KPN hi prepay opwaardeerkaart over na afsluiting nummer

Gepost op 30/06/03 om 00:52 uur
Het verhaal in het kort: mijn ma heeft een tijdje haar belminuten niet opgewaardeerd en toen hebben ze het nummer afgesloten (maar ze kon nog wel gebeld worden). Ze dacht in goede hoop een opwaardeerkaart te kopen en haar belminuten aan te vullen. Dit ging niet, want het was niet mogelijk om belminuten op te waarderen van een nummer dat afgesloten was. Nu zit ze opgescheept met een opwaardeerkaart van 20 Euro, welke "open" gekrast is, maar niet "verbruikt" is.
De opwaardeerkaart is geldig tot 31-12-2005. Het lijkt me niet dat KPN een kaart terug zou nemen, nadat deze "open" gekrast is. Mijn vraag is dan ook of iemand deze kaart zou willen overnemen? Zelf heb ik het al geprobeerd via mensen die ik ken, maar dat is niet echt gelukt, daar ze geen KPN hi prepay hadden...vandaar dit bericht op dit forum (waarbij ik ook nog hoop dat een bericht als dit toegelaten is).
Gepost op 30/06/03 om 01:18 uur
Misschien ken je iemand met AH Prepay? Die kunnen ook opwaarderen met KPN/Hi opwaardeerkaartjes.
Gepost op 30/06/03 om 08:49 uur
Zone, heb je al contact gehad met KPN? Volgens mij is die periode waarin je beltegoed wordt bevroren en je alleen nog maar gebeld kunt worden juist nog een laatste kans op je tegoed op te waarderen. Ik ben zelf geen prpaid beller en weet niet exact de procedures die je hierbij moet volgen, maar het lijkt mij dat je in deze situatie nog op moet kunnen waarderen.

Mexx
Gepost op 30/06/03 om 10:20 uur
Nee, als je alleen nog maar kan bellen is het niet meer mogelijk om je beltegoed op te waarderen. Binnen een maand zal het nummer dan ook uit de lucht gaan.
Gepost op 30/06/03 om 11:30 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Bij Vodafone was het zo, dat als je btg bevroren was je alleen nog gebeld kon worden. Binnen een maand moest je opwaarderen, anders werd het nummer afgesloten. Wat is anders het nut van het bevriezen van het btg??
Gepost op 30/06/03 om 11:39 uur
Het makkelijkste is als je moeder gewoon een nieuw simkaartje koopt a 16 euro met 7 euro beltegoed. Kan ze na een tijdje gewoon opwaarderen met die kaart van 20 euro.
TIP: voortaan opwaarderen via girofoon of rabofoon, dit kan vanaf 10 euro.
Gepost op 30/06/03 om 20:14 uur
Ik heb inderdaad KPN gebeld en het was niet meer mogelijk om het beltegoed te opwaarderen. En mijn ma heeft ondertussen al een Sim-pakket van Dutchtone gekocht. Het enige waar ze nu nog mee opgescheept zit is die opwaardeerkaart. Misschien stuur ik wel een mail naar de KPN service, maar ik heb weinig hoop dat die de opwaardeerkaart zullen terugnemen. Bedankt voor de reacties allemaaL!
Gepost op 11/07/03 om 00:32 uur
Ik heb net van KPN zelf een mailtje gekregen met het antwoord dat ze geen restitutie kunnen geven en dat ik het maar moet verkopen aan mensen die ik ken. Helaas is me dat niet gelukt, dus mocht er hier iemand het kaartje willen overkopen, dan hoor ik dat graag!
Gepost op 11/07/03 om 14:14 uur
wat vraag je voor het kaartje ?
Gepost op 13/07/03 om 00:27 uur
Wat had je in gedachten? Het is namelijk niet mijn kaartje, dus dan kan ik dat doorgeven. Alvast bedankt voor de reactie.
Gepost op 14/07/03 om 02:44 uur
het is al niet meer nodig, heb al via giro opgewaardeerd.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone