige staatsbedrijf. Telfort het broertje met het betere prijsimago. Wat ze leveren is hetzelfde maar it's all about perception these days...
Gepost op 24/09/07 om 13:33 uur
@spambam:

Logisch, dat snapt een ieder wel, denk ik. Het ging hier ook om de Nederlandse tak, zowel van Tiscali als logischerwijs van Speedlinq.
Gepost op 24/09/07 om 16:44 uur
Het aanhouden van de Tiscali naam zal wel geld hebben gekost (zullen ze vast aan de Italianen voor moeten lappen), en Speedlinq is sowieso niet erg bekend, en heeft een slecht imago (slechte en dure klantenservice).
Telfort is zeer goed bekend in Nederland, want ze maken veel meer reclame dan Tiscali en Speedlinq bij elkaar.

Nu alleen nog de klantenservice van Telfort verbeteren, ik heb daar namelijk alleen maar negatieve ervaringen mee.
Maar telfort is inderdaad wel goedkoop. (denk aan sim-only prijzen en het nieuwe mobiele breedband internet)

Ik ben benieuwd of ze ook met "TV van Telfort" zullen komen. Nu KPN zich op interactieve Tv (het vroegere Mine) richt zouden ze het minder goede (en ook goedkope) TV van KPN (digitenne) ook wel eens onder de Telfort naam kunnen onderbrengen. Het is immers ook een "prijsvechter" product.

Gepost op 24/09/07 om 16:49 uur
Prijzen???
Gepost op 24/09/07 om 17:23 uur
Ik heb vandaag nog niet "meer informatie" gezien.

iemand een persbericht gezien?
Gepost op 25/09/07 om 07:48 uur
dan zou dit ook een mooie reden zijn om weer eens te switchen van adsl abonnement, je bent natuurlijk (als het telfort gaat worden) vrij om over te stappen naar een andere aanbieder, los van je contract...

Misschien komen ze met een mooi openingsaanbod!
Gepost op 25/09/07 om 08:51 uur
pindakaas> nee hoor bij een naamsverandering blijft je contract gewoon geldig. Je kunt dus niet overstappen.
Gepost op 25/09/07 om 22:06 uur
Ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen en wat hier waar van gaat zijn.

1oktober is wel heel erg kort dag !
Gepost op 26/09/07 om 02:53 uur
En wat gebeurt er met mijn 12move ADSL abo? Wordt zeker ook Telfort, net als Studentenadsl. Beide zijn merken van voorheen Tiscali en technisch identiek.

En nu maar hopen dat de kwaliteit (momenteel erg goed) op peil blijft. Nogal griezelig dat Speedlinq er ook bij komt: de slechtste provider van Nederland.

Wanadoo is Orange geworden en nu dit weer. Ik zie het nut er totaal niet van in. Kost klauwen met geld en leidt alleen maar tot verwarring en een kleiner marktaandeel. Bosch maakt producten onder de namen Bosch maar ook onder de naam Siemens om zo het marktaandeel te vergroten (marketingtruucje). Hetzelfde geldt voor VW Audi Skoda Seat. Of Electrolux: maakt ook AEG, Zanussi en Marijnen.
Gepost op 26/09/07 om 03:05 uur
www.telfort.nl/adsl

alleen de content ontbreekt nog maar dit lijkt me wel een betrouwbare bevestiging dat Telfort ADSL gaat aanbieden!
Gepost op 26/09/07 om 07:47 uur
die link verwijst gewoon naar hun site, ook al maak je er:
www.telfort.nl/telecomvergelijker van dan kom je nog op hun site...

afwachten dus...
Gepost op 27/09/07 om 00:01 uur
Heb al jaren speedlinq, ben zeer tevreden, zeer goede service hoop dat dit zo blijft
Gepost op 27/09/07 om 05:24 uur
Met alle respect, maar Speelinq staat ook niet echt bekend om hun goede service.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone