Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijn chippie abonnement.
Er zit vertraging in het versturen van sms'jes naar het buitenland. Dit heb ik getest door met mijn andere abonnement van Hi te gaan sms'en, en daar kreeg ik ze altijd meteen. Vervolgens ga ik verder met mijn chippie abonnement, krijgt ik weer smsjes die tegelijk komen, of ik heb zelfs ook nog een smsje midden in de nacht gekregen, welke in de middaguren was verstuurd.
De laatste tijd bel ik vaak naar Turkije, tijdens het gesprek krijg ik van de andere kant de vraag van, met welke telefoon bel jij? Wat blijkt, er staat een +88 nummer.. vreemd.. Ook dit nummer wisselt vaak af.
Daarnaast hebben ze mij voor verschillende smsjes het normale tarief voor buiten de bundel berekend. Dit zijn dan wel smsjes naar Turkije, maar ook 1 smsje binnen Nederland. Het bellen naar Turkije ging gelukkig niet buiten mijn bundel, anders kon ik mij scheel gaan betalen op mijn volgende factuur, waar ik nou ook niet al te blij mee ben.
Hierover heb ik afgelopen woensdag op
www.chippie.nl een formulier ingevuld dat dat verkeerd is berekend, maar heb daar tot nu toe nog geen reactie op gehad.
Heb al sinds ong 3 maanden chippie, was in het begin zeer tevreden, maar dit is niet echt wat ik had verwacht..
Ben ik de enige met dit soorten problemen bij chippie of zijn er meer mensen?