[gsmbox.nl] Bereikbaarheid

Gepost op 05/01/08 om 22:21 uur
Moderator
http://www.linkedin.com/in/sjoerdheins
Dat Jan Jaap hiervan op de hoogte was, kwam omdat hij dit via mij te weten gekomen was. Ik heb goede contacten met één van de medewerkers van GSMbox. Ik zal dan ook namens alle gebruikers hier, nog een keer contact met hem op proberen te nemen om na te gaan wat er aan de hand is.

Nogmaals voor de duidelijkheid, wij (Telecomvergelijker medewerkers) zijn geen medewerkers van GSMbox en zijn dus geen tussenpartij. Laten we het hier verder netjes houden, daar schieten we allemaal het meest mee op. Overigens heb ik, als klant, ook goede ervaringen met dit bedrijf en verwacht ik, als klant, eigenlijk ook niet anders dan dat de order- en communicatieproblemen z.s.m. goed opgelost zullen worden.
Gepost op 05/01/08 om 22:43 uur
Inderdaad - netjes blijven en hoofd koel houden. En dank aan de moderators voor hun aanbod om te bemiddelen. Sinds 22 december wacht ik op de terugstorting van het aankoopbedrag van mijn geannuleerde bestelling (472 euro). Ondanks vele emails, enorm veel telefoonpogingen (meestal wordt er niet opgenomen), twee brieven naar hun postbus, en (als ik ze wel te spreken krijg) beloften dat e.e.a. wordt uitgezocht en dat ik terug gebeld zal worden (hetgeen nimmer is gebeurd). Het is om gek van te worden ..
Gepost op 06/01/08 om 20:14 uur
Laat ik vooropstellen, dat ik niemand verdacht wil maken, als mijn posting aanleiding hiertoe gaf mijn excuses hiervoor.

Ik heb slechts een constatering willen doen.
Er wordt hier door diverse mensen, gedurende vele weken over de toch wat vreemde handelwijze van Gsm box geschreven. Inmiddels is het belang van deze mensen als ik zo lees reeds duizenden Euro's.
Mag ik dan uitspreken, dat ik het vreemd vind, dat iemand die nauw bij dit forum betrokken is en eerder hier uitspraken over heeft gedaan niets van zich laat horen, juist omdat hij op andere draadjes op dit forum wel actief is?
Uiteindelijk reageren dan 2 moderatoren, die blijkbaar toch meer van de zaak kennen, op mijn "verdachtmaking". Ik had persoonlijk dan verwacht dat zij eerder op deze zaak gereageerd hadden en Gsm box benaderd hadden. Maar goed, dat is mijn persoonlijke instelling. Laten we voor de "gedupeerden" hopen dat alles goed komt. De toekomst zal het uitwijzen.

Nogmaals geen verdachtmaking, alleen mijn verwondering over het uitblijven van een snellere reactie door mensen achter dit forum.
Gepost op 07/01/08 om 14:41 uur
Vandaag wederom na 14:00 3 x geprobeerd te bellen... Weer bandje afgespeeld dat ze gesloten zijn en op werkdagen bereikbaar tussen 14:00 en 16:00...
Dat het tot afgelopen week een uitgelopen kerst/nieuwjaarsvakantie was kon ik me nog voorstellen, maar ook die mogelijkheid sluit ik nu uit. Ach ik heb ook pas 1,5 maand geleden besteld en de gsm is pas een maand (volgens hun site) leverbaar...
Gepost op 07/01/08 om 15:41 uur
Collega-gedupeerden: veel succes met jullie pogingen. Vandaag lukte het mij wéér niet in (telefonisch) contct te komen. Maar ... De aanhouder wint - vandaag heeft GSMBox het mij toekomende bedrag op mijn bankrekening gestort!
Gepost op 07/01/08 om 15:49 uur
Nou een lichtje in de duisternis zou ik zeggen!
Het bedrijf is dan blijkbaar niet falliet (als je het dan al terug zou krijgen duurt het vele malen langer) En het bedrijf is weer (min of meer) actief, er gebeurd iig iets! Misschien dat hun vakantie nu voorbij is en het een en ander proberen af te handelen (zonder telefoon te beantwoorden omdat dit te veel tijd rooft??)
Ik doe maar een gok, maar ik heb iig weer een sprankje hoop

Dank je Han!
Gepost op 07/01/08 om 16:33 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
@KMK:
Quote:
Uiteindelijk reageren dan 2 moderatoren, die blijkbaar toch meer van de zaak kennen, op mijn "verdachtmaking". Ik had persoonlijk dan verwacht dat zij eerder op deze zaak gereageerd hadden en Gsm box benaderd hadden.

Ik kan niet inhoudelijk reageren, omdat ik geen partij ben en geen betrokkenheid heb bij GSMBox.nl. Ik kan wel reageren op de imnhoud van jouw bericht, dat is zelfs een deel van mijn taak als moderator

Een forum is bedoeld als discussieplatform, wij (TV) zijn geen bemiddelaars in deze of andere geschillen met winkels.

Wanneer er toevallige contacten bestaan, kunnen deze natuurlijk wel incidenteel worden aangewend voor het onder de aandacht brengen van een bepaalde kwestie. Verder gaat het dus niet. Zowel Jan Jaap als Sjoerd hebben dat traject voor hun rekening genomen, het is voor iedereen te hopen dat het uteindelijk goed komt.

Back on topic!
Gepost op 08/01/08 om 14:36 uur
Goed nieuws: er lijkt weer een teken van leven bij GSMBOX!
Ik krijg nu voortdurend de 'ingesprektoon'....
Gepost op 08/01/08 om 14:52 uur
Ik ook, maar is dat positief? Of zijn ze afgesloten?
Het bandje zal wel afgelopen zijn ;);)

We blijven proberen....
Gepost op 08/01/08 om 15:15 uur
Zojuist 4 x gebeld.... Telefoon ging gewoon over, en kreeg geen bandje... Er nam daarentegen niemand op...
Gepost op 08/01/08 om 18:09 uur
Even een geruststellend bericht van een klant van GSMBox.nl.

Ik heb inmiddels een mail gehad met het bericht dat mijn bestelling, een Nokia 6500 Classic, vandaag is verstuurd. (28-08-07 besteld)
Dat is dus ongeveer 4 weken nadat het toestel "leverbaar" werd.

Succes verder!
Gepost op 08/01/08 om 18:39 uur
Ow ow ow k hoop het...
Ik heb 24-11 ook een Nokia 6500 Classic (zwart) besteld... Alleen nog geen mail gehad... Hoop dan maar dat ik ook spoedig bericht krijg van hun. Mijn +/- 15 telefoon pogingen tussen 14:00-16:00 hadden geen effect.
Gepost op 08/01/08 om 23:08 uur
Ja ja er komt weer wat lich in de tunnel ook ik heb vandaag bericht gehad dat mij nokia N81 is verstuurd. Heb ze dan wel niet t epakken kunnen krijgen maar dit geeft toch weer hoop.
Gepost op 09/01/08 om 17:48 uur
Ik heb ook nog steeds niets gehoord over mijn Nokia 6500 classic! Geen reacties op e-mails en telefoon wordt niet opgenomen.
Willen degenen die een mailtje hebben ontvangen dat hun telefoon verstuurd zou zijn even wat laten weten als ze hem ook daadwerkelijk ontvangen hebben?? Thanx
Gepost op 09/01/08 om 20:56 uur
Ontvangstbevestiging hier op ht forum van de gsm (met name Nokia 6500 classic) zou mij ook wat geruststellen. Heb wederom vandaag geen telefonisch contact kunnen maken met gsmbox.nl, uiteraard ook geen reactie op mail gehad...
Gepost op 09/01/08 om 21:40 uur
Voor mij ook hetzelfde verhaal als vele anderen. Ik heb op 2-10-2007 kpn hi bestelt met nokia 6500 classic. Nog steeds niks gehoord. Op email en telefoontjes wordt niet gereageerd. Voor de kerst al een paar keer gebeld en toen zou ie nog dezelfde week geleverd worden. Ik moet zeggen ik het een behoorlijk klote begin te vinden.
Gepost op 09/01/08 om 21:48 uur
Gisteren dus een mail gekregen met het bericht dat mijn Nokia 6500 Classic opgestuurd was.
Vandaag nog niet ontvangen.
Ook op tracktrace.nl vindt hij de zending nog niet.
Ik hoop toch dat het pakket morgen afgeleverd wordt.
Ik laat het weten als ik meer weet.
Gepost op 09/01/08 om 21:49 uur
Ik wil verder niet stoken in de situatie, maar kunnen jullie ook niet GSMBox aansprakelijk stellen voor de maanden waarin jullie geen GSM hebben gehad maar wel de simkaart? Ik begrijp uit het verhaal dat bepaalde mensen de Nokia 6500 Classic. Ik wil niet heel lomp zijn, maar de levering van deze GSM's is gewoon goed te noemen en toevallig heeft een vriend van mij op een andere website dit toestel al enkele weken binnen. Ik zou GSMBox toch op zijn minst aansprakelijk stellen voor de geleden schade (indien deze aanwezig is) of in ieder geval hun wijze op de wanprestatie. Wellicht dat ze dan wat sneller worden met het afwikkelen van bestellingen.
Gepost op 10/01/08 om 00:55 uur
Dan gaan ze vast inderdaad harder lopen als je dreigbrieven/mails stuurt.
Gepost op 10/01/08 om 08:32 uur
Je zou het kunnen spelen op opzet of grove schuld van GSMbox.nl

Quote (artikel 5.1) uit hun algemene voorwaarden:
5.1 De door GSMbox.nl (eventueel) vermelde levertijd kan nimmer als fatale termijn worden beschouwd. Overschrijding van een levertijd kan nimmer leiden tot schadevergoeding of enige andere actie jegens GSMbox.nl, tenzij anders overeengekomen en behoudens in het geval dat er sprake is van opzet of grove schuld van de zijnde van GSMbox.nl.

Ook zou je het kunnen spelen op hun artikel 5.6, te weten de leveringstermijn van 30 dagen (na beschikbaarheid van het toestel uiteraard).

Quote (artikel 5.6) uit hun algemene voorwaarden:
5.6 Indien de aflevertermijn voor accessoires, toestellen of overige apparatuur (dus geen abonnementen) van dertig dagen wordt overschreden, heeft Opdrachtgever het recht de overeenkomst te ontbinden zonder gerechtelijke tussenkomst d.m.v. een e-mail, telefonische bericht of faxbericht.

De bestelling annuleren terwijl het abonnement als is afgesloten kan echter niet.

Quote (artikel 5.4) uit hun algemene voorwaarden:
5.4 Opdrachtgever is verplicht de zaken af te nemen op het moment dat GSMbox.nl deze bij hem aflevert of doet afleveren, dan wel op het moment waarop deze hem volgens de overeenkomst ter beschikking worden gesteld. Een reeds aangesloten abonnement kan nimmer worden geannuleerd.

De vraag is alleen of je er beter van wordt om dus middels een van de 1e twee artikelen de bestelling te annuleren, het abonnement loopt echter gewoon door, dus waar wil je dan een ander toestel kopen? Dat zal dan nl. altijd duurder zijn, aangezien je dan een toestel moet kopen zonder abonnement! Maar de mogelijkheid is er dus.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone