Nou ik hoop maar dat ze u snel "inhuren" en dat het dan afgelopen is met alle ellende voor anderen, want ik heb er genoeg van en wil absoluut NIETS meer met dit bedrijf te maken hebben.
maar eindelijk na 5 maanden heen en weer schrijven heb ik mijn 14,25 euro terug gehad, en zijn de rest van de problemen voor nu
opgelost. Ik bel inmiddels al meer als 2 maanden niet meer met Simpel, en ga nu de strijd beginnen om mijn contract niet te verlengen. Moet ik een brief sturen om mijn contract per afloopdatum te beëindigen. Nou we zullen zien. De brief zal wel niet aankomen of zo, ja mensen zo negatief ben ik geworden over dit bedrijf, dat ik dit nu al weet, dat dit gaat komen. Weer een berg werk. Dus wil je al dit werk niet hebben die ook de anderen op deze tread hebben? Simpel geen "Simpel" nemen 
Quote:
Toch jammer dat als het eerst telefonisch is toegezegd, en nu uit coulance nogmaals, toch niet over wordt gemaakt.
Kreeg een ander mailtje waarin werd gezegd dat het in oktober net niet met de maandfactuur mee kon, maar ook over november weer niet.
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: oplossingen@simpel.nl [mailtoplossingen@simpel.nl]
Verzonden: dinsdag 20 oktober 2009 16:27
Onderwerp: RE: Onjuiste maandfactuur
Geachte heer *,
We hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.
Helaas is tijdens het telefoongesprek met onze klantenservice per ongeluk verwezen naar een oude notitie. Zoals vermeld op de facturen kan het voorkomen dat een gesprek op de volgende factuur berekend wordt. Omdat we begrijpen dat dit misschien onduidelijk is geweest, zullen we u eenmalig deze kosten (€2.50) crediteren. Deze credit zal op een volgende factuur worden verrekend.

plossingen@simpel.nl]
Quote:
---- Doorgestuurd bericht
----
Van: <oplossingen@www.simpel.nl>
Onderwerp: automated message from oplossingen@www.simpel.nl
Beste afzender,
Met ingang van 1 januari 2010 is dit e-mail adres niet langer in gebruik.
E-mails naar dit e-mail adres zullen daarom niet beantwoord worden.
Je kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens.
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn verzoeken wij je om in je correspondentie altijd je klantnummer en/of mobiele telefoonnummer te vermelden.
Met vriendelijke groet,
Simpel klantenservice
Telefoon: 0900 - 2221114 (lokaal tarief)
E-mail: info@simpel.nl
Deze e-mail kan niet beantwoord worden.