[LowCall] onbeperkt lowcall bellen slechts tot 26 december?

Gepost op 21/11/08 om 21:05 uur
Bij de laatste "sinterklaas-actie" van lowcall staat in de kleine lettertjes dat het 'onberperkt' bellen met lowcall klanten slechts tot 26 december zou gelden. Verder is het nergens te lezen of dat zo is.
Wel vind ik het een beetje rare datum om te stoppen (waarom niet de eerste van de maand?)

https://www.lowcall.nl/lowcall?waxtrapp=uejfcOsHcSlYjBKLgB
Gepost op 21/11/08 om 23:47 uur
Misschien dat het bv. slechts 1,5 mnd duurt en men daarom op de datum gekomen is.
Gepost op 22/11/08 om 00:02 uur
Als dat op de site staat zal het wel zo zijn he.
Gepost op 22/11/08 om 00:07 uur
maar waarom zetten ze dat bij de sinterklaas actie pagina en niet bij de "gratis onderling bellen" pagina, waar je het zou verwachten.

Is het misschien de sinterklaas actie die tot 26 december geldt? (ook niet geheel logisch).
Gepost op 22/12/08 om 19:33 uur
Onderwijl heb ik even navraag gedaan bij LowCall, want dat gratis onderling bellen leek me een beetje te mooi om waar te zijn. Wat blijkt? Inderdaad loopt de actie tot en met 26 december a.s. Dat wordt niet expliciet op hun website vermeld, want ja, ze willen natuurlijk dat klanten gewoon door blijven bellen; stiekeme marketing heet dat in gewoon Nederlands... Met ingang van de 27ste geldt het tarief van 7 eurocent dus weer.
Gepost op 23/12/08 om 23:32 uur
http://superlutser.googlepages.com
Om het nog ingewikkelder te maken... (link) geeft aan dat je t/m 31 december kunt bestellen voor gratis onderling bellen
Gepost op 24/12/08 om 01:14 uur
@spambam;
Maarrrr:

Onderaan die link staat **
lees dit nog eens. Waarschijnlijk hier alléén nog niet aangepast.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone