Vanaf vandaag bij The Phone House. De LG Arena gratis i.c.m. een 2-jarig Hi 20 euro abonnement + Eindeloos online (1e 12 maanden 2,50) met een gratis Tom Tom One XL Europa.
|
Dit klopt!
Hee sjefke,
werk jij bij TPH Breda? stuur me even een emailtje..
|
Waar kan ik deze bestellen....
|
Haha Sjefke krijgt een berisping
|
hahaha helemaal niet! Ben juist altijd op zoek naar TPH winkelmedewerkers die online TPH promoten. Daar kunnen we alleen maar blij mee zijn!
|
Hier kun je hem online bestellen:
http://www.phonehouse.nl/abonnement/lg/arenamettomtomoneeuropexl/kpnflexibel/2000/2jaar/&data=40
|
@thephonehouse.nl (shop): Leuk, maar sinds wanneer staat Hi 20 bekend als Flexibel?
|
Dan heeft sjefke niet goed gelezen want het moet icm KPN Flexibel zijn
|
En ik ook niet aanvankelijk....
|
Whoops, het is inderdaad een Kpn Flexibel 20. Dat maakt de aanbieding natuurlijk niet minder aantrekkelijk, maar misschien dat een beheerder het even kan aanpassen? Ik kan je niet mailen, heb geen mail adres van je ;-)
|
Topictitel aangepast
|
Of een n96 en een gratis carkit (nokia hf200) en een extra 16gb geheugenkaartje icm flex 32,50 en surf&mail totaal? Of een n958gb en een gratis carkit (nokia hf200) met een hi20 + eindeloos online. (phonehouse rijssen werk ik )
|
Nu ook de nokia 5800 mogelijk met flexibel 20 met internet (1e 12 maanden €2,50) en gratis tomtom xl 22!!
|
foutje!
|
Hoezo?
|
Eindellos online heeft toch een onduidelijke FUP ?
|
Eindeloos Online en Surf & Mail Totaal hebben een FUP. In deze FUP staat dat het gebruik niet meer mag zijn dan 10 x het gemiddelde gebruik van andere klanten.
|