Lowcall: gratis digitaal fotolijstje t/m 30 september

Gepost op 22/09/08 om 16:45 uur
http://superlutser.googlepages.com
10 euro betalen en je ontvangt 10 euro tegoed, met ditmaal als premium een gratis fotolijstje (geen idee hoe groot, of dat het sleutelhangerformaat is...)

kwam er te laat achter dat je aanbrengpremie van 5 euro van bestaande lowcall-gebruikers kunt combineren met deze actie.

ook leuk detail:
Quote:
Daarnaast bellen LowCallers onderling vanaf 1 oktober zelfs helemaal gratis. Dat betekent dus lekker lang bellen met familie of vrienden voor € 0,-.

Gepost op 22/09/08 om 17:00 uur
Ik kan die aanbrengpremie nergens terugvinden. Waar heb jij deze info vandaan?
Gepost op 22/09/08 om 17:18 uur
het fotolijstje oogt inderdaad als een sleutelhanger, maar ja, een gegeven paard...
dat gratis onderling bellen zal wel geen blijvertje zijn, zou anders wel een goed alternatef zijn voor VF Onder Ons, iedereen heeft nog wel een oud toestelletje liggen, lowcall kaartje er in, geef een kaartje kado aan degene(n) met wie je het meeste belt en in no time terug verdiend!
Gepost op 22/09/08 om 17:24 uur
Hugo Boss
Onderling bellen gratis? Shit zeg, vrijdag wordt mijn Lowcall afgesloten, maar anders had ik misschien nog wel een keer nagedacht erover..
Gepost op 22/09/08 om 18:00 uur
@janbettink: kaartje weggeven lijkt me geen goed plan of het moet in de familie zijn, gezien mogelijkheid om op rekening te bellen ;)

@Dnrm: link zie ik nu niet meer op hoofdpagina(s) vreemd genoeg, wel na inloggen:

Quote:
# Deze actie is geldig tot en met 31 december 2008. Echter blijft jouw uitnodiging maar 14 dagen geldig; Reageert je vriend(in) pas na 14 dagen, dan werkt de couponcode niet meer en ontvangen jullie dus geen beltegoed cadeau. Het is wel mogelijk om je vriend(in) nogmaals uit te nodigen en alsnog te profiteren van het gratis beltegoed;
# Je vriend(in) moet zich inschrijven met het e-mailadres waarop hij/zij jouw uitnodiging heeft ontvangen. Het e-mailadres wordt namelijk gekoppeld aan de unieke couponcode en zo worden jullie herkend;
# Voor het in aanmerking komen van het gratis beltegoed dient een geldig e-mailadres te zijn ingevuld;
# Zodra je vriend(in) jouw uitnodiging heeft geaccepteerd en het LowCall Startpakket heeft betaald, ontvang je een e-mail. Je wordt ook geïnformeerd als je vriend(in) je uitnodiging niet geaccepteerd heeft;
# Het verkregen beltegoed wordt als korting verrekend op je eerstvolgende facturen zodra je vriend(in) het LowCall Startpakket betaald heeft;
# In Self Service op LowCall.nl staat onder het kopje ‘mijn wijzigingen’ de status van de uitnodigingen;
# Van deze actie kan alleen gebruik gemaakt worden door LowCall bellers zonder betaalachterstand en die tenminste twee facturen ontvangen hebben;
# Je kunt per 14 dagen dagen maximaal 10 vrienden uitnodigen, ongeacht je vrienden op jouw uitnodiging ingaan. Na deze periode kun je opnieuw het maximaal aantal vrienden uitnodigen;

Gepost op 22/09/08 om 18:52 uur
mmm, blijft leuk, maar niet voor mij dus
Gepost op 03/10/08 om 19:31 uur
wil iemand m'n "partner"zijn, zodat wij beiden 5 euro extra tegoed ontvangen
Gepost op 04/10/08 om 20:39 uur
@itsmeallright, zie mailadres in m'n profiel ;)
Gepost op 04/10/08 om 22:57 uur
@spambam: je hebt mail van LowCall ;)

Nog meer liefhebbers die toch al op het punt stonden om een LowCall SIM te bestellen... ??
Dus met een digitaal lijstje & ook nog eens 5 euro extra tegoed ?
Gepost op 05/10/08 om 00:36 uur
@itsmeallright: ik dacht dat jouw verzoek andersom was; ben al voorzien en op TV is het meestal not done om referrals of dit soort premies actief te werven. Andersom kun je je natuurlijk nooit verzetten
Gepost op 05/10/08 om 09:57 uur
Nou jammer dan, ik ben ook al (3x) voorzien.

Ik zie alleen het verschil niet tussen de 2 opties waarom de 1 wel mag hier op TV en de ander niet ? Ik werf niet actief, ik geef alleen de mogelijkheid als er toch al iemand op het punt stond om die SIM te bestellen om 5 euro -extra- te "verdienen"...
Ik vind het wel raar dat er niet meer liefhebbers zijn, want die 5 euro is toch snel verdiend zonder al teveel moeite ?
Ach, de meesten zijn waarschijnlijk al voorzien, de markt is denk ik "verzadigd"...

Gepost op 05/10/08 om 11:20 uur
Dat gratis onderling bellen is ook niet zo heel bijzonder. Gaat maar om maximaal 100 minuten per maand.
Gepost op 05/10/08 om 12:17 uur
Zie actie niet meer staan ineens
Afbeelding die er bij stond zie ik volgens mij ineens rechtsonderaan in foldertje staan. Inderdaad sleutelhangerformaat, of Lowcall/Debitel moet m'n verwachting een keer overtreffen
Gepost op 05/10/08 om 12:21 uur
128x128 pixels.
Gepost op 05/10/08 om 14:42 uur
vwb fotolijstje: ik meen me gisteren te herinneren dat erbij stond "op is op" dus wellicht zijn ze dan nu toch echt op...
(tja, als je maar lang genoeg wacht krijg je dat)
Was toch best een leuk gratis lijstje. (gegeven paard & bek enzo...)

vwb gratis onderling bellen: kan best niet zo bijzonder zijn, maar bij Simpel betaal je voor altijd nog 2,5 euro per maand... (100 minuten "gewoon" + 20 minuten onderling dan)
Ook de overige zaken zijn goedkoop, zoals kosten nummerbehoud 0 euro, GPRS 1,5 euro/MB, etc. etc.
Gepost op 05/10/08 om 20:36 uur
Dingetje bleek gisteren bij de post te zitten

D:GENCODEUNICODE.DLL vindt McAfee niet zo leuk als ik de sleutelhanger aansluit. Vette trojan melding. Vraag is of het terecht is of niet

Weet iemand of je foto's gewoon kunt verkleinen met een tooltje naar bepaald aantal pixels (128x128 zoals gezegd werd) of gewoon een willekeurige jpg ergens in mapje of met bepaalde naam neer moet zetten. Als McAfee het niet vertrouwt, dan ik zeker niet.
spambam wijzigde dit bericht op 05/10/08 om 20:36.
Gepost op 06/10/08 om 20:24 uur
Voor de aardigheid ouwe laptop zonder virusscanner genomen, dingetje offline aangesloten, komt ie met deze melding (net als op xp pc met mcafee disabled):

Quote:
This device donot surpport this compressed rate!

Fraai, letterlijk overgenomen btw. Okee, gegeven paard enzo, maar een generic trojan, dus ben ik benieuwd hoe anderen dit omzeild hebben? Scanner kan dll (gelukkig?) niet verwijderen. Met Verkenner zie ik dat er 304KB op apparaatje staat, 0KB vrij. Dus zelf compressen en verplaatsen gaat niet lukken.
Gepost op 07/10/08 om 01:25 uur
dikkie
@spambam:

Kan je de geheugenruimte niet gewoon formatteren?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone