Ik had op 21-09-2008 een bestelling geplaatst bij Bestelmaar.nl , voor een Nokia N95 8 Gb met een abonnement.
Bij het afronden van de bestelling werkte de printerfunctie om de een of andere reden niet, maar 2 dagen later ontving ik het contract per post.
Ik heb het contract ingevuld, ondertekend en vergezeld van de gevraagde (kopieen van) documenten op maandag 29 september 2008 naar ze verzonden per reguliere post.
Hierna heb ik enkele dagen niets van Bestelmaar.nl vernomen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik op donderdag 2 oktober 2008 e-mail, waarin mij werd meegedeeld dat ze van mij geen documenten hebben ontvangen, en dat ze mij dringend verzoeken om alsnog de gevraagde documenten naar u te verzenden VOOR VRIJDAG 31 AUGUSTUS.
Dit ervaar ik toch als erg slordig.
Omdat ik mijn lopende –dure- abonnement bij Vodafone zo spoedig mogelijk wenstr te beeindigen en bovendien een nieuw GSM-toestel wil, heb ik vervolgens getracht om telefonisch kontakt met ze op te nemen via hun 30 cent per minuut kostende telefoonnummer.
Bij het bellen van dit nummer kreeg ik echter een antwoordapparaat aan de lijn, met de mededeling ‘dat alle medewerkers in gesprek zijn’ en het verzoek om later terug te bellen.
Na meerdere tevergeefse pogingen (welke mij in totaal meerdere euro’s hebben gekost) heb ik de moed maar opgegeven…
Naar hun bedrijf toe gaan heeft hoogstwaarschijnlijk ook geen zin, aangezien ze op hun website aangeven dat hun bedrijfsadres geen bezoekadres is.
Met name het moeten bellen naar een duur betaaltelefoonnummer om telkens een antwoordapparaat aan de lijn te moeten krijgen irriteert mij zeer.
Ik kan wel begrip opbrengen voor hun keuze om telefonische klantenkontakten via een betaalnummer te laten verlopen, maar dan dienen er mijns inziens toch wel voor te zorgen dat er personeel is om de telefoon aan te nemen…
Als je bij Bestelmaar.nl een toestel koopt en er blijkt achteraf iets niet in orde te zijn, verwacht ik dat ik dagenlang hun betaalnummer zal moeten gaan bellen, omdat ze gewoon geen telefoon aannemen en er blijkbaar expres een antwoordapparaat aan hebben gehangen om extra geld binnen te halen...
Ik heb ze dus maar een e-mail gestuurd met een klacht, en ze meteen maar meegedeeld dat ik alsnog de order wens te annuleren.
Wat denk je... Krijg ik een 'automatisch antwoord-e-mailtje' terug, met de mededeling dat 'er binnen enkele dagen zal worden gereageerd op mijn e-mail'...
Pinokkio wijzigde dit bericht op 04/10/08 om 12:06.