hallo, ik heb helaas slecht bericht over envirofone.
ik heb op 28november mij samsung verkocht voor 96euro
dus heb een envelop opgestuurd gekregen. ik de telefoon opgestuurd naar een week kreeg ik een mailtje dat de telefoon aangekomen is. een paar dagen later kreeg ik een mailtje dat de telefoon getest was en goedgekeurd was. en dat ze over gingen tot uitbetaling. twee dagen later weer kreeg ik een mailtje dat de betaling over gemaakt is op mijn rekening. dat is nu ruim twee weken geleden en heb het geld nog steeds niet ontvangen van ze. heb ze al een paar keer gebeld en daar kreeg ik te horen van die mevrouw dat ze problemen hadden met bankoverschrijvingen en dat het allemaal wat vertraagt is. heb een aantal dagen geleden weer gebeld en gevraagt of het probleem al opgelost was met bankieren die mevrouw zij ja alles is opgelost. en dat ik me geld wel krijg. maar heb nog niets ontvangen

dus nik raad mensen aan om niet je oude telefoon op te sturen het kost meer aan tijd en geld om erachter aan te zitten dan het oplevert

ik hoop natuurlijk dat ik me geld nog gewoon krijg, maar heb er een zwaar hoofd in

beter kan je je telefoon aan zonzoo verkopen dan maar iets minder ervoor
maar daar weet je zeker dat je je geld krijgt. is gewoon een nederlands bedrijf en geen engels. dus mensen niet doen naar envirofone sturen