k weet niet of ik dit hier moet,kan of mag plaatsen maar kwam op deze site omdat ik op zoek was waar je een klacht in kan dienen tegen een gsm web shop.
Wij (ik en mijn vrouw) hebben nu een 2x een order staan bij
http://www.bestelmaar.nl vanaf besteldatum 03/03/08
En tot nu toe blijf het gewoon akelig stil verder vanaf hun kant.
Op mijn talloze e-mails , vele faxen wordt niet gereageerd hoe de status er nu voor staat aangezien wij ons nu wel een beetje zorgen gaan maken ivb de 2 lopende contracten die ove moeten gezet worden door bestelmaar naar vodafone die dalijk te laat zijn met aanvragen met gevolg dat wij aan de oude contracten vast zitten.
Dezelfde vraag en uitleg zoals ik hier uileg staan ook in de vele faxen en e-mails waar niet op wordt gereageerd.
Heb dan ook maar ook even gebelt naar het nr 0900 600 1600 van bestelmaar
Uiteindelijk na een lange wachtstand een heer aan de lijn die een onzin verhaal opging hangen en me eigelijk niet veel kon vertellen ik verstond hem dan ook amper en had het idee dat het hem weinig boeide allemaal.
Ik ben dus ten einde raad en vraag jullie mening en of jullie weten met wie of wat ik contact kan opnemen om een klacht tegen bestelmaar.nl in te dienen.
Ik kan niet zo maar even een order plaatsen op een andere gsm shop aangezien ik dan dalijk aan 4 ipv 2 contracten vast zit als bestelmaar dalijk toch de tijd kan vinden om mijn aanvraag bij vodafone in te dienen.
Verder staat er bij de 2 orders een van mijn zelf en een van mijn vrouw haar gsm-nr dat we een Latop en een Lcd-tv krijgen ik vraag mij af of ik die ook ooit nog zal gaan ontvangen als dit al niet goed gaat .
Vr groet Ron en Mary
Jan Jaap van Donselaar wijzigde dit bericht op 17/03/08 om 11:01.