[Lebara] Lebara duurder geworden

Gepost op 14/03/09 om 08:46 uur
Ik gebruik mijn lebara sim all1 voor smsen,
maar ik moest dringend ff bellen en had me abo niet bij de hand
dus dacht heb toch bijna 50 euro op Lebara sim kan ook daarmee ff bellen,
Ik had 47.49 euro tegoed heb gebeld naar 06 nr van Orange kreeg voicmail na 3 sec heb ik weer opgehangen.Keek ik naar me tegoed hoeveel er van af was 0.43 cent.

Is lebara duurder geworden ofzo hanteren ze gewoon 25 cent p.m ofzo start tarief naast bel kosten??

Gepost op 14/03/09 om 10:26 uur
0,43 cent is niet zo veel, meeste providers hanteren minimaal 4,0 cent starttarief, 10 keer zo veel dus.
Ontopic: LEER TELLEN!
Gepost op 14/03/09 om 10:29 uur
@Remco: normaal antwoorden kan ook
De TS heeft het over 43 eurocent.
Gepost op 14/03/09 om 14:08 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
ze rekenen dacht ik 10 ct starttik + 0,18 ct/min (1e minuut volledig, ook ondanks starttik) Zo was het dus, nu gelden idd andere tarieven:
Tarief vergelijking prepaid daarmee berekenen ze nu de duurste gesprekstarieven als nationale prepaid provider, wel krijg je 100% extra beltegoed, maar voor hoelang is dat?
Tarieven wel delen door 2 want je krijgt dubbel beltegoed.

hebben ze wel sneaky doorgevoerd. Want ze adverteren nog steeds hevig met die 100% extra beltegoed, die wordt daarmee ook een sigaar uit eigen doos.
De tarieven naar het buitenland buiten beschouwing gelaten
Gepost op 15/03/09 om 10:58 uur
Jammer dat Lebara zijn prijzen verhoogd heeft maar 0,19 starttarief plus 0,24 per minuut = 0,43 gedeeld door 2 wegens extra 100% beltegoed gratis en het afronden op hele minuten is 21,5 euri cent. Er ziin duurdere providers. Overigens betaal je na die start minuut 0,12 effectief per minuut. niet echt duur lijkt me. Anders is er nog Vectone met promotie tarieven van 0.09 cent naar vast en mobiel en een start tarief van 0,07 cent. SMS kost daar 4,5 cent. Ze werken via het Vodafone netwerk dus dat is ook niet verkeerd.
Gepost op 16/03/09 om 01:07 uur
blabla
Lebara is inderdaad met de meeste tarieven (op bellen naar vaste nummers na) duurder geworden. Zowel met sms, bellen nationaal als bellen internationaal.

Lebara naar Lebara is ook duurder geworden (hoger starttarief), maar mag nu 60 minuten bellen ipv 40 minuten.
Gepost op 16/03/09 om 10:31 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Las ook ergens dat dat van Lebara naar Lebara alleen kan als de nummer origineel van Lebara zijn, dus met nummerbehoud is dat niet mogelijk
Gepost op 17/03/09 om 08:55 uur
Het klopt dus toch wat ik dacht,
Je krijgt wel 100% beltegoed, maar tegenover weer duurder bellen
Als ik met 20 opwardeer krijg ik 20 meer, maar als die 20 extra op zijn dan is het echt duur bellen.Als de beltegoed op gaat en me abo beeindigd is dan neem ik youfone, sim only of ben.

Heb nog 6 maanden om over na te denken
Gepost op 30/03/09 om 20:42 uur
Niks is gratis, ook dubbele tegoed niet, net als "gratis" gsm's bij abonnementen

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone