[kortingopbellen.nl] nog steeds geen cashback

Gepost op 16/12/08 om 09:38 uur
sjeroen
Ik heb meerdere keren gebeld en gemailed maar tot nu nog steeds geen geld. Word aan gewerkt krijg ik te horen . De meneer van korting op bellen is hier actief dus dacht misschien helpt het als ik hier post.Iemand een manier om me cashback te krijgen
Gepost op 16/12/08 om 11:24 uur
Lightning
hoelang wacht je dan op je geld? (misschien iets meer uitleg geven)
Gepost op 16/12/08 om 15:43 uur
sjeroen
een abo met cashback zou na 6 weken gestort worden de factuur is van aug 2008 de 6 weken al voorbij
Gepost op 16/12/08 om 19:21 uur
Als je op hun website kijkt zie je ook niet meer zoveel aanbiedingen. Alleen nog Chippie, Telfort en Vodafone. En dan ook nog oude niet meer verkrijgbare Telfort abonnementen. Het lijkt er op dat kortingopbellen.nl z'n beste tijd heeft gehad.
@sjeroen: hebben ze vandaag gereageerd? Normaal reageren ze heel snel, zelfs in het weekeinde.
Gepost op 16/12/08 om 19:46 uur
sjeroen
@gsm nee , op website van staat harvest bv en op die site van harvest bv staat dat hun 030 niet bereikbaar is heb ik mobiel gebeld en kreeg te horen dat het maandag al is overgemaakt maar zie nog niks.
zijn er andere die aanbieding hadden van 100% gratis bellen en nog niks binnen hebben
Gepost op 19/12/08 om 08:21 uur
sjeroen
update geld alsnog binnen heb wel moeten wachten en zelf erachter aan gezeten (misschien dit forum ook geholpen ;))
Gepost op 19/12/08 om 14:25 uur
je moet ze gewoon vaak mailen en bellen. Dan krijg je uiteindelijk je cashback wel binnnen. Duurt wel lang voor dat lukt meestal.
Gepost op 19/12/08 om 15:45 uur
Heb zelf de ervaring met KOB dat bijv. CB niet vanzelf komt maar na een belletje/mailtje komt alles in orde. Ter zijde: je wordt correct te woord gestaan

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone