[Orange] Einde Orange mobiel netwerk aug 2009 ?

Dit topic is gesloten
Gepost op 29/05/09 om 19:01 uur
Deze week is mijn vriendin zowat elke dag gestalkt door de klantenservice van T-mobile.
Haar Orange30 abonnement loopt medio oktober af en Tmobile bestookt haar met aanbiedingen met telefoons die haar niet bevallen.

Ze wil zelf een Nokia N85 met een internetbundel bij een willekeurige provider van rond de 30 euro. Ik gaf aan dat ze de volgende keer dat Tmobile belt ze aan moet geven gewoon haar abonnement uit te zitten en na afloop haar abonnement + opgebouwd beltegoed te laten opzetten naar een Tmobile prepaid.

Prompt belde Tmobile weer en de toon werd minder vriendelijk toen ze aangaf haar abonnement te willen uitzitten tot einde contractdatum van medio oktober.
Er werd aangegeven dat dit niet kon omdat het netwerk van Orange in augustus uit de lucht gehaald zou worden en als ze nu geen beslissing namen over een migratie naar Tmobile ze dan automatisch in augustus een T-mobile simkaart toegestuurd zou krijgen met bijbehorend 1 jarig Flex abonnement.

Dit roept bij mij enkele vragen op:

1. Klopt het dat het Orange-netwerk in augustus uit de lucht gehaald wordt ?
2. Wat kan ik nu doen om haar mobiel nummer te behouden ?

Graag jullie tips of nuttige opmerkingen.

Gepost op 29/05/09 om 19:27 uur
Wat een onzin als dit waar is. Ze belt al maanden via het T-Mobile netwerk. Vul dus zelf maar in....Ik heb mijn Orange-abo's opgezegd en een keurige bevestiging gehad....
Gepost op 29/05/09 om 19:32 uur
Als het Orange-netwerk er uit gaat , zou je er in ieder geval geen last van moeten hebben , omdat je immers al op het T-Mobile netwerk zou moeten zitten. Alle vier mijn Orange-abonnementen lopen al enige tijd via het T-mobile netwerk. Heb zelfs nog een Orange-abo. lopen tot 1 oktober 2010 (één van de laatste Orange topdeals). Ik weet niet of ze mij hebben proberen te benaderen via telefoon (abo`s lopen nog niet af) , omdat ik deze abo`s maar één keer per maand gebruik

Het tegoed aan het einde van het contract op een (T-Mobile-)prepaid laten zetten , gaat zoiezo niet lukken denk ik.Kan je het beter voor die tijd opmaken.
Gepost op 29/05/09 om 20:55 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Graag verder in dit topic, staat veel info in.

Deze gaat dicht

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone