[Ben] Ben bescheiden

Gepost op 11/05/09 om 18:27 uur
Ben heeft een nieuw abonnement , voor maar 1 euro per maand , voor de heeeeel weinig bellers. 15 belminuten of sms-jes per maand , maar wel aansluitkosten van 12,50. Ik weet niet wie daar nou behoefte aan heeft , kan je volgens mij beter bij prepaid blijven.
Gepost op 11/05/09 om 19:18 uur
iets voor mijn moeder.... Linkje?
Gepost op 11/05/09 om 19:28 uur
Is hier ook een internet aansluiting bij mogelijk?

Dan kan het namelijk wel eens interresant gaan worden.
Gepost op 11/05/09 om 19:36 uur
Bedankt TS. Op ben.nl is alle info gewoon te vinden. Inderdaad is een internetbundel mogelijk, dit zullen sommige mensen die niet vodafone/rabomobiel willen wel interessant vinden.

Ik vind het een net-niet optie. Ik heb het even voor een paar huisgenoten bekeken en door de aansluitkosten en door het feit dat het abo 1,95 kost met daarop 12 maanden 0,95 korting; kost het abo daadwerkelijk 2,-- per maand. Op de prepaidlijst staat 0,13 per min./sms. Op zich is dit goedkoop, doordat er geen starttarief is. Ter vergelijking simyo: 10 ct per min + 10ct starttik = 0,20. Maar het buiten de bundel tarief bij Ben is 0,25. Hierdoor slaan ze wat mij betreft de plank volledig mis. Daarnaast als een huidige simyo klant een ander uitnodigd krijgen ze allebei 5,- extra. Bij ben moet je juist 2,50 extra aansluitkosten betalen t.o.v de andere bundels. Dus maar liefst 12,50 om klant te mogen zijn, wat een welkomst aanbieding.

Ook belangrijk: de eerste maand ontvang je de belbundel naar rato.

Ik wacht wel tot dit abo gratis wordt aangeboden met een of andere enquete actie ;) Ik weet niet of zoiets er daadwekelijk komt.
Gepost op 11/05/09 om 19:43 uur
Moderator
Let ook op dat je de 15 belminuten niet mee kan nemen naar de volgende maand als je ze niet op maakt. Met zo'n buiten de bundel tarief kan het haast alleen nog interessant zijn voor wie nu prepaid belt, maar dit nummer alleen op vakantie een keer gebruikt.
Gepost op 11/05/09 om 20:21 uur
Ben Ouderwets met 75 minuten voor €2,50 was nog wel handig als prepaid vervanger maar dit zijn wel heel weinig minuten.

Misschien iets voor mensen die puur en alleen bereikbaar willen zijn maar geen gezeur willen met verplicht moeten opwaarderen terwijl je nog 100 euro tegoed hebt omdat de geldigheidsduur verloopt.
Gepost op 11/05/09 om 21:27 uur
Het onderwerp van TS spreekt mij zeer aan.
Wel wat off-topic, maar toch:
Ben is bij mijn vrouw en mij NIET bescheiden.
Per gesprek naar KS vanaf een vaste telefoon is E0,35 per gesprek.
Na 4 telefoontjes was ik met KPN-lijn ruim E16,- kwijt (incl btw)! Dat is even wat anders dan E1,40!

Beide hebben wij Ben Ouderwets als "prepaidvervanger", hiernaast heb ik nog .....simmetjes pp en nog een ander abo (Orange/ T-Mobile); echte TV'er...

Na vele e-mails en een brief is er weer één gepost vandaag (Ben had m niet ontvangen...).

Graag reacties van mensen die dergelijke ervaringen hebben (ik heb slechts E10,- gecrediteerd gevraagd, daar ik dan mn aansluitkosten tenminste terug had).

Gepost op 12/05/09 om 15:20 uur
Hugo Boss
Het idee is uitstekend, maar in de praktijk zal het niet echt een nuttig abo zijn denk ik.. kan je beter voor Lowcall ofzo gaan zonder contract ;) hoewel dat ook niet meer al te lang zal bestaan gok ik zo..
Gepost op 12/05/09 om 16:56 uur
Gepost op 12/05/09 om 16:56 uur
Volgens mij is het interessant voor bijvoorbeeld mijn vader. Hij belt nauwelijks tot niet en als hij dat al doet doet hij dat met de telefoon van de zaak. Voor in het weekend heeft hij een pre-paid telefoon om bereikbaar te zijn voor ze vrouw en kinderen, maar gaat de telefoon van de zaak juist uit, om niet bereikbaar te zijn voor collega's. Verder heeft hij wil interesse in mobiel internet, maar verdomt zijn baas dat te betalen of er een bundel voor toe te voegen aan zijn abonnement.

Helaas lijkt dit me een wat kleine doelgroep voor Ben...
Gepost op 28/05/10 om 16:49 uur
In combinatie met internet en een smartphone kan het interessant zijn voor sommige mensen. Ben is voor zover ik weet namelijk de enige provider die toestaat dat je VoIPt over hun 3G netwerk.

Dus Ben Bescheiden + mobiel internet + een programma als fring of Nimbuzz...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone