Ik zal het even uitleggen:
Op 11 september 2007 heb ik bij gsmdealer.nl een LG 37LC45 LCD televisie besteld. Op 12 september heb ik een internationale overschrijving uitgevoerd.
Ik heb vervolgens tot 21 september gewacht, toen het geld was overgeschreven. Dit had ik overigens vernomen na ZELF een e-mail te sturen naar GSM Dealer, dus ik heb geen bevestiging van GSM Dealer gekregen dat het geld op hun rekening stond/dat ze gingen verzenden.
Dit is de mail:
Quote:
Geachte,
Wij hebben uw betaling ontvangen en uw pakket wordt aankomende maandag door onze koerier opgehaald om verzonden te worden naar u!
Hopende u voldoende geinformeerd te hebben,
P. Herps
GSM Dealer
----- Original Message -----
From: <vincent.nieuwinckel@telenet.be>
To: <abonnement@gsmdealer.nl>
Cc: <info@gsmdealer.nl>
Sent: Friday, September 21, 2007 5:17 PM
Subject: ORDER N° 070911-190519-8264 - LG 37LC45 LCD TV
Geachte
U laat bitter weinig van zich horen. Is de betaling goed aangekomen?
Is mijn bestelling al verzonden?
Wilt u mij alstublieft op de hoogte houden?
Bedankt
Vincent Nieuwinckel
Na deze mail te hebben ontvangen, heb ik gewacht tot zondag 30 september om wederom een mail te sturen met de vraag wanneer mijn pakket eindelijk zou aankomen. (De normale verzending duurt 3-5 werkdagen.)
Dit is het antwoord dat ik kreeg:
Quote:
Sent: Monday, October 1, 2007 7:16 AM
Geachte,
Uw LCD TV is afgelopen vrijdag door onze koerier opgehaald. Voor verzending naar
Belgie moet u ongeveer 3 werkdagen in acht nemen.
Hopende u voldoende geinformeerd te hebben,
P. Herps
GSM Dealer
Weer 3 dagen wachten dus.
Mijn antwoord na weer een week wachten (8 oktober):
Quote:
Mr. P. Herps
Het toestel (LG 37LC45) dat ik op 11 september 2007 besteld en betaald heb is nog steeds niet geleverd, ondanks mijn herhaalde e-mails weet ik nog steeds niet of en wanneer de levering zou plaatsvinden.
Nochtans staat er in uw Algemene Voorwaarden cfr.
“Bij niet tijdige levering dient het bedrijf gebruiker schriftelijk in gebreke te stellen en gebruiker een redelijke termijn te stellen haar verplichtingen alsnog na te komen.”
Tot nu toe volgde de ene loze belofte de andere op. Ik wil nu eindelijk een duidelijke afspraak die wordt nagekomen. Zoniet zie ik mij verplicht andere stappen te ondernemen.
Laat mij a.u.b. zo snel mogelijk iets weten.
Vincent Nieuwinckel
Zijn er mensen die tips hebben of hetzelfde probleem hebben met gsmdealer.nl?
Volgens mij is dit een oplichter...