[Apple iPhone 8GB] iPhone 3.0 OS bijnzonderheden?

Gepost op 18/06/09 om 09:44 uur
Gisteravond op een overvolle server met veel moeite mijn iPhone geupdate naar 3.0 OS. Tot nu toe vind ik de met veel bravoure en herrie aangekondigde update erg teleurstellend.

De copy&paste functionaliteit is handig
Als TomTom (of een andere aanbiederen) de navigatie software released is dat een top functionaliteit!
MMS is voor sommige mensen handig..

Maar verder heb ik nog niets spectaculairs, leuks, handigs kunnen ontdekken. Heeft iemand nog een leuke functionaliteit gezien? En zou er niet een film functionaliteit worden toegevoegd aan de camera?
Gepost op 18/06/09 om 16:07 uur
er zijn 100 aanpassingen ingevoerd. Dus ff googlen en je vind wel veel nieuwe dingen. Je kan nu ook zoeken in je mail. 5 foto's tegelijk mailen, dus de MMS functie vind ik nu onzinnig. De zoekfunctie is ook prettig om mee te werken. Voor goede navigatie moet je toch externe hardware kopen van TomTom.

En als je tethering wilt. Klik dan op de link. Heb het net getest. Kan gewoon internetten op de laptop in de trein. Voor alle providers met de iPhone.

Gepost op 03/03/11 om 10:56 uur
Ik ben vooral benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de release van de nieuwste OS. Voornamelijk diverse stabiliteit updates zijn zeer welkom!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone