[Debitel] per 1 mei 2008 verhoging simonly vodafone

Gepost op 09/06/08 om 23:36 uur
http://superlutser.googlepages.com
@SAkkersdijk, kijk even 7 berichtjes omhoog ;) Ik heb na contactformulier op de site een mailtje gehad met bevestiging dat het een foutje was, en dat volgende factuur gecorrigeerd wordt t/m einde looptijd.
Gepost op 10/06/08 om 11:27 uur
Dus als ik het goed heb begrepen betaal ik gewoon de actieprijs over de tijd dat mijn abbonement loopt en krijg ik het geld dat ik te veel heb betaald terug??
Dat zou mooi zijn. Dankjewel voor je snelle reactie
Gepost op 12/06/08 om 20:42 uur
Neverending story, ineens deze mail gehad:

Quote:
Mijn verontschuldigingen voor de late reactie.
Door een fout in ons facturatiesysteem is de verhoging van uw abonnement ingegaan per 1 juni 2008 in plaats van 1 september 2008. Het teveel betaalde bedrag wordt verrekend met de eerstvolgende factuur. U heeft inmiddels een brief van ons ontvangen waarin wij aangeven dat de abonnementstarieven per 1 september 2008 worden verhoogd. Daarnaast hebben wij u een aantal opties geboden om alsnog voordelig gebruik te maken van een van onze abonnementen.

U kunt de aanbieding activeren via uw persoonlijke pagina op www.mijndebitel.nl of de aanbieding ondertekenen en aan ons retourneren.

Let dus op allen die nog niet of verkeerd verhoogd waren

Voor de goede orde -maar verbaast het je- GEEN brief gehad.

En ze doen nieuwe aanbiedingen (of blijven zitten), maar kennelijk GEEN opzegoptie. En oja, op MijnDebitel uiteraard ook weer niets van dit alles terug te zien...
spambam wijzigde dit bericht op 12/06/08 om 20:42.
Gepost op 12/06/08 om 20:56 uur
Eenzelfde soort geval: Mijn Debitelnummer is per 4 juni geporteerd. Halen ze voor de maand juni toch even het nieuwe maandbedrag van mijn rekening. Direct aan de bel getrokken en intussen ook een mail gehad, dat het teveel betaalde teruggestort zal worden...
Gepost op 12/06/08 om 21:01 uur
Wellicht handig voor als anderen via de site (en antwoordnr) een zelfde soort klacht willen indienen;)

Quote:
Mijn beide nummers * * zijn per januari 2009 opgezegd. Onterechte verhoging zou deze maand gecrediteerd worden; kreeg vandaag mail dat per 1 september verhoogd ging worden maar ik ben daar niet via een brief van op de hoogte gesteld, zoals in de mail stond. Op de site ook niets te vinden. Ofwel tot einde contract 0,95/2,95 per maand, of u beeindigt zonder kosten mijnerzijds de aansluitingen per 1 september. Qua site,service,communicatie,administratie: waardeloos!

Gepost op 12/06/08 om 22:51 uur
@EVDM: ik had hetzelfde. Kreeg een email dat er een creditnota online stond. Maarja ben geen klant meer, dus kon niet inloggen. Gemaild: geen reactie. Gebeld: "nee meneer er is geen creditnota" ik zeggen dat ik wel verwacht dat ik voor juni nog e.a terug krijg... Nu is me verteld dat de creditnota wordt toegestuurd per post. Maar heb zo'n vermoeden dat het niet gaat gebeuren. Kreeg nog en enquete wat ik vond de KS vond, heb het even laten weten....ahum.
Gepost op 13/06/08 om 11:42 uur
Het is dat ik ze belde... Mevrouw kon zien in de computer dat ik geen brief gehad, maar dat de verhoging per 1 september gewoon doorgaat (!). Kon per direct uit de lucht worden gehaald; voor opzegging per bv 30 juni moest ik dan maar terugbellen??? Ik wacht eerst de maandfactuur een dezer dagen maar af waar de correctie van vorige maand op moet zitten, en doe dan weer een poging.
Gepost op 13/06/08 om 16:44 uur
Quote:
Ons antwoord is als volgt:

Wij hebben u op 10 juni alsnog een mailing doen toekomen voor beide aansluitingen. U kunt nog aangeven dat u direct wilt beeindigen of dat u wilt overstappen naar KPN met een aanbieding. Voor meer informatie verwijzen wij u naar www.debitel.nl, hier kunt u zien welke aanbieding naar KPN het is en uw keuze maken.

Interessant, via de site geen aanbieding, en brief vandaag ook niet ontvangen (maar kan nog komen); ipv Vodafone kun je nu 'kiezen' voor KPN.
Gepost op 14/06/08 om 21:08 uur
Had al eerder geschreven dat mijn telabonnement debitel 150 niet in aanmerking kwam voor de tariefsverhoging (werd me mondeling door ks medegedeeld en schriftelijk via de mail bevestigd). Geen infobrief ontvangen ook niks op mijn debitel site zien staan. Dus niks ondernomen. Trouwens het abb. was al opgezegd en zou eind oktober 2008 eindigen.
Nu zie ik in me factuur van 26 mei een verhoging van 2.94 naar 10,95. Niet te geloven. Heb ze gisteravond een mail gestuurd van hoe kan dit. Maar verwacht niet veel soeps terug. Hebben jullie nog suggesties/tips hoe ik dit kan aanpakken?
Gepost op 14/06/08 om 21:41 uur
Er zijn hier heel wat mensen die vanaf een debitel-vodafone abonnement zijn overgestapt naar een Orange abonnement (bv van de Superdeal acies). Ik en mijn vriendin hebben dit gedaan, maar wij ontvangen sindsdien SMS'jes die worden gestuurd door Telfort abonnees niet meer (kwamen we toevallig achter). Heeft iemand anders dat ook gemerkt (ook wil dit even testen). I.i.g. snapt de Orange klantenservice daar niet van?!

Dus van Debitel-Vodafone geporteerd naar Orange. Gevolg SMS'jes van Telfort worden niet meer ontvangen.
Gepost op 14/06/08 om 23:37 uur
sjeroen
nee hoor ontvang ze gewoon
Gepost op 15/06/08 om 01:05 uur
Nermin ik denk dat je geen reactie op een email krijgt is mijn ervaring :-( Echt typisch dat ze tegen je zeggen dat het niet wordt verhoogd, en dat het nu wel gebeurd...

Ik had in het begin ook sms problemen, kreeg ze niet van vodafone. Dat is vanzelf opgelost.
Gepost op 15/06/08 om 11:35 uur
Mijn debitel vodafone 150/300 van 4.50 per maand zou pas per 1 juni verhoogd worden naar 12.50 per maand. Dus heb ik hem eind mei per direct opgezegd. Het nummer werd inderdaad opgeheven, maar nu heb ik wel 12.50 betaald over mei. Kan ik er weer achteraan zitten..
Gepost op 24/06/08 om 20:10 uur
Ja en ik d8 dat het debitel hoofdstuk afgesloten was, maar krijg nu weer een mail dat er een factuur klaar staat... zucht. Zou niet weten waarvoor. En het fijne mijn debi, daar kom je niet in...
Gepost op 24/06/08 om 21:07 uur
Het schijnt iets met te late verwerking van data te maken te hebben, hopelijk wordt het deze maand netjes afgehandeld.
Gepost op 07/07/08 om 10:56 uur
Aarghje. Kon eerst mijndebitel na opzegging vorige week maandag via de site van beide nummers niet meer in. Dit weekend nog eens gekeken aangezien nummers nog in de lucht waren; bij familie was het dinsdag al uit de lucht.

Vandaag gebeld en na 35 (!) minuten iemand die zag dat door eerdere opzegging per januari 2009 de opzegging werd geblokkeerd ging ze mailtje naar andere afdeling over sturen, en erna zou het geregeld moeten zijn. Ben benieuwd hoe snel dat gaat, als niemand opmerkt dat m'n opzegging per direct wordt tegengehouden.
Oja, creditnota staat nog open terwijl debetnota's binnen 7 dagen worden afgeschreven.Never ending story.
Gepost op 07/07/08 om 14:57 uur
Ja het creditbedrag is bij mij ook nog niet gestort, terwijl die factuur van begin juni was..
Gepost op 29/07/08 om 12:43 uur
21/7 per mail weer factuur gehad (2e creditnota, van juni factuur hebben ze gewoon creditbedrag doorgeschoven). Ben benieuwd of dat ooit nog komt; afschrijven doen ze altijd binnen 7 dagen
Gepost op 29/07/08 om 19:18 uur
Ik heb paar dagen terug een creditbedrag gekregen, niet dat ik er iets van snap want een nota sturen doen ze niet.
Gepost op 04/08/08 om 16:41 uur
Ik ben (gedwongen)overgestapt van Debitel van € 2,95, naar Vodafone Scherp 75 minuten + 25 sms-jes.
Nu heb ik online m'n factuur uitgedraaid, omdat ik de afschrijving op mijn giro nogal hoog vond.
En wat blijkt.....bij "Overige Kosten", staat
Aansluitkosten Scherp 75 minuten + 25 sms-jes € 44,12 "

Dit staat en stond nergens vermeld, dat ik zoveel moest gaan betalen voor mijn overstap

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone