Heeft iemand ervaring met het bestellen van een telefoon en abonnement bij Sitel.nl? Ik wil namelijk een bestelling plaatsen maar vraag me af of dit goed zal gaan..
Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar, dit zegt natuurlijk helemaal niets. Waar baseer je dat op dan? Wat heb je besteld, hoe was de afhandeling en de communicatie?
Ik ben toch wel verbaasd over de vele positieve berichten over sitel want mijn bevindingen tot nu toe zijn helaas niet al te best.
Ik heb op 11 mei een mdaII besteld maar tot op heden (6 weken later) is het toestel nog steeds niet geleverd. Ik heb al meerdere malen contact gehad maar elke keer is het antwoord: Over 2 weken komt het toestel meneer. Gisteren weer contact gehad en nu gaat het weer minstens 2 weken duren. Ze hadden me wel mogen vertellen dat ze het toestel niet op voorraad hadden en dat het zeker enkele weken ging duren. Maar we wachten af.
Quote: Gepost door wimw op 24/07/2003 10:44 Rating: 0
Gelukkig heeft TV ook een Shop Survey gedeelte waarin ervaringen vermeld worden. Voor Sitel.nl is deze hier te vinden.