Nummerbehoud bij Vodafone dramatisch!!

Gepost op 11/03/09 om 20:25 uur
Ik probeer al 3 weken mijn KPN nummer mee te nemen naar vodafone. Ik probeer het via de webtool op http://www.vodafone.nl/prive/help/aanvragen_en_wijzigen/nummer_behouden/prepaid_naar_prepaid/

Volgens mij wordt er helemaal niet aan de storing gewerkt. Ik heb al meerdere contactmomenten gehad met Vodafone wanneer ik een oplossing kan verwachten. Tot op heden geen reactie..

Weet iemand sinds wanneer het niet meer mogelijk was om je nummer van KPN naar vodafone mee te nemen?
Gepost op 11/03/09 om 20:40 uur
Was mij ook al opgevallen, maar volgens mij kan je niet online je nummer meenemen, wel mbv het papieren formulier. Deze kan je hier hier vinden (PDF) even printen dus en dan zou het wel moeten lukken lijkt me.
Gepost op 11/03/09 om 20:56 uur
Ik ben een aantal weken geleden overgestapt van T-mobile naar Vodafone. Eerder overstappen gemaakt van Telfort naar Orange en van Orange naar T-mobile. Vorige keren altijd drama.

De overstap naar Vodafone verliep helemaal vlekkeloos. Ik heb het nummerbehoud gewoon bij de aanvraag van mijn nieuwe abonnement bij Vodafone aangevraagd en alles verliep daarna vanzelf. Ik ben in ieder geval super tevreden over Vodafone; niet alleen ontvangst, maar ook de service.
Gepost op 01/08/09 om 21:04 uur
Ben, met nummerbehoud per 14 september a.s., overgestapt van KPN naar Vodafone. De HTC Magic van V. heb ik nu met de nieuwe simkaart in bezit. Werkt Vodafone niet met een tijdelijk nummer tot overstapdatum? Simkaart is nu geblokkeerd 'zegt' de telefoon.
Gepost op 02/08/09 om 11:41 uur
Moderator
Vodafone en KPN werken niet met tijdelijke nummers. Dat betekent ook dat je nummerbehoud alleen samen met de aanvraag van je nieuwe abonnement kan doen. Bij bijvoorbeeld T-Mobile en Orange lukte dat ook nog terwijl je al aangesloten was. Bij Vodafone en KPN lukt dit dus niet!
Gepost op 02/08/09 om 12:07 uur
Duidelijk. Kan wel thuis via WiFi de android market op. Kan ik alvast het e.e.a. erop zetten. Heel veel gadgets e.d.
Gepost op 02/08/09 om 14:44 uur
Ik heb laatst van Orange abonnement naar vodafone (nummerbehoud) prepaid online aangevraagd. Ik heb een specifieke datum aangegeven. En alles liep perfect. (duur van aanvraag was 7 dagen intotaal)

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone