Nick,natuurlijk doe je het goed om bij GPSD 2x ja te zeggen zo begin ik ook ermee dan open ik tomtom. Groene scherm dan blauwe scherm, dan kom je bij kies een kaart,dan pas krijgt je tomtom scherm met een blauwe pijl. Dan toets ik 1x cijfertje 5 van de nokia dan kom ik in de menu van tomtom. Dan 3x cijfer 6 daarboven zie ik toon gps status. Daar selecteer ik en dan kom er een venstertje met keuze waaronder binpda gps. Dus als jij hier op druk dan slaat die automatisch uit?.
Ga eens naar je Bluetooth en open het en kijk naar je gekoppelde apparaten staat die daar erbij?. Die BT programma die je heb geinstaleerd die maakt het aan aan deze Binpda GPS. Dit Binpda GPS is een klein bestand dat tussen de ingebouwde GPS van Nokia en de sateliet verbinding moet werken. Dit moet je zeker hebben en hij moet zeker ook doen om tomtom te kunnen draaien. Als je deze BT instaleerd dan ga je ook even naar het icoontje en klik daarop. Als die zeg Device Added betekent dat je het apparaat toegevoegd, maar als je erop klik en je krijgt te zien Device Present betekent dat aanwezig apparaat. Hij kan wel zeggen aanwezig apparaat maar bij de gekoppelde
apparaten bij Bluetooth staat die er niet bij. Dus je moet zeker van zijn dat wat die zeg ook werkelijk zo is. En heb je die Binpda gps eigenlijk wel? zonder dit dan wil tomtom niet draaien. Dus kijk bij gekoppelde apparaten(Bluetooth)of die er bij staat. Ik had ook eerst die probleem, kijk maar in dit forum heb ik al over gehad van mijn probleem met Binpda Gps. Hoe vaak heb ik dat weg gehaald en opnieuw geinstaleerd. Tot dat die zei van Device added en ja hoor ik proberen
en tomtom blijft goed draaien. Heb je de file Tomtom.sisx naar je root van je memory card gezet?. Kijk even rustig na of alles goed is gedaan. En trouwens ik dacht dat het allemaal wel goed doet dat zei je toch devorige keer. Kijk maar ven na of je de file tomtom goed het gekopieerd.