Me vriendin had een bestelling op 29-01-2008 geplaatst voor een 2 jarig abbo t-mobile relax 300 + wwplus + 100 sms en daarbij kreeg ze een nokia N96+ PS3 voor 1 euro en had voor directe levering betaald.
PS.aanbieding was geldig tot 30 januari 12.00
De volgende dag kreeg ze een bevestigingsmail dat alles in orde was en haar aanvraag was verwerkt. tijdstip: 30 januari 11.20
Na een paar dagen had ze niets zien veranderen aan haar bestelstatus en plotseling veranderde haar status in : aanbieding nu 275 euro.. Dus we hebben nog even gewacht, want we dachten dat het een foutje was in het systeem. Toen had me vriendin gebeld (6 februari)naar 2call en de medewerker zei dat ze terug zou werden gebeld, want hij zou het nog moeten overleggen met de supervisor.
Me vriendin hele weekend gewacht en belde gisteren(10 februari) 2call weer op en kreeg de mededeling dat ze vandaag zou worden teruggebeld, omdat de supervisor niet aanwezig was.
Weer moesten een belletje van onze kant komen en ons werd toen verteld dat ze niets aan de prijs konden doen en dat we gewoon pech hebben, want onze aanvraag hadden ze te laat verwerkt

. Ook wees de medewerker van 2call erop dat het zijn eigen voorwaarden bepaald ( ook op de website publiceert) en daarom niet verantwoordelijk is voor de levering van het producten voor de prijs die op het contract/order staat. Ook hebben we advies ingewonnen bij OPTA en rechtswinkel en beide zeiden ze dat we recht hebben op de levering van de producten voor de prijs dat op het contract/order staat mits het redelijk is, want er was al sprake van een bevestiging van order+contract binnen de tijdslimiet en geen sprake van een typ/druk fout.
Dus ons werd aangeraden om eerst een aangetekende brief naar 2call te sturen en als daar geen reactie en/of overeenstemming tot stand komt dan word het een rechtelijke procedure starten, want 2call is niet aangesloten bij de geschillencommissie( gelukkig hebben we goede rechtsbijstand)
wordt vervolgd...
dus mijn advies: laat je niet zomaar afwimpelen met de mededeling dat je helemaal geen aanspraak heb op je rechten, omdat 2call zelf de voorwaarden( op de site) bepaald en daarmee de rechten van de consument probeert te ontwijken.