Quote:
Mijn verontschuldigingen voor de late reactie.
Door een fout in ons facturatiesysteem is de verhoging van uw abonnement ingegaan per 1 juni 2008 in plaats van 1 september 2008. Het teveel betaalde bedrag wordt verrekend met de eerstvolgende factuur. U heeft inmiddels een brief van ons ontvangen waarin wij aangeven dat de abonnementstarieven per 1 september 2008 worden verhoogd. Daarnaast hebben wij u een aantal opties geboden om alsnog voordelig gebruik te maken van een van onze abonnementen.
U kunt de aanbieding activeren via uw persoonlijke pagina op www.mijndebitel.nl of de aanbieding ondertekenen en aan ons retourneren.
Quote:
Mijn beide nummers * * zijn per januari 2009 opgezegd. Onterechte verhoging zou deze maand gecrediteerd worden; kreeg vandaag mail dat per 1 september verhoogd ging worden maar ik ben daar niet via een brief van op de hoogte gesteld, zoals in de mail stond. Op de site ook niets te vinden. Ofwel tot einde contract 0,95/2,95 per maand, of u beeindigt zonder kosten mijnerzijds de aansluitingen per 1 september. Qua site,service,communicatie,administratie: waardeloos!
Ik wacht eerst de maandfactuur een dezer dagen maar af waar de correctie van vorige maand op moet zitten, en doe dan weer een poging.Quote:
Ons antwoord is als volgt:
Wij hebben u op 10 juni alsnog een mailing doen toekomen voor beide aansluitingen. U kunt nog aangeven dat u direct wilt beeindigen of dat u wilt overstappen naar KPN met een aanbieding. Voor meer informatie verwijzen wij u naar www.debitel.nl, hier kunt u zien welke aanbieding naar KPN het is en uw keuze maken.
ging ze mailtje naar andere afdeling over sturen, en erna zou het geregeld moeten zijn. Ben benieuwd hoe snel dat gaat, als niemand opmerkt dat m'n opzegging per direct wordt tegengehouden.