[bestelmaar.nl] Probleem met bestelling

Dit topic is gesloten
Gepost op 17/03/08 om 11:01 uur
k weet niet of ik dit hier moet,kan of mag plaatsen maar kwam op deze site omdat ik op zoek was waar je een klacht in kan dienen tegen een gsm web shop.
Wij (ik en mijn vrouw) hebben nu een 2x een order staan bij http://www.bestelmaar.nl vanaf besteldatum 03/03/08
En tot nu toe blijf het gewoon akelig stil verder vanaf hun kant.
Op mijn talloze e-mails , vele faxen wordt niet gereageerd hoe de status er nu voor staat aangezien wij ons nu wel een beetje zorgen gaan maken ivb de 2 lopende contracten die ove moeten gezet worden door bestelmaar naar vodafone die dalijk te laat zijn met aanvragen met gevolg dat wij aan de oude contracten vast zitten.
Dezelfde vraag en uitleg zoals ik hier uileg staan ook in de vele faxen en e-mails waar niet op wordt gereageerd.
Heb dan ook maar ook even gebelt naar het nr 0900 600 1600 van bestelmaar
Uiteindelijk na een lange wachtstand een heer aan de lijn die een onzin verhaal opging hangen en me eigelijk niet veel kon vertellen ik verstond hem dan ook amper en had het idee dat het hem weinig boeide allemaal.
Ik ben dus ten einde raad en vraag jullie mening en of jullie weten met wie of wat ik contact kan opnemen om een klacht tegen bestelmaar.nl in te dienen.
Ik kan niet zo maar even een order plaatsen op een andere gsm shop aangezien ik dan dalijk aan 4 ipv 2 contracten vast zit als bestelmaar dalijk toch de tijd kan vinden om mijn aanvraag bij vodafone in te dienen.
Verder staat er bij de 2 orders een van mijn zelf en een van mijn vrouw haar gsm-nr dat we een Latop en een Lcd-tv krijgen ik vraag mij af of ik die ook ooit nog zal gaan ontvangen als dit al niet goed gaat .
Vr groet Ron en Mary

Modbreak:
Crossposten is niet gewenst, zie de Tv Forum richtlijnen
Dit soort reacties passen beter in de ShopSurvey
Jan Jaap van Donselaar wijzigde dit bericht op 17/03/08 om 11:01.
Gepost op 17/03/08 om 11:05 uur
Kap eens even rap met het volspammen van het forum met je verongelijkte verhaal.

Voor dit soort dikke boehoe verhalen zijn de shopsurveys. Daarnaast is 2 weken na de besteldatum nog niet alles rond hebben geen gekke score. En 20 faxen/mails sturen helpt doorgaans niet om de webshop tijd te gunnen iets te regelen.

Daarnaast een klacht indienen doe je bij de webshop zelf en doe je niet door op een forum te gaan lopen huilen zonder je ook maar aan EEN van de forumrichtlijnen te houden. Mag hier een slotje op?
Gepost op 17/03/08 om 11:09 uur
Administrator
Jan Jaap van Donselaar
http://www.janjaap.net
Laten we deze maar dicht doen..

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone