[Orange] Einde Orange in zicht deel 1

Dit topic is gesloten
Gepost op 31/07/09 om 16:09 uur
Ze zeggenw el meer bij ORANGE/T-MOBILE!!!!

Ze rotzooien maar wat aan daar volgens mij en doen gewoon wat hun uitkomen......

Gewoon melden dat de brief niet is aangekomen zo dat ze je gewoon kunnen overzetten naar T-Mobile.....
Gepost op 31/07/09 om 16:35 uur
Ik geloof er niks van dat die brieven niet aankomen, want ik had zelf op 7 juli een brief gestuurd met opzegging en deze was niet aangetekend. Vier dagen later kwam er al een bevestigingsbrief van Orange dat per 5 augustus de boel afgesloten zou worden. Later heb ik dat teruggedraaid door alsnog te verlengen bij T-Mobile, maar dat doet nu even niet terzake.

Die brieven worden echt wel bezorgd, hoor. Het is gewoon een postbus wat Orange heeft en deze wordt neem ik aan dagelijks geleegd door iemand van dat bedrijf.

Denk dat ze gewoon een vuil spelletje spelen. Of het moet een dusdanige chaos zijn op dit moment dat ze omkomen in de brieven en daardoor niet reageren. Maar daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Ze kunnen het hooguit als excuus gebruiken om niet te reageren.

Vreemde gang van zaken als ik zo lees hoe men ermee omgaat.
Gepost op 31/07/09 om 16:57 uur
Wat mij opvalt is dat vjenne de laatste tijd veel zeer negatieve uitlatingen doet op dit forum.

In het plaatsje vjenne is men toch wel anders gewend dacht ik.

Verder probeert hij veelal de boel op te ruien door voor te stellen dat wij klachten zouden moeten gaan indienen, gebruik moeten gaan maken van Tros Radar etc.
Verder is hij veelal zeer suggestief bezig !!

Hij heeft nog niet 1 keer gemeld dat hij zelf actie onderneemt of dat hij zelf constructief meedenkt.

Een negatieve posting moet echt wel kunnen, maar dit is bijna alleen maar.

Ik wou het toch graag een keertje kwijt.

P.s.: Ik heb ook geen aandelen Orange of T-Mobile.
Menich wijzigde dit bericht op 31/07/09 om 16:57.
Gepost op 31/07/09 om 17:36 uur
heb er een beetje de balen van dat ik nog geen brief gehad heb, sterker nog m'n nieuwe bundel is net weer ingegaan.

Wilde eigenlijk overstappen op Ben regelmatig maar die actie loopt vandaag af.
Gepost op 31/07/09 om 17:54 uur
@ BertH

Je hoeft toch niet te wachten op de brief? Als je contract vrij is dan kan je opzeggen door daadwerkelijk op te zeggen of een nummerportering aan te laten vragen door een andere provider. En anders moet je geduld oefenen
Gepost op 31/07/09 om 18:15 uur
net ff gebeld met dat 0800-7113 en die gaven aan dat als je te vroeg een portering aanvraagt dat niet gaat werken omdat hun systeem dan aangeeft dat je nog een langer doorlopend contract hebt (2010).

Maar binnen 3 weken zou ik toch die brief gehad moeten hebben dus dat zou betekenen dat het mekaar nu zou kruisen en waarschijnlijk niet goed zou uitpakken. Hm, irritant.
Gepost op 31/07/09 om 19:27 uur
Zojuist weer met de klantenservice gebeld. Brieven beide niet aangekomen. Nog steeds niet, dus ik zit nu ongewild aan een abonnement van t-mobile vast.

T-mobile is ook niet aangesloten bij een geschillencommissie, dus als er iemand nog tips heeft? Behalve een pissige brief sturen naar de directie.
Gepost op 31/07/09 om 19:52 uur
Zojuist even navraag gedaan in de T-Mobile winkel, en volgens een medewerker moet iedereen met een Orange abonnement een brief krijgen voor 1 September.
Gepost op 31/07/09 om 19:58 uur
Een ppsimkaart kopen en daar nummerbehoud voor aanvragen. Dan kan je weer porteren naar een ander netwerk. Een nummerbehoud aanvraag is ook een opzegging. Ik kreeg een brief voor de overstap per 2 September ik heb dus meteen een nummerbehoud aanvraag gedaan bij Debitel/Euphony en ga per 1 September over ik heb dus niks opgezegd maar ook weer wel door nummerbehoud aan te vragen
Gepost op 31/07/09 om 21:38 uur
snap t ook niet, maar bij mij drongen ze aan om alsnog een opzegbrief te sturen ondanks een akkoord bevonden nummerportering naar t-mobile. Snap het dus niet meer, maar denk dat de medewerker die alsnog op een brief aan drong het niet helemaal snapte
Gepost op 31/07/09 om 22:59 uur
Het is opmerkelijk wat er de laatste tijd gaande is bij Orange en T-Mobile als ik de verhalen zo lees.

Ben blij dat het bij mij nog relatief snel op zijn pootjes terecht is gekomen.

Het lijkt mij nogmaals stug dat die brieven niet aan zouden komen, zie daarvoor mijn verhaal in deze thread.

Denk dat het een beetje een chaos is nu bij T-Mobile omdat mensen waarschijnlijk constant bellen en brieven sturen vanwege onduidelijkheden en dergelijke.

Wat moet het anders zijn?
Gepost op 01/08/09 om 02:16 uur
Marly
Heb zelf vier dagen na het versturen van de (niet aangetekende) opzegbrief, netjes de bevestigingsbrief ontvangen.
Maar ik had de opzegbrief dan ook gestuurd naar het adres van Orange, dat meerdere malen in deze draad staat en niet naar T-Mobile.
Heb tot nu toe dus geen klagen, alleen vreselijk jammer, dat ik mijn voordelige Orange abonnementje voortijdig kwijtraak .
Het in "de brief" voorgesteld alternatief is voor mij zeer onvoordelig, omdat ik Orange World gebruik (6,- euro en uit de bundel), dit zou dan nu Web 'n Walk worden, voor 9,95 bovenop de bundel.
Marly wijzigde dit bericht op 01/08/09 om 02:16.
Gepost op 01/08/09 om 09:17 uur
@Marly

Mensen letten vaak niet goed op en denken ook niet na. Er is inderdaad meerdere malen aangegeven dat een eventuele opzegbrief niet naar T-Mobile gestuurd moet worden, maar naar Orange. Dat heb ik ook gedaan en na vier dagen kwam de bevestiging al binnen.

Orange en T-Mobile zijn alleen op papier 1 bedrijf geworden, in werkelijkheid heeft T-Mobile na de overname Orange als apart bedrijf laten bestaan. Dat zie je nu ook aan het feit dat ze alle Orange-klanten willen overzetten.

Ik vind het zelf ook vervelend dat ze voortijdig de Orange-abonnementen uitfaseren, maar goed, je doet er helaas weinig tegen.

Voor mij was T-Mobile alsnog de minst slechte keus, er is gewoonweg geen enkele andere provider die met bundels werkt welke onbeperkt houdbaar zijn en waar je alles uit betaalt. Vandaar dat ik toch maar gebleven ben.

Tot slot wil ik nogmaals alle mensen die op willen zeggen er dringend op wijzen dat je opzegbrief NIET naar T-Mobile moet, maar naar Orange. Anders hoor je nooit meer wat.

De gegevens zijn: Orange Nederland N.V., t.a.v klantenservice, postbus 5127, 6802 EC Arnhem.

Ik weet niet hoe vaak het al eerder gezegd is, maar het moet nu toch wel duidelijk zijn waar je brief heenmoet.

Succes allemaal.
Gepost op 01/08/09 om 10:42 uur
Voor 24 juli moest ik reageren anders zou ik per 8 aug naar T-mobile gaan.Heb opgezegt per 10 aug(nieuwe bundel komt op de 11e)en dat mijn nieuwe provider contact op zal nemen voor nummerbehoud.Krijg ik deze week een brief dat ze het jammer vinden dat ik niet mee ga naar T-Mobile maar dat de datum zo is gekozen dat ik mijn bundel nog kan opmaken.Per 8 okt mag ik bij hun weg.............?
Gepost op 01/08/09 om 14:34 uur
Tja, maar dan moeten de klantenservicemedewerkers zelf ook wel de juiste informatie doorgeven. Ik moest toch echt mijn brief sturen naar T-mobile Netherlands BV. Verder wel hetzelfde adres, dat dan weer wel.

Klantenservice is ook bagger. Ik heb naar 3 verschillende nummers moeten bellen en ben ook enkele malen doorverbonden geweest. Duidelijker is het er in ieder geval niet op geworden.
Gepost op 01/08/09 om 16:23 uur
ik begin dit ook wel merkwaardig te vinden, brieven die ineens niet aankomen.....sta al 25 minuten in de wacht bij de KS (met twee nummers ondertussen).
Gepost op 03/08/09 om 10:24 uur
Hier wel een positief verhaal:

dinsdag 28 juli opzegbrief gestuurd naar:
Orange Klantenservice
t.a.v. Correspondentieafdeling
Postbus 5127
6802 EC Arnhem
+kopie legitimatie (niet noodzakelijk)

Ik had tot 31 juli om te reageren.

zaterdag 1 augustus schriftelijk bevestiging binnen, wordt rond 15 aug afgesloten/geporteerd.
Gepost op 03/08/09 om 10:31 uur
ik heb ook mijn 2 abonnementen opgezegd en had ook binnen een paar dagen de bevestiging binnen.
Gepost op 03/08/09 om 13:12 uur
wat was ook alweer die dat sms of belnummer waar je je realtime beltegoed mee kon opvragen?

Wel zo handig bij het opmaken van je tegoed.
Gepost op 03/08/09 om 13:23 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
1244 ...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone