Lowcall mei-aanbieding

Gepost op 10/05/08 om 19:57 uur
http://superlutser.googlepages.com
Quote:
LowCall is nu voor iedereen gratis. Iedereen die een LowCall aansluiting neemt krijgt deze in mei helemaal gratis. Dit houdt in dat je € 10,- overmaakt en
€ 10,- direct retour krijgt in de vorm van een beltegoed. LowCall wordt bovendien gratis thuisbezorgd en als je op een werkdag vóór 14:00 uur bestelt heb je de volgende dag je simkaart al in huis!

Tijdelijk krijg je bij aanschaf van een LowCall aansluiting een gratis VVV iris cheque t.w.v. €12,50!

Profiteren van dit voordeel? Deze actie is slechts geldig t/m 31 mei* en op=op!.

/edit: als ik doorklik krijg ik bij de aktie te zien dat ik 15 euro beltegoed zou krijgen, maar even wachten tot de site volgende week is geupdate

Quote:
Je hebt gekozen voor het volgende:
LowCall Startpakket Aktie €15,-. Dit krijg je retour in beltegoed.

spambam wijzigde dit bericht op 10/05/08 om 19:57.
Gepost op 11/05/08 om 09:24 uur
Ik stoor me bijzonder aan het onjuiste - en dus misleidende - gebruik van het begrip 'gratis' door de firma Lowcall. Daar is helemaal niets gratis, je moet er gewoon voor betalen.
Gepost op 11/05/08 om 14:15 uur
Een beter formulering zou zijn "Gratis simkaart bij aankoop van 10 euro beltegoed".
Gepost op 11/05/08 om 15:18 uur
Helaas niet een even denderde aanbieding, zoals die in het verleden was met o.a. gratis MP3-speler dan wel een DVD-box.
Gepost op 13/05/08 om 13:15 uur
http://superlutser.googlepages.com
Grr...

Quote:
Met de door jou verstrekte gegevens is het niet mogelijk een LowCall aansluiting aan te vragen.

En dat terwijl ik ooit een lowcall had en die heb opgezegd... Vreemd is dat browser eerst bij geb.datum -- had staan, na toevoeging dag, en nogmaals met maand blijft jaar leeg.
laat maar, dan maar een simpeltje nemen

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone