Quote:
Gepost door dave op 12/02/2009 13:21
Je moet wel eerst beltegoed kopen dus gratis....
[/sub]
Hiermee heb ik straks 5 simkaarten die ik kan gebruiken om naar de gratis Vodafone simkaarten te porteren en met elke nummer kan je bij voda weer 5€ btg registreren. Dus met deze 5 simkaarten zonder tegoed heb ik strax 25€ extra tegoed op mn Vodafone simkaart. Tadaaaaaaaaaaaa
En als je nog verder wilt gaan, als je een Vodafone abonnement neemt met prepaid nr behoud, dan wordt het btg ook gecrediteerd op je rekeningen en heb je dr dus uiteindelijk echt geld van gemaakt 
Quote:
3.6. Het beltegoed op de sim-kaart is onbeperkt houdbaar, indien de klant na de initiële opwaardering minimaal één keer per 180 dagen opwaardeert. Indien de klant het beltegoed niet binnen 180 dagen opwaardeert, wordt het bevroren, waardoor de klant alleen nog gebeld kan worden. Indien de klant binnen 90 dagen daarna het beltegoed niet opwaardeert, verliest het dan resterende beltegoed zijn geldigheid en kan de klant geen gebruik meer maken van de aansluiting. Het beltegoed en het telefoonnummer komen automatisch te vervallen, de simkaart is niet meer te gebruiken en de overeenkomst is dan beëindigd en de klant heeft geen aanspraak op enige vorm van compensatie.