geen mobiel geleverd stuntkraker.nl

Gepost op 22/05/09 om 18:05 uur
Tot op heden ben ik nog steeds aan het wachten op mijn mobiele telefoon; sony ericsson c902, die vandaag TUSSEN 12.00 en 16.15 bezorgd zou worden.
Ik heb 2x gebeld met stuntkraker en 2x is er een notitie gemaakt en zou ik teruggebeld worden. Niks gehoord.
Kan ik stuntkraker verplichten om alsnog vandaag te leveren? De afspraak stond toch?
Gepost op 22/05/09 om 18:23 uur
Hugo Boss
Zal waarschijnlijk een koerier zijn die levert.. misschien komen ze nog, even geduld ;)
Gepost op 22/05/09 om 18:26 uur
Ik mag het hopen voor stuntkraker. Anders ben ik niet meer thuis als er geleverd gaat worden. Middag naar de maan/koopavond naar de maan....heerlijk hoor.
Gepost op 22/05/09 om 22:08 uur
blabla
Je kan ze niet verplichten, je kan wel de koop ontbinden.
Gepost op 25/05/09 om 08:29 uur
kort lontje hoor....
Gepost op 25/05/09 om 12:18 uur
@ Puthenaer:
Hoeveel te laat heb je je toestel uiteindelijk gehad?
Gepost op 27/05/09 om 09:17 uur
Je wilt niet weten wat een ellende Stuntkraker is. Uiteindelijk dus geen mobiel geleverd. Ik kreeg het telefoonnummer van de koerier, maar die vond het teveel moeite om te gaan zoeken. 'Plaats maar een nieuwe order' was het advies. Na weer contact met Stuntkraker en de verzekering dat ik strax niet met 2 telefoons zit, heb ik een nieuwe order geplaast en die wordt zaterdagochtend bezorgd.....
Gepost op 27/05/09 om 09:31 uur
na zo'n ervaring had ik ze toch vriendelijk bedankt voor de moeite en ergens anders mijn gsm besteld.
Gepost op 27/05/09 om 09:57 uur
Tja, maar waar vind je een C902 voor €12,50 per maand.....
Gepost op 27/05/09 om 10:00 uur
en ondertussen al uitgezocht via welke koerier ze leveren?
Daar lijkt toch vooral het ''probleem'' te zitten
Gepost op 27/05/09 om 18:48 uur
Heb dit zelf ook een keer gehad , zeer iritand , maar er rest niks anders dan verder zoeken
Gepost op 28/05/09 om 17:36 uur
http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/sony-ericsson-c902-r200.asp Daar vind je een C902 voor 12 euro per maand. Krijg je ook meer beltegoed dan bij stuntkraker;)
Gepost op 29/05/09 om 22:29 uur
Ja, die heb ik gezien, maar ik wil ook een smsbundel erbij.

Telfort = 100 sms voor € 3,95
T-Mobile = 100 sms voor € 7,50

Scheelt mij te veel per maand

Hieronder nog wat mailverkeer tussen mij en stuntkraker. Ik heb namen, mails, nummers, aanhef en groeten weggehaald en alleen de daadwerkelijke tekst gekopieerd. Leest makkelijker en het is onnodige info.

Update stuntkraker.nl:

Dit is er tot nu toe aan mailverkeer geweest, sinds het moment dat de telefoon niet geleverd is, precies een week geleden.

Van: Stuntkraker
Verzonden: maandag 25 mei 2009 13:38
Onderwerp: RE: RE: Afspraak voor bezorging is gemaakt voor 22-05-2009 tussen 12:00 en 16:15. DEEL 2!!!!

De koerier is inderdaad niet langs geweest.
Dit is ook terug te zien in de terugkoppeling van onze routes.
Ik ga dit verder uitzoeken maar excuses voor het ongemak.

U zal snel gebeld worden voor een nieuwe afleverafspraak.

Het is ook mogelijk om dit zelf te doen en dit is mogelijk op 0900-xxxxx.

Ik natuurlijk bellen en toen kreeg ik te horen dat het pakket zoek was en ik beter een nieuwe order kon plaatsen. Mailen weer dus.
Dit was mijn mail:

Verzonden: maandag 25 mei 2009 15:00
Aan: _Stuntkraker
Onderwerp: RE: RE: Afspraak voor bezorging is gemaakt voor 22-05-2009 tussen 12:00 en 16:15. DEEL 2!!!!

Ik heb net telefonisch contact gehad met de koeriersdienst met het nummer dat u mij gegeven heeft.

Ik kreeg daar te horen dat ik bij jullie opnieuw een order moet gaan plaatsen, omdat het pakket hoogst waarschijnlijk niet terug te vinden is en zo ja, dan zal het een hele tijd gaan duren.

Ik baal er heel erg van; heb de P er flink in moet ik zeggen…….

Hoe nu verder?????????????

Verzonden: dinsdag 26 mei 2009 11:36

Ik heb contact gehad met de koerierdienst.

Het pakket is in hun bezit en u wordt snel gebeld voor een nieuwe afleverafspraak.

Verzonden: dinsdag 26 mei 2009 10:21
Onderwerp: Afspraak voor bezorging is gemaakt voor 30-05-2009 tussen 13:15 en 17:30.

Zojuist hebben wij een afspraak met u gemaakt voor de aflevering van uw Stuntkraker bestelling met ordernummer xxxxxxxx.

Wij komen op 30-05-2009 tussen 13:15 uur en 17:30 uur uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres:

Wij vragen u om uw legitimatie tijdens de bezorging gereed te houden. Kunt u zelf niet in ontvangst nemen dan kan een inwonend meerderjarig familielid het pakket in ontvangst nemen mits u een ondertekende machtiging beschikbaar stelt en de gemachtigde uw legitimatie en zijn/haar geldige legitimatie kan tonen. Tevens dient hij/zij dan €0,01 of het remboursbedrag met uw bankpas te pinnen.

Het totaalbedrag van uw order 0.00, kunt u uitsluitend pinnen. Na deze succesvolle pintransactie kunt u het pakket in ontvangst nemen.

Verzonden: vrijdag 29 mei 2009 16:34
Onderwerp: Stuntkraker xxxxxx

U heeft een afleverafspraak gemaakt voor 30-05-2009.
Helaas kan deze afleverafspraak niet doorgaan.
De reden hiervoor is dat de SE C902 niet op voorraad is.
Zodra het toestel binnen komt , zal u gebeld worden voor een nieuwe afleverafspraak.

En toen viel ik van mijn stoel.....morgen direct bellen! Ze hebben mijn telefoon dus gewoon aan een ander geleverd lijkt mij? Iemand nog tips wat ik precies kan vragen/melden?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone