Nu opzeggen en later overstappen met nummerbehoud

Dit topic is gesloten
Gepost op 20/08/08 om 23:02 uur
Kan dat?
Mijn situatie is als volgt: Ik heb een vodafone basis abonnement wat op 12-09-2008 afloopt. Omdat ik met nummerbehoud wil overstappen naar KPN heb ik dit abonnement nog niet opgezegd. Dat betekend dat mijn abo stilzwijgend verlengd wordt, en dat ik dus ook steeds weer zit met 3 maanden opzegtermijn, toch?

Is het mogelijk om nu alvast op te zeggen inclusief nummerbehoud om dan ergens in september de nieuwe provider contact op te laten nemen met Vodafone?

Ik wil naar KPN zodra de N96 leverbaar is (KPN is de enige aanbieder van DVB-H televisie, toch?) dus dat is rond 15 september, als het goed is.

Pre-orderen van de N96 gaat niet, of in ieder geval niet bij KPN zelf, heeft iemand misschien een shop gevonden die het wel doet?

Het plan is dus om nu alvast Vodafone op te zeggen, omdat ik daar anders alleen maar langer aan een duur abbo vastzit, zonder een nieuw toestel of ander voordeel.

Modbreak:
Welkom op het TV-forum. TV is geen helpdesk, zie ook de Tv Forum richtlijnen. Dit soort zaken kan je gemakkelijk zelf uitzoeken ...

Topic closed.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 20/08/08 om 23:02.
Gepost op 20/08/08 om 23:29 uur
Je kunt gewoon opzeggen. PS maak gebruik van de opzegbriefgenerator (zie home van deze pagina) en vergeet niet te vermelden dat je gebruik wil maken van nummerbehoud en vul een maand later in om op te zeggen.

Heb je hier geen zin in? Zorg dat je nummer wordt omgezet in prepaid Vodafone en ga hierna over naar KPN.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone