Orange Superdeals - Deel 4

Dit topic is gesloten
Gepost op 04/07/08 om 18:45 uur
@ petracremer

Hier hetzelfde probleem een eerder ontvangen E65 had geen lock, ging er vanuit dat het dit keer ook zo zou zijn. Het schijnt nogal behoorlijk moeilijk te unlocken . Veel zaken die er niet eens aan beginnen. Degene die hem van mij gekocht heeft, had een zaakje gevonden die het wel wilde doen voor €30!! en dat schijnt nog goedkoop te zijn.
Gepost op 04/07/08 om 20:21 uur
Uitkijken met de S.E. W810. Afgezien van de 1e pagina wordt de factuurkorting nergens bevestigd, dat is bij een mede-TV'er al eens (behoorlijk) fout gegaan bij de HTC Touch. Telefonisch bestellen is het devies, hoewel dit wellicht niet mogelijk is omdat je het contract dient op te sturen. En anders op z'n minst screenprints maken.
Gepost op 04/07/08 om 21:45 uur
Zoals ik het begrepen geldt voor alles wat je op afstand koopt er een afkoelperiode is. Ik had vorig jaar een SE k800i met een hi 20 besteld. Eenmaal uitgepakt bleek ie een simlock te hebben. Het stond nergens op de website vermeldt dat ie een simlock had. Ik heb meteen contact opgenomen en gezezegd dat ik van de overeenkomst af wil zien. Ik kreeg een retournr en heb alles terug gestuurd. Abonnement werd ook netjes geannuleerd.
De boodschap is: als je een telefoon bestelt waarbij niet staat vermeld dat ie een simlock heeft en/of ie branded is en deze blijkt het wel te zijn, dan heb je het recht om de overeenkomst te annuleren.
Gepost op 05/07/08 om 00:13 uur
die afkoelperiode is niet alleen als je een gesimlocked toestel krijgt terwijl dit nergens vermeld stond. als jij binnen 7 (werk)dagen toch besluit dat je het abonnement en toestel niet wilt dan kun je het zonder reden opzeggen en retourneren (dit betekent wel dat je het toestel niet opengemaakt / gebruikt moet hebben en ook dat je nog geen gebruik moet hebben gemaakt van je simkaart). die afkoelperiode is puur om de consument te beschermen tegen impulsieve internetaankopen. dussssssss, iemand binnen de afkoelperiode spijt krijgt van zijn aankoop en het pakket nog niet geopend en gebruikt heeft, dan kun je het zonder reden van opgaaf terugsturen en je contract e.d. ontbinden.
Gepost op 05/07/08 om 01:37 uur
Zo makkelijk werkt de Wet koop op afstand in de praktijk helaas niet, internetshops maken meestal (onterecht) een verschil tussen een product en een dienst. Waarbij je bij de dienst (lees: abonnement) meestal geen 7 dagen bedenktijk krijgt.

Voor voorbeeld, zie hier

Zo zou het eigenlijk moeten gaan: lees

Helaas zit er vaak een groot verschil tussen recht hebben en recht krijgen. Dus denk er niet te licht over, het is erg vervelend om daarover te moeten ruziën.

En wat betreft simlock; ga af op wat hier wordt gepost en meestal kun je hem in de buurt voor een tientje unlocken. Hoewel het natuurlijk hoort dat ze dat vantevoren vermelden, zie ik het als part of the game.

Weer on-topic: bij 2 mensen in mijn omgeving werd de volle abonnementprijs in rekening gebracht, vind dit erg slordig van gsmtopdeal.
Gepost op 05/07/08 om 12:35 uur
Hier een simlockvrije 6300 bezorgd! Topactie
Gepost op 05/07/08 om 12:43 uur
Even over de simlock van mijn E65: er stond wel op de site dat hij een simlock had, hoor! Alleen had ik gelezen dat er al minstens 2 simlock-vrij geleverd waren. En dat hoopte ik dus ook! Jammer, maar geen verwijd tav Orange.
En abonnementsprijs: bij 1 van mijn abonnementen niet de volle prijs, wel 2,50 euro meer dan in contract.
Gepost op 05/07/08 om 13:09 uur
Heeft iemand de k850i al ontvangen? Zit er een orange lock op? en orange software?
Gepost op 05/07/08 om 19:54 uur
Ben ik ook wel benieuwd naar. Zowel bij m'n vriendin als bij mij is er een onderweg.
Gepost op 05/07/08 om 21:18 uur
Weet iemand of de SE K770i simlockvrij is? Zoniet, is het makkelijk te unlocken?
Op de site staat dat je nog 2 maanden 50% korting krijgt. Is dat nog bovenop de huidige korting? dus dat je eerste 2 maanden 4,95 betaalt ipv 9,95?
En de korting is gedurende de hele contractsduur neem ik aan?

Gepost op 05/07/08 om 21:24 uur
Mijn 770i was in ieder geval simlockvrij.
Gepost op 05/07/08 om 23:49 uur
SE K850i afgelopen week simlockvrij en zonder Orange software geleverd
Gepost op 06/07/08 om 14:11 uur
Dat is mooi, heel mooi. Bedankt voor het vermelden.
Gepost op 06/07/08 om 15:28 uur
Overigens zie ik dat steeds meer toestellen van de Superdeals ook als PrePaid verkocht worden, daar waar het voornamelijk ex-abonnement toestellen betrof. Kijk bv. maar eens naar de SE K850i, die voor E150 bij Vodafone PrePaid te verkrijgen is.
Gepost op 06/07/08 om 15:54 uur
SE K850 prepaid voor €150? waar?
Gepost op 06/07/08 om 17:05 uur
Gewoon bij Vodafone zelf. Zie ook hier. Maar dat is verder een beetje OT.
Gepost op 06/07/08 om 19:53 uur
Heb gister de 6300 binnen gekregen. geen logo. ik heb mijn t mobile prepaid sim erin gedaan en dat werkte. beetje domme vraag en ook off topic misschien, maar betekent dat dat ie simlockvrij is?
Gepost op 06/07/08 om 20:05 uur
Dat ziet er wel naar uit. Op het moment dat zowel de Orange als T-Mobile als bv. Vodafone of KPN er mee werken, dan weet je het 100% zeker.
Gepost op 06/07/08 om 22:00 uur
ja hij is simlock vrij, ff getest met kpn kaartje.
allemaal goed en snel geregeld via gsmtopdeal, ben benieuwd of facturen ook goed gaan.
Gepost op 06/07/08 om 23:56 uur
Heb net de SE K770i besteld maar nergens staat dat ik maar €9,95 zal betalen. Op het contract staat gewoon €30 18 maanden. Is dit bij iedereen zo die besteld heeft? Je krijgt toch geen cashback neem ik aan, factuurkorting wordt toch direct berekend?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone