[T-Mobile] Netwerkproblemen door storing

Gepost op 25/07/08 om 08:48 uur
Sinds vanochtend is het netwerk van T-mobile in Rotterdam niet meer bij mij beschikbaar. Ook mede T-mobile gebruikers ervaren deze problemen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Gepost op 25/07/08 om 09:02 uur
Regio Den Bosch ook geen netwerk (toegang niet toegestaan). Had net een reset van mijn toestel gedaan dus dacht dat dit de oorzaak was. T-Mobile is telefonisch niet te bereiken (+ 30 minuten wachttijd, daarna opgehangen...).
Gepost op 25/07/08 om 09:48 uur
Mijn vrouw heeft dezelfde problemen in Rotterdam. Dekking volledig weggevallen
Gepost op 25/07/08 om 09:49 uur
Hier in Nieuwegein geen problemen, ik kan bellen en gebeld worden. Kan ook gewoon smsjes sturen en ontvangen.
Gepost op 25/07/08 om 10:03 uur
Groningen ligt ook plat sinds 9:00 uur.
Gepost op 25/07/08 om 10:17 uur
Hier in Roosendaal met I-150 abonnement geen bereik "geen service", maar met Flex weer wel..
Gepost op 25/07/08 om 10:36 uur
Zojuist vanuit Dortmund (D) weer in Nederland gekomen. In Duitsland had ik vanochtend met mijn Nokia E51 (T-Mobile) geen toegang tot T-Mobile Duitsland. Twee maanden terug had ik met dit toestel in Düsseldorf wel bereik. Vermoed een netwerkstoring.
Gepost op 25/07/08 om 10:45 uur
Of je rekening niet betaalt
Gepost op 25/07/08 om 11:25 uur
Het staat nu ook op de site van T-Mobile :
Vanwege een technische storing is het voor een gedeelte van onze klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van onze dienstverlening. Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden.

De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info
Gepost op 25/07/08 om 11:38 uur
Prutsers
Gepost op 25/07/08 om 11:44 uur
Zouden ze iets fout gedaan hebben met het samenvoegen met het Orange netwerk ?
Gepost op 25/07/08 om 13:01 uur
Ook hier in Nieuwegein geen problemen.
Gepost op 25/07/08 om 13:06 uur
Yre
Het is idd geen geografisch probleem. Mijn vriend (zakelijk abo) en ik kunnen beiden niet bellen/gebeld worden. We hebben nog een T-Mobile prepaid liggen en die werkt gelukkig wel.
Gepost op 25/07/08 om 13:07 uur
Hugo Boss
volgens mij werkt het bij mij ook gewoon ;)
Gepost op 25/07/08 om 14:36 uur
Hier erg veel problemen... SMSjes komen niet aan, bellen is niet mogelijk of lukt als je heel veel geluk hebt. Gebeld worden zit er al helemaal niet in.. Van mij mogen ze het wel wat sneller oplossen!
Gepost op 25/07/08 om 15:04 uur
hier alles weer in orde, vanaf vanmorgen volop problemen gehad sinds 14.30 lijkt alles weer te zijn hersteld.
Gepost op 25/07/08 om 15:20 uur
Quote:
Gepost door Misplaced op 25/07/2008 09:38
Prutsers

Waarom nu weer "Prutsers"?
Dit komt ook voor bij providers als KPN en Vodafone. Vooral als ik zie wat Telfort (VAN KPN!!!) de laatste tijd presteert...
Een beetje kortzichtig en ontzettend stom, die reactie van Misplaced. Maar ach... What's in a name...?
Gepost op 25/07/08 om 19:24 uur
Hugo Boss
En hij is weer opgelost ;)
Gepost op 25/07/08 om 19:58 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Ik zit hier in Kroatie, Istrie, Poreć en heb sinds vanmiddag geen toegang tot de netwerken. Zat altijd op T-Mobile HR, kon ook op HR VIP. Maar nu dus beide niet meer....
Gelukkig heb ik ook United Mobile
Gepost op 26/07/08 om 09:04 uur
Zijn de problemen nu echt opgelost want ik heb nogsteeds geen toegang tot netwerk. ( Rotterdam Sony Ericsson W800i ) Het is natuurijk wel heel toevallig als mn tel kapot is ( maar dat lijkt me niet, het zoeken duurt even maar KPN e.d. vindt ie wel, maar hier kan ik natuurlijk ook geen gebruik van maken )

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone