Ervaringen met Budgetphone

Gepost op 17/08/09 om 16:20 uur
bovenstaande klopt. Heb net met ze gesproken en in september krijg ik een factuur digitaal. Even afwachten dus.
Gepost op 17/08/09 om 17:17 uur
zit me nog wel af te vragen hoe die portering nou werkt.

Formulier ''gekocht'', ingevuld en bevestiging van KPN gehad dat m'n nummer over gaat.

Maar moet ik dan niet nog een kaart voor een prepaid nummer thuis krijgen of komt dat pas als het daadwerkelijk is omgezet?
Gepost op 17/08/09 om 17:53 uur
bcool
Mijn vriendin heeft ook haar nummer van Orange ADSL naar Budgetphone laten porteren. Je krijgt vanzelf een mailtje van Budgetphone wanneer de portering voltooid is en de SIP instellingen.
Gepost op 08/10/09 om 23:37 uur
het is ondertussen half oktober maar nog geen factuur ontvangen. Zal ze morgen maar weer eens bellen... zucht. Misschien laat ik het ook wel zo, heb toch nog een voipbuster vast nummer.
Gepost op 09/10/09 om 08:57 uur
zo ging het dus precies bcool, keurig geregeld dus.

Vind het sowieso wel goed werken daar, alleen de communicatie en duidelijkheid laat flink te wensen over waardoor je vaak met vragen zit en niet alles staat op dat forum. Wel reageren ze erg snel op vragen maar dat zou toch anders op te vangen moeten zijn vooraf.
Gepost op 13/12/10 om 23:19 uur
Hugo Boss
Aankomende woensdag wordt ons vaste nummer geporteerd naar Budgetphone. SIP account werkt al, dus vast ingeprogrammeerd. 0800 nummers bellen gaat niet zonder tegoed, laat ik dus mooi via voipbuster lopen. Alleen hoe zit het met 112? Werkt dit wel zonder tegoed? Of ook via Voipbuster. Is een beetje lullig om te gaan testen vind ik, maar wil het het liefst wel werkend hebben.
Gepost op 14/12/10 om 10:01 uur
112 werkt zonder tegoed bij budgetphone(heb ik ooit gelezen, maar weet het ook zeker)

ik weet niet hoe het met 0800 bij voipbuster en andere zusjes zit,
maar bij 12voip.com betaal ik voor 0800 1,5ct/min. en zelfs ook nog 3,9 ct starttarief !?
Gepost op 14/12/10 om 20:47 uur
Hugo Boss
Bij voipbuster gaat dat wel goed, valt denk ik gewoon onder NL landlines, dus bij het hebben van freedays, is dat gewoon gratis is mijn ervaring. Buiten de freedays om durf ik niet te zeggen.
Gepost op 15/12/10 om 20:10 uur
Hugo Boss
Nummerportering is uitgevoerd! Lijkt allemaal perfect te werken, ziggo telefoonlijn is uitgeschakeld en internetverbinding is zelfs al opgeschroefd qua snelheid. Valt me niet tegen. Eerste testgesprekken zijn van prima kwaliteit. Ik hou het in de gaten, maar gezien alle reacties hier verwacht ik dat het allemaal prima in orde zal zijn

Alleen een functie die niet meer werkt nu, maar zie daarvoor het Linksys SPA topic.
Gepost op 15/01/11 om 15:10 uur
Budgetphone onbereikbaar???

Sinds enkele dagen kan ik niet op de Budgetphone website komen.
Ook niet inloggen via de webinterface op mijn account bij Budgetphone. (SIP account werkt wel)
Ondervinden anderen dat probleem ook?
Gepost op 15/01/11 om 16:40 uur
Hugo Boss
Schijnt dat ze een nieuwe website aan het lanceren zijn, maar blijkbaar een en ander niet goed getest, waardoor je alleen maar in de online shop uitkomt. Wacht het maar even af, zal wel weer goedkomen Belangrijkste is in ieder geval dat je wel gebeld kunt worden!
Gepost op 20/01/11 om 11:31 uur
Jammer dat Budget Phone dit niet vooraf heeft medegedeeld.
Kan je er dus ook niet op anticiperen. Plotseling werkt het niet meer.
Maakt op mij niet echt een betrouwbare indruk.

1. Budgetphone.nl is niet meer compatible met Internet Explorer 7.

2. Webpagina's zijn grotendeels verdwenen uit de Google zoekresultaten.

3. Externe links naar budgetphone.nl webpagina's werken niet meer. (Ook niet met IE8)
Gepost op 03/03/11 om 22:53 uur
Ik werk nu sinds een dik jaar met een vast nummer van Budgetphone voor inkomend telefoonverkeer.
In eerste instantie hebben we wat problemen gehad met wegvallend geluid (wij hoorden de andere kant niet meer), maar uiteindelijk is dit probleem in stilte opgelost...

De diensten van Budgetphone werken sindsdien prima voor ons en prijstechnisch zijn ze ook erg interessant. Wel vind ik dat er over het algemeen slecht gereageerd wordt, je geen idee hebt wie er verder achter zit, de communicatie aangaande veranderingen e.d. achterwege blijft.. kortom, daar valt nog wat te verbeteren....

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone