Na het lezen van al deze shit, wil ik mij ook graag even bij aansluiten wat de Debitel problemen betreft.
Ik bel nu al zo'n jaar of 4 a 5 via hun, en vraag mijzelf iedere keer af waarom de factuur tegen het einde van de maand zo hoog is. Nog maar een paar dagen voordat de factuur opgemaakt is, heb ik vaak nog beltegoed over. En als de factuur er dan eenmaal aankomt zit ik er plotsklaps een tientje of 2 a 3 erboven....??? Lijkt me nogal sterk dat ik in een paar dagen tijd zo'n afwijkend belgedrag vertoon ?
Ook is mij opgevallen dat registratie van bellen en sms'se in het buitenland nogal te wensen overlaat. Er worden gewoon simpelweg meer sms'jes gefactureerd dan je daadwerkelijk hebt verbruikt. Ben hier al in conclaaf gegaan met hun, maar krijg dan gewoon te horen dat hun registratie en de gegevens die ze vanuit het buitenland ontvangen altijd kloppen...kortom, discussie gesloten!!
Momenteel loopt de registratie van het beltegoed bagger!! Zeg maar, helemaal niet. Deze staat al stil sinds 30-4. Maar proberen om duidelijk te verkrijgen via de helpdesk, via mail......2,5 week later wordt er dan eindelijk eens gereageerd. Ditmaal met de mededeling dat ze hiervoor afhankelijk zijn van Vodafone...Mijn abonnement loopt toch via Debitel, dus dan mag ik toch wel verwachten dat hun mij ten alle tijden informatie kunnen verschaffen over mijn verbruik? Ik vind dit zo ontzettend waardeloos en heb geen goed woord meer over voor het hele functioneren van deze organisatie!!! En ben inmiddels al de overstap gemaakt naar KPN.
Ik begreep van een medewerker van de Phonehouse (Veghel) dat Debitel er mee gaat stoppen...klopt dat?
Mvg, D