[Providers] Nieuwe Provider ??

Gepost op 14/03/09 om 11:33 uur
Ik was gisteren in een telecomshop waar de verkoper het had over een nieuwe provider die, bij opwaarderen van 10 euro 20 euro gratis tegoed weggeeft.

30 euro bellen voor 10 euro dus!

Er schijnt dus een nieuwe prepaid provider op komst te zijn
(via KPN netwerk), de simkaarten had hij al in de zaak , maar de provider was nog niet actief, opwaarderen was nog niet mogelijk.

Iemand enig idee welke provider dit is?? De verkoper wilde de naam van deze misterieuze provider niet vrijgeven omdat de provider nog niet actief is en hij de simkaarten nog niet mag verkopen, maar ik ben wel benieuwd!
Gepost op 14/03/09 om 12:49 uur
Beetje raar. Die verkoper vertelde dus wel dat het eran kwam maar niet wat het was terwijl ik verwacht dat het ntwerk alactief is als er simkaarten in de winkel liggen. Opzich is het onzin om e naam van en nieuwe provider geheim te houden want alle promotie voor iets nieuws lijkt me welkom. Misschie oet je gewoon nog een keer naar die winkel bellen en ernaar vragen, wie weet krijg je een andere verkoper die het zich wel laat ontvallen. Is er iets nieuw sin de opta nummerlijsten voor mobiel, dat wil nog weleens iets zeggen.
Gepost op 14/03/09 om 17:31 uur
De verkoper verkocht mij beltegoed wat ik waarschijnlijk niet, of minder veel zou kopen als ik een andere simkaart kan aanschaffen en nog even wacht op deze nieuwe provider.

Het enige wat ik dus niet weet is de naam en de startdatum van deze nieuwe provider.
Gepost op 14/03/09 om 19:25 uur
Als het er al komt of is, noemt men dit een MVNO (M=mobile, V=virtual, N=network, O=operater). Dezen hebben geen eigen netwerk, maar maken gebruik van "één van de drie" (KPN, Vodafone, T-Mobile).

Naam niet bekend maken klinkt mij "verdacht".
Gepost op 15/03/09 om 13:27 uur
MVNO Mogelijk Vorm Niewe Oplichting ;) Hoop het trouwens niet voor je maar klinkt wel erg vreemd.
Gepost op 16/03/09 om 00:21 uur
bij Lebara of Lycamobile ofzo krijg je geloof ik het dubbele...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone