Envirofone

Gepost op 16/03/11 om 20:17 uur
Quote:
Ik heb ervaring met Envirofone, en deze is niet zo best. Ik heb sinds januari een nieuwe telefoon, dus ik besloot de proef op de som te nemen en mijn oude telefoon op te sturen naar Envirofone. Mijn oude telefoon is een HTC Touch HD, waar ik iets meer dan €100 voor terug zou krijgen.

Vanmorgen krijg ik een hoopvol mailtje waarin mij te kennen wordt gegeven dat mijn telefoon is ontvangen. Ik dacht op dat moment dat het een kwestie van dagen was voordat ik mijn geld zou hebben. Één minuut later echter, ontvang ik een mailtje dat mijn telefoon waterschade zou hebben en dat deze nog maar iets meer dan €36 waard is.

Ik heb zo'n zelfde ervaring met Envirofone met een identiek toestel. Ik zou nog zo'n €86 krijgen, de telefoon (na controle werking en dergelijke) in de bubbeltjes envelop gedaan en opgestuurd. Ook mijn HTC Touch HD had volgens Envirofone waterschade en was daardoor nog maar €21 waard.

Ik laat mijn telefoon nu ook maar terugsturen en ik controleer of dit werkelijk mijn toestel is dat ik terugkrijg. Als dit niet zo is, of mijn toestel blijkt ineens toch waterschade te hebben dan ga ik wel eens om de tafel met mijn jurist om de mogelijkheden te bezien.
Gepost op 30/03/11 om 08:58 uur
Ik heb half maart 2 mobiele telefoons naar Envirofone gestuurd. Zelfde fout gemaakt als plom hierboven: niet aangetekend verstuurd maar gewoon in de brievenbus gegooid. Nog steeds niets gehoord terwijl ze adverteren dat je binnen een week het geld op je rekening hebt! Mag hopen dat ik nog iets hoor, heb de klantenservice gemaild want het nummer dat op hun site staat klopt niet? (zijn ook 11 nummers dus gaat duidelijk iets niet goed).
Ik raad voor nu iedereen aan om inderdaad zijn telefoon bij mediamarkt ofzo in te leveren, ik wist niet dat dat kon, anders had ik het gedaan.
Mocht ik nog iets horen van envirofone dan zal ik het posten maar voor nu heb ik het gevoel belazerd te zijn.
Gepost op 30/03/11 om 11:25 uur
blabla
Quote:
Mag hopen dat ik nog iets hoor, heb de klantenservice gemaild want het nummer dat op hun site staat klopt niet? (zijn ook 11 nummers dus gaat duidelijk iets niet goed).

Een 0800- en 0900-nummer kunnen uit elf cijfers bestaan.
Gepost op 13/10/11 om 11:32 uur
Ja, wat moeten we hier nou van denken.. Bieden op de site goede bedragen, sturen de enveloppe snel en correct op. Kreeg 3 dagen na het opsturen van de telefoons een paar e-mails. Ze waren ontvangen en getest. De een was goed, de andere, mijn Blackberry, niet. Het klepje op de achterkant zat los. Dit was bij mij bekend, maar hij zat niet helemaal los, bleef gewoon niet goed zitten.

Maar om dan meteen bijna 50 euro van de prijs af te halen en vervolgens de klantenservice niet kunnen bereiken om te onderhandelen… hmmm.
Op de site staat een nummer, 08000202806, krijg je eerst in slecht Nederlands te horen dat je een 1 moet drukken voor de klantenservice van Envirophone, vervolgens wordt de verbinding verbroken. Al meerdere malen nu…

Niet zo mooi als het lijkt dus.
Gepost op 02/01/12 om 02:28 uur
Vieze manier om schatrijk te worden als bedrijf zijnde....en dat ook nog legaal m.i. Je krijgt voor een telefoon die in het dagelijkse economische verkeer veel meer waard is nog maar een fractie van die prijs, met als risico bovendien dat je kapitaal naar een onbekend bedrijf stuurt.

Je stuurt toch ook niet je portemonnee of iets anders van waarde zomaar met de post naar andere bedrijven? Ik zou dit dus nooit doen, als de telefoon zoek raakt bij de TNT ben je veel verder van huis (dan krijg je alleen nog maar een bedrag per gewicht vergoed als je geluk hebt).

Gratis geld bestaat niet....als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn zeg ik altijd maar.
Gepost op 12/03/12 om 22:12 uur
Mooie reclames allemaal, maar ik kreeg maar 60 euro terug ipv 85,74. Omdat er te veel gebruiksporen op mijn telefoon zaten! Belachelijk toch met een tweede hands toestel!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone