[Debitel] nog geen online factuur beschikbaar

Gepost op 17/05/08 om 18:21 uur
Ligt het aan mijn opzegging dat ik geen verbruik en online factuur meer kan inzien? Mijn abonnement loopt nog 3 maanden.
Teller van het verbruik blijft bij mij staan op 1 mei. Deze loopt altijd een paar dagen achter maar nu is het wel erg extreem.
Meer mensen last van?

Gepost op 17/05/08 om 19:06 uur
Ik heb Debitel-KPN. Mijn verbruik is bijgewerkt t/m 14 mei.
Gepost op 17/05/08 om 19:37 uur
Die heb ik ook maar helaas.
Zowel via site als via KS blijft ik horen dat ik door mijn bundel ben en dat het bijgewerkt is tot 1 mei. Telefonisch nu niet te bereiken dus probeer komende dagen wel.
Gepost op 18/05/08 om 00:46 uur
http://superlutser.googlepages.com
Mijne t/m 24-4 (!) qua tegoed online bijgewerkt; normaliter 14,15,16e smsje van factuur. Snap echt niet dat ze dat niet verbeteren; misschien op korte termijn wat voordeel van mensen die over de bundel heengaan, maar zoiets ondoorzichtigs wil niemand. Geen infonummer of waarschuwingssms.
Gepost op 18/05/08 om 01:19 uur
Ook zoiets vreemds . Heb Debi-KPN 15 voor 2,95 p mnd. Loopt nog tot 28 aug. Al lang opgezegd. Bevestiging in huis.

Nu: huidig bundeltegoed 1,50 èn buiten bundel verbruik 1,36; heb nooit naar betaalnummers gebeld...??? "GEBRUIK BUITEN BUNDEL"
Nou gaat dit om kleine bedragen, maar het smaakt me uit principe niet! Hopelijk kan ik binnenkort mn factuur online voor "uitleg" inzien.
Gepost op 18/05/08 om 18:41 uur
zelfde bij mij Tijdstip laatst berekende verbruik: 06-05-2008 13:42:42

Gepost op 18/05/08 om 18:47 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Bij mijn 2 abo's staat al de hele maand:
Quote:
Tijdstip laatst berekende verbruik: Onbekend

Dacht dat het ermee te maken had dat ik begin deze maand een nieuw debitel KPN 20 abo had afgesloten. Waar ik ook nog steeds geen factuur van heb of kan zien
De andere vodafone 35 SO gaat morgen de lucht uit i.v.m. prijsverhoging.
Rare gedachte overigens dat het door een nieuw afgesloten abo kwam, maar je moet toch een verklaring zoeken.
Gepost op 18/05/08 om 18:56 uur
Mijn Debitel Vodafone is ook blijven hangen bij 30-4 ...
Gepost op 18/05/08 om 22:02 uur
Na een klacht per email dat ik na portering (debitel-Vodafone >> Orange) mijn laatste facturen niet kon inzien, kreeg ik weer toegang tot de online facturen.
Als laatste facturen (van mijn vrouw en van mij) stonden er twee creditnota's van enkele euro's, geen enkele specificatie, geen overzicht van gebelde nummers/tijd.
Nu nog wachten op de euro's. Ik ben benieuwd.
Gepost op 18/05/08 om 22:10 uur
@Windstorm;
Dat het nog niet geregeld is met je KPN 20 van Debitel lijkt mij vrij logisch; het duurt echt zeker tot na je eerste factuur (factuurdatum/toekennen nieuwe bundel op te vragen bij KS) voordat dit administratief is doorgevoerd naar jou "mijndebitel", aldus is mijn ervaring en ik heb al heel wat abo's gehad bij Debi. Als je nà 1e afschrijving van je rekening nog niets kunt inzien, zou ik me achter de oren krabben...

Als je meerdere Debi-abo's hebt, gaat t sneller; echter als jij alléén naast die v KPN een Voda-abo bij Debi hebt/had, dan is die snellere doorvoering net zo'n probleem als voor alle andere (ex)Voda-abo'ers. Blijft de vraag waarom dit dan niet is bijgewerkt door Debitel.
Gepost op 19/05/08 om 22:05 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
Mijn debitel is het laatst bijgewerkt op 23-4 lekker zooitje bij debitel.
Gepost op 22/05/08 om 09:53 uur
Na het lezen van al deze shit, wil ik mij ook graag even bij aansluiten wat de Debitel problemen betreft.
Ik bel nu al zo'n jaar of 4 a 5 via hun, en vraag mijzelf iedere keer af waarom de factuur tegen het einde van de maand zo hoog is. Nog maar een paar dagen voordat de factuur opgemaakt is, heb ik vaak nog beltegoed over. En als de factuur er dan eenmaal aankomt zit ik er plotsklaps een tientje of 2 a 3 erboven....??? Lijkt me nogal sterk dat ik in een paar dagen tijd zo'n afwijkend belgedrag vertoon ?
Ook is mij opgevallen dat registratie van bellen en sms'se in het buitenland nogal te wensen overlaat. Er worden gewoon simpelweg meer sms'jes gefactureerd dan je daadwerkelijk hebt verbruikt. Ben hier al in conclaaf gegaan met hun, maar krijg dan gewoon te horen dat hun registratie en de gegevens die ze vanuit het buitenland ontvangen altijd kloppen...kortom, discussie gesloten!!
Momenteel loopt de registratie van het beltegoed bagger!! Zeg maar, helemaal niet. Deze staat al stil sinds 30-4. Maar proberen om duidelijk te verkrijgen via de helpdesk, via mail......2,5 week later wordt er dan eindelijk eens gereageerd. Ditmaal met de mededeling dat ze hiervoor afhankelijk zijn van Vodafone...Mijn abonnement loopt toch via Debitel, dus dan mag ik toch wel verwachten dat hun mij ten alle tijden informatie kunnen verschaffen over mijn verbruik? Ik vind dit zo ontzettend waardeloos en heb geen goed woord meer over voor het hele functioneren van deze organisatie!!! En ben inmiddels al de overstap gemaakt naar KPN.

Ik begreep van een medewerker van de Phonehouse (Veghel) dat Debitel er mee gaat stoppen...klopt dat?

Mvg, D
Gepost op 22/05/08 om 10:29 uur

Dat de gesprekken niet bijgewerkt worden voor Vodafone aansluitingen komt omdat er bij Vodafone een migratie is naar een nieuw facturatiesysteem. Hierdoor worden er bij debitel geen gesprekken van het Vodafone netwerk aangeleverd.

Hierdoor duurt het ook langer voordat je deze maand je factuur ontvangt.
Gepost op 22/05/08 om 10:34 uur
Nog afgezien van deze migratie, loopt de registratie sowieso traag
2 a 3 dagen achter.
Gepost op 22/05/08 om 11:00 uur
Ik heb nu wel een factuur gekregen per 22-5. Echter met verbruik tot 1-5. Ik ga er vanuit dat het wel klopt. Verder geen weergave van gebruiken tegoed....ben blij dat ik over 2 maanden weg ben bij Debitel.
Gepost op 22/05/08 om 11:04 uur
een verstandig besluit!
Gepost op 22/05/08 om 11:51 uur
@Macer, zelfs dan doet Debitel niet wat ze beloven na inloggen

Quote:
Let op: Voor klanten op het Vodafone netwerk geldt dat i.v.m. het overgaan naar een ander facturatiesysteem, de verbruiksinformatie een vertraging van 7 dagen kan bedragen.

Gepost op 22/05/08 om 12:09 uur
Sinds oktober 2006 c.q maart 2007 had ik twee abonnementen (1,95 en 6,95 pmnd) debitel-vodafone (voor mijn vrouw en voor mij).
Telkens gedurende het eerste halfjaar van zo'n abonnement werden er teveel kosten in rekening gebracht (kosten buiten de bundel). De ene keer was het €11 de andere keer €62.
Ik heb er telkens tegen geprotesteerd en uiteindelijk werd het teveel in rekening gebrachte verrekend. Terugbetalen doen ze niet.

In september nog eens zoiets en weer geprotesteerd, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord. Het ging om €1,65; dat laat ik maar zitten.

Je moet ze goed in de gaten houden.
Nu heb ik onlangs twee creditnota's ontvangen ivm beëindiging, maar die €5,10 kan ik ook op mijn buik schrijven, ben ik bang, want er kan niet meer verrekend worden. Debitel kent alleen "incasseren", niet "betalen".
Gepost op 22/05/08 om 21:46 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
En sinds vandaag is "mijn debitel"ook niet meer beschikbaar.Ik verdenk ze ervan dat ik mijn belminuten niet op mag maken of dat ze willen dat je buiten je bundel komt.1 Juni ben ik gelukkig van ze af.
Gepost op 23/05/08 om 14:28 uur
Quote:
Laatste geregistreerde gebruik Onbekend
Bundel (€) 26,57

Weer een nieuwe variant... Heb 15 euro bundel waar absoluut een boel vanaf is gebeld. Maar ook nog geen factuur.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone