[gsmdealer.nl] gsmdealer.nl levert niet

Gepost op 12/10/07 om 16:48 uur
Ik vind het erg dat u niet reageert op verschillende e-mails die ik gestuurd heb.
Waar is het fatsoen naartoe? U houdt mij nu al een maand aan het lijntje.
Ik wil dat er nu eindelijk geleverd wordt! De televisie werd besteld op 11 september en betaald op 12 september. Het is momenteel 12 oktober. Dit kan echt niet meer.

Ik hoop ten zeerste dat u niet van plan bent zo verder te doen, anders zal ik mij verplicht zien stappen te ondernemen die in uw nadeel zullen spelen.

Vincent Nieuwinckel
Gepost op 12/10/07 om 16:57 uur
Lightning
tegen wie heb jij het?
Gepost op 12/10/07 om 17:07 uur
Tegen de heer P.Herps, eigenaar van gsmdealer.nl
Gepost op 12/10/07 om 17:11 uur
Lightning
maar waarom hier want dan zit je toch echt op verkeerde adres.
Gepost op 12/10/07 om 17:12 uur
Hoezo?
Gepost op 12/10/07 om 17:16 uur
Lightning
ik denk dat het verstandiger is dat uitleg geeft van je probleem met gsmdealer en misschien dat er meer mensen hier hetzelfde probleem hebben om vervolgens samen aktie te ondernemen want ik geloof echt niet dat die meneer je hier antwoord gaat geven.
Gepost op 12/10/07 om 18:39 uur
Ik zal het even uitleggen:

Op 11 september 2007 heb ik bij gsmdealer.nl een LG 37LC45 LCD televisie besteld. Op 12 september heb ik een internationale overschrijving uitgevoerd.
Ik heb vervolgens tot 21 september gewacht, toen het geld was overgeschreven. Dit had ik overigens vernomen na ZELF een e-mail te sturen naar GSM Dealer, dus ik heb geen bevestiging van GSM Dealer gekregen dat het geld op hun rekening stond/dat ze gingen verzenden.

Dit is de mail:

Quote:

Geachte,

Wij hebben uw betaling ontvangen en uw pakket wordt aankomende maandag door onze koerier opgehaald om verzonden te worden naar u!

Hopende u voldoende geinformeerd te hebben,

P. Herps
GSM Dealer

----- Original Message -----
From: <vincent.nieuwinckel@telenet.be>
To: <abonnement@gsmdealer.nl>
Cc: <info@gsmdealer.nl>
Sent: Friday, September 21, 2007 5:17 PM
Subject: ORDER N° 070911-190519-8264 - LG 37LC45 LCD TV

Geachte

U laat bitter weinig van zich horen. Is de betaling goed aangekomen?
Is mijn bestelling al verzonden?
Wilt u mij alstublieft op de hoogte houden?

Bedankt

Vincent Nieuwinckel

Na deze mail te hebben ontvangen, heb ik gewacht tot zondag 30 september om wederom een mail te sturen met de vraag wanneer mijn pakket eindelijk zou aankomen. (De normale verzending duurt 3-5 werkdagen.)

Dit is het antwoord dat ik kreeg:

Quote:

Sent: Monday, October 1, 2007 7:16 AM

Geachte,

Uw LCD TV is afgelopen vrijdag door onze koerier opgehaald. Voor verzending naar
Belgie moet u ongeveer 3 werkdagen in acht nemen.

Hopende u voldoende geinformeerd te hebben,

P. Herps
GSM Dealer

Weer 3 dagen wachten dus.

Mijn antwoord na weer een week wachten (8 oktober):

Quote:

Mr. P. Herps

Het toestel (LG 37LC45) dat ik op 11 september 2007 besteld en betaald heb is nog steeds niet geleverd, ondanks mijn herhaalde e-mails weet ik nog steeds niet of en wanneer de levering zou plaatsvinden.
Nochtans staat er in uw Algemene Voorwaarden cfr.

“Bij niet tijdige levering dient het bedrijf gebruiker schriftelijk in gebreke te stellen en gebruiker een redelijke termijn te stellen haar verplichtingen alsnog na te komen.”

Tot nu toe volgde de ene loze belofte de andere op. Ik wil nu eindelijk een duidelijke afspraak die wordt nagekomen. Zoniet zie ik mij verplicht andere stappen te ondernemen.

Laat mij a.u.b. zo snel mogelijk iets weten.

Vincent Nieuwinckel

Zijn er mensen die tips hebben of hetzelfde probleem hebben met gsmdealer.nl?
Volgens mij is dit een oplichter...
Gepost op 12/10/07 om 18:54 uur
Lightning
ff vraagje tussendoor over die internationale overschrijving, heb jij geld naar buitenland overgemaakt?

de naam gsmdealer is niet onbekend hier: http://www.internetoplichting.nl
Lightning wijzigde dit bericht op 12/10/07 om 18:54.
Gepost op 12/10/07 om 19:23 uur
Marly
Blijkbaar woont de TS in België, dan kun je toch geen abonnement in Nederland afsluiten ?

edit: ach zo, bij de naam gsmdealer denk ik nou niet meteen aan tv's, dacht dus, dat die tv een premie bij een abo was .
Marly wijzigde dit bericht op 12/10/07 om 19:23.
Gepost op 12/10/07 om 19:26 uur
Lightning
@Marly, hij heeft een TV gekocht.
Gepost op 12/10/07 om 19:58 uur
zou vincent denken dat "TV.nl" een afkorting is voor televisie?

ps, dit is grappig bedoeld!
Gepost op 12/10/07 om 20:01 uur
Marly
De TS op InternetOplichting.nl is ook een Belg, alleen had deze een dvd-recorder besteld : klik

Overigens duurt verzending naar het buitenland in de praktijk vaak langer dan drie werkdagen.
Gepost op 12/10/07 om 20:03 uur
Administrator
Jan Jaap van Donselaar
http://www.janjaap.net
Laten we niet weer direct met de term oplichter gaan gooien..
Heb je al geprobeerd telefonisch contact te zoeken met dhr. Herps?
Gepost op 13/10/07 om 21:45 uur
Ja, ik heb verschillende nummers gevonden op het net, inclusief diegene die op de website staat. Heb ze geprobeerd en ze zijn allemaal buiten gebruik. Het ziet er allemaal heel verdacht uit vind ik.
Ik heb nog steeds geen reactie gekregen op mijn laatste e-mail...
Vincentn wijzigde dit bericht op 13/10/07 om 21:45.
Gepost op 14/10/07 om 11:45 uur
Intussen heb ik een nieuwe thread geopend op internetoplichting.nl, met succes. Mr Herps wordt gecontacteerd door de administrator. Ik heb eindelijk weer wat hoop gekregen
Gepost op 14/10/07 om 12:23 uur
maar goed heeft de ts nou een gsm abo met als premium een tv gekocht of alleen een tv?

In het tweede geval hoort het hier allemaal niet thuis.
Gepost op 14/10/07 om 12:38 uur
Het gaat om de betrouwbaarheid van een winkel waar meer Tv'ers ook zaken mee doen (ik stond er zelf ook over na te denken, maar ja..). Dusik ben het met je eens dat het niet direct TV gerelateerd is, ik (en anderen) hier indirect wel wat mee zouden kunnen.
Gepost op 14/10/07 om 12:39 uur
Het tweede geval
Ik had gezien dat Mr. Herps onlangs nog (24 sept) hier actief was.
Ik dacht misschien zo zijn aandacht te trekken...

Mijn excuses
Gepost op 14/10/07 om 12:59 uur
Dat hoort hier toch echt wel thuis, juist omdat die winkel ook GSM's verkoopt. Houd ons zeker op de hoogte hoe het verloopt.
Gepost op 14/10/07 om 13:33 uur
Geblokkeerd
Met alle respect maar wat ik me eerlijk gezegd afvraag is hoe je er uberhaupt bij komt om bij zo'n ballentent iets te bestellen ? Dat is volgens mij namelijk de basis van het verhaal. Links laten liggen deze flapdrol, dan zijn we er alemaal op de meest snelle manier van af. Als ze niets meer verkopen kunnen ze ook niets meer verkeerd doen.
Opgelost.
Zoek een winkel, liefst met thuiswinkelwaarborg, check even de handelswijze en bestel pas als je niets of tenminste weinig negatiefs kunt vinden. Heel simpel toch ?
Als dat in dit specifieke geval gebeurd was dan was er niets aan de hand geweest. Ben trouwens ook benieuwd wat er met zulks televisie gebeurd in het geval van een defect. Hebben we daar al eens over nagedacht ?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone