Vodafone Scherp 250+75: EUR 7,95/mnd

Dit topic is gesloten
Gepost op 12/11/07 om 15:58 uur
Bij Vastenlastenbond nu Vodafone Scherp 250 minuten plus 75 sms. Is toch weer 12 euro op jaarbasis goedkoper dan de goedkoopste hier op tv.

Nu zijn er wat klachten over de vastelastenbond m.b.t. spam o.i.d., maar ik heb goede ervaringen met deze stichting.

een link naar de actie.
Gepost op 13/11/07 om 16:32 uur
RikkiRikki
http://.
Hmmm, ik zie werkelijk helemaal niets over nummerbehoud. Je moet je ogenschijnlijk eerst aanmelden voor de VasteLastenbond zelf, tegelijkertijd moet je een aanbieding (bijvoorbeeld die van Vodafone) selecteren. Na registratie heb je a) wèl aangegeven die aanbieding te bestellen en b) geen contract en dus geen idee of je nu wel of niet van die aanbieding gebruik maakt. Prettig!
Gepost op 13/11/07 om 18:17 uur
Bij typhone.nl dezelfde aanbieding maar dan voor voor €8,95. Vreemd dat telecomvergelijker de aanbiedingen van typhone niet vermeld....
Gepost op 13/11/07 om 19:11 uur
Administrator
Jan Jaap van Donselaar
http://www.janjaap.net
Er zijn veel meer shops die deze aanbieding voor 8,95 hebben..
Gepost op 13/11/07 om 22:26 uur
Hugo Boss
Volgens mij kan je altijd je nummer meenemen met Vodafone scherp dus bij die van 7.95 zal dat ook wel kunnen toch? klinkt interessant... ;)
Gepost op 14/11/07 om 08:16 uur
Let op! Op de website van Vodafone Scherp staat bij de veelgestelde vragen de vraag "Hoe worden gesprekskosten berekend bij Vodafone Scherp" Het antwoord daarop is:
Gesprekken worden in hele minuten afgerekend.
Gepost op 17/11/07 om 12:26 uur
kukel
Bij simshop.nl krijg je bij elk vodafone scherp abo een iris cheque van 15 euro bij.

-quote uit nieuwsbrief-
Om in aanmerking te komen voor de Irischeque vult u tijdens het bestellen de kortingscode in. De kortingscode is: IRIS15

De actie is geldig tot en met 30 november aanstaande, u komt alleen in aanmerking voor de gratis VVV irischeque als de code op het contract is afgedrukt.
-unquote-
Gepost op 10/12/07 om 11:50 uur
Voor iedereen die overweegt een Vodafone Scherp te nemen:
- Afrekenen gaat inderdaad per minuut. Nu is, met een tarief van minder dan 4 cent dit nadeel snel terug verdiend.
- Bellen naar de klantenservice kost 25 cent per minuut, bij een basis vodafone abonnement is dit gratis. (alleen het opvragen van je beltegoed via 1200 zou nog wel gratis zijn)
- Nu het belangrijkste: Telefonisch werd mij meegedeeld dat bij een vodafone scherp abonnement je regelmatig (gratis) reclame sms-jes van vodafone ontvangt met allerlei aanbiedingen. De klantenservice kon mij niet meedelen hoe vaak dat was (alles was mogelijk varierend van 5 x per dag tot 2 x per maand). Ik vind hier niets over op de site, dus voor je het weet zit je hier ongemerkt een jaar aan vast!

Abo blijft aantrekkelijk, maar je moet de sms-jers wel willen. Ik vind dat Vodafone dit veel duidelijker kenbaar zou moeten maken.
Heeft iemand ervaring met deze sms-jes en hoe vaak dit is?
Gepost op 25/02/08 om 11:49 uur
Ik heb ervaring met die smsjes. Heb er 2 gehad in ongeveer 2 weken, toen ben ik gaan uitzoeken hoe dat uit kan. Je moet dan de klantenservice bellen (kan niet via het menu, moet via medewerker -> kost geld) of mailen via myvodafone. Dit laatste heb ik gedaan, kreeg zeer snel een reactie dat ik ze niet meer zou krijgen. Geen probleem dus, al is het debiel dat je standaard wel die smsjes ontvangt.
Gepost op 25/02/08 om 11:56 uur
Hugo Boss
Okee dus je kan het uitzetten... laat maar even weten of je inderdaad niets meer krijgt, over een week of twee ofzo ;)
Gepost op 01/03/08 om 12:25 uur
en hoe zit het precies met die 75 smsjes... Als deze op zijn, moet je dan 0,25 per sms betalen?
Gepost op 01/03/08 om 12:34 uur
Hugo Boss
klopt helemaal ;) dan betaal je gewoon het tarief voor een sms buiten de bundel...
Gepost op 01/03/08 om 12:36 uur
Hoeveel maanden worden je niet gebruikte belminuten en smsjes meegenomen naar de volgende maanden?
Gepost op 01/03/08 om 13:52 uur
Hugo Boss
2 maanden geldig volgens de site, dus dan kan je het 1 maand meenemen ;)
Gepost op 28/07/08 om 20:36 uur
Maar wat kost het na afloop van je 1- of 2-jaarcontract? En hoe sluit je dan over of zeg je je contract op?
Gepost op 28/07/08 om 23:30 uur
Hugo Boss
Dan ga je volgens mij gewoon het normale tarief betalen.. en je abonnement opzeggen door een opzegbrief te sturen ;) heel makkelijk hiervoor is de tool die je aan de linkerkant van deze site kan vinden: "Opzegbriefgenerator"
Gepost op 16/10/08 om 20:38 uur
Denk het niet, omdat alleen de Scherp-klanten dit bedrag betalen en de reguliere abonnees niet. Verder vind ik het persoonlijk een beetje vreemd om voor een abonnement te gaan waar je je niet aan kunt houden (ik heb persoonlijk nooit naar mijn tegoed gekeken). Pak dan een hoger abonnement. En wil je absolute zekerheid, tsja, en heb je die extra service nodig, ga dan voor een niet-prijsvechterabonnement. De service die je nu krijgt is beperkt, maar dat is het bedrag dat je betaald voor je abonnement ook. Het opvragen van je beltegoed is een dienst, geen recht. Dus je klacht over het gegeven dat je betaalt voor iets dat je niet krijgt... Je belt en daar betaal je voor. Dat er aan de andere kant geen gewenst respons is, tjsa.
Verder geef je er blijk van dat je gewoon een persoonlijke aversie hebt gekregen nav deze zaak of misschien iets anders, aangezien je zowel hier, als op het forum van bellen.com en de consumentenbond aan het klagen bent. Schrijf gewoon een brief naar Vodafone, en dien een klacht in. Dat is het meest effectieve wat je kunt doen en hiermee heb je de grootste kans om iets gedaan te krijgen in jou voordeel.

Wanneer dit soort problemen spelen, worden de mensen die voor het meest risicovolle product gaan het eerste geraakt. In principe kies zelf voor een dergelijk risico.

Nu ben ik echt geen Vodafone-fan. Sterker nog, ik heb wel het een en ander op Vodafone aan te merken in termen van klantenservice en beleid. Maar ik blijf wel binnen het redelijke.

Vodafone Scherp blijft dus een leuke aanbieding. Maar verwacht je echt service en flexibiliteit, dan moet je iets beter nadenken over of het interessant is.

Modbreak:
Het bericht waar je op reageert, is gehide.
Kenju wijzigde dit bericht op 16/10/08 om 20:38.
Gepost op 16/10/08 om 21:00 uur
Allereerst kan niemand beoordelen of ik mij al dan niet aan het abonnement kan houden. Dat is echter ook niet het probleem.

Vodafone behoort alle klanten met respect en op de juiste wijze te behandelen, dus ook mensen die een abonnement aangeboden krijgen voor weinig geld (jazaker; Vodafone heeft mij dit abonnement zelf aangeboden, omdat ik al jaren lang een trouwe klant ben geweest. Ik had een "gewoon" abonnement. Blijkbaar verkeerd advies van Vodafone ontvangen?).

Het opvragen van het beltegoed behoort ook klanten met een Scherp abonnement aangeboden te worden; dit is ook voor hen een goed recht. Als dat niet zo zijn zijn, behoort Vodafone dit ook niet aan te bieden, maar behoren ze eerlijk aan te geven dat je dit bij een dergelijk abonnement niet mag verwachten.

Een brief schrijven naar Vodafone heeft geen zin, want daar wordt gewoon niet op gereageerd. Dat geldt ook voor de mail. Ik heb dit namelijk meerdere malen geprobeerd. Als je met de klantenservice belt, wordt belooft dat het probleem wordt uitgezocht en dat je wordt teruggebeld. Helaas gebeurd dat echter niet.

Inderdaad heb ik nu, na maanden wachten en loze beloftes van Vodafone, besloten om iedereen te waarschuwen. Ik doe dat ook expres onder dezelfde naam. Op het internet zijn trouwens heel veel van deze klachten te vinden, dus het is geen persoonlijk probleem, maar een probleem van vele Vodafone klanten.

Nogmaals, ik ben jarenlang klant van Vodafone en heb nog nooit problemen gehad. Totdat ik, op hun aanraden, mijn abonnement heb omgezet. Daarna is de ellende begonnen en zien ze blijkbaar mij en de andere Scherp abonnees niet meer staan.

Hopelijk worden ze bij Vodafone eens wakker geschud en beschouwen ze alle klanten ook daadwerkelijk als hun klanten.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone