debitel KPN 25euro 12 maanden gratis? kan dit??

Dit topic is gesloten
Gepost op 09/07/08 om 13:20 uur
Ik ben een jaar klant van Debitel, ik werd gebeld dat ik goeie klant was bla bla. En dat ze me graag wilden behouden.

Ze kwamen met een mooi aanbod :
24 maanden --> 75 min / 75 sms --> gratis, alleen als ik over bundel ging moest ik het over het bundel gaande deel betalen.
12 maanden --> 150min / 150 sms --> gratis, alleen als ik over bundel ging moest ik het over het bundel gaande deel betalen.

Dit aanbod klink voor mij te mooi om waard te zijn. Is er een truc of?
Is jullie dit ook aangeboden?

HOE DENKEN JULLIE HIEROVER?

Mvg

Modbreak:
Er loopt al een topic over deze actie, hier. Deze is dus dubbel => dicht

Let AUB ook op gebruik van CAPS en afsluiting van je post, beide zijn volgens de Tv Forum richtlijnen niet gewenst.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 09/07/08 om 13:20.
Gepost op 09/07/08 om 14:03 uur
http://superlutser.googlepages.com
Hm, Debitel kennende (kijk ff in forum hier) zou ik eerst zwart op wit hun aanbod willen hebben. Dat duidelijk is of je geen overgangskosten hebt, en of/hoe je er tzt vanaf kunt.

Zit je nu via een andere provider bij ze wellicht? Dat ze ipv brieven betere (rendabele) klanten persoonlijk benaderen voor overstappen? Gratis is altijd goed, maar onthou: het *blijft* Debitel met z'n eigenaardigheden...
Gepost op 09/07/08 om 14:19 uur
Ik kan er 7dagen na ontvangst van bevestiging vanaf.
En heb een opzegtermijn van 3 maanden.

Het abbo dat ik nu heb heb ik gewoon bij Debitel.nl besteld --> Debitel KPN 15(toen nog andere belminuten als nu)

En ik ben me er zeker bewust van de grappen van Debitel. Daarom vraag ik ook via deze weg om advies.

Wat denk je?
Ik zou haast denken dat het niet goed kan wezen omdat het gratis is! Ik ben misschien 2x over de bundel gegaan(1x dik andere nipt) in 12 maand!! Lijkt mij dat ze op basis van die gegevens ook geen winst op mij kunnen maken
Gepost op 09/07/08 om 14:35 uur
Maar je had nog geen opzegging gedaan, en was je vervaldatum van het 1e jaar al geweest of niet?

Zie hun mobiel.nl-site. Is relatief veel korting, maar misschien willen ze een bepaalde onder/bovengrens qua afzet halen voor bonus of korting.

Alleen als je gratis zijn zwart op wit krijgt met alle van toepassing zijnde (algemene) voorwaarden, absoluur doen. Heb op andere forums ook wel eens klachten gehoord dat verlenging met jaar alleen eerste 3 of 6 maanden gebeurde, terwijl dat niet gezegd zou zijn.
Gepost op 09/07/08 om 15:03 uur
Ik had inderdaad al een opzegging gedaan. Ook al bevestiging en een week later ofzo werd ik gebeld met dit aanbod. Klinkt interessant maar zoals je ook al zegt --> veel mensen hebben problemen met Debitel

Je zei :
Heb op andere forums ook wel eens klachten gehoord dat verlenging met jaar alleen eerste 3 of 6 maanden gebeurde, terwijl dat niet gezegd zou zijn.

Je bedoelt hier mee dat ze ook vergelijkbaars was toegezegd maar i.p.v. afgesproken tijd 3 of 6 maanden maar gratis is vergeven?
Gepost op 09/07/08 om 15:31 uur
Ik heb 'm; kijk ff *hier* Zegt genoeg Of deze
Gepost op 09/07/08 om 16:07 uur
k bdankt;)
Ben er zeker wat wijzer van geworden.
Kykend naar de datums en van die ene man zijn afschriften zie ik geen probleem (aangezien hij inderdaad 0euro moest betalen.
En de vragen die hij steld heb ik al gevraagd. En aangezien ze hierna nog geen bericht hebben gezet van deam, wat een oplichterij of dergelijks kyk ik er positief tegen aan..

Jij ook veracht ik?
Gepost op 09/07/08 om 16:26 uur
Waarschijnlijk heeft Debitel een onderzoekje naar je gedaan en blijkt dat jij gemiddeld iets van 200 minuten belt per maand of iets dergelijks. En zodoende zul je vaak over je maandbedrag heengaan, tenminste, dat is de bedoeling van Debitel. Ik zou zeker het aantal belminuten wat je gebruikt per maand in acht nemen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone