Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 1

Dit topic is gesloten
Gepost op 30/06/09 om 11:34 uur
die linkjes per ongeluk ondekt.

"Systeem storing" nog steeds gaande onzin

Heeft iemand uberhaupt al wat ontvangen via de TVgids (shop10) of Sportweek (shop9) aanbieding?

Gepost op 30/06/09 om 13:09 uur
Geldt bij deze actie's de halve abonnements kosten voor 2 jaar? Niet dat je na 1 jaar het reguliere tarief moet betalen...
Gepost op 30/06/09 om 14:18 uur
Ik heb de "HTC Touch Diamond 2" al voorbij zien komen in sommige shops voor 200 belminuten + internet voor 18,50p/m; 2jaar.

Ik denk een kwestie van tijd dat ie op de website komt (ik zag hem al even, maar toen ik refreshte was ie weer weg), maar lijkt me ook weer een prima aanbieding.

Edit: @Bazza: Is gehele contractperiode (2jaar) voor de helft van de prijs.
Gepost op 30/06/09 om 14:26 uur
@ van the man: bedankt voor je reactie. Wel aardige actie's dus.
Maar lees ik nu dat er problemen zijn met de leveringen e.d.?
Gepost op 30/06/09 om 14:34 uur
Ja, schijnbaar. Website draait in ieder geval niet echt lekker, maar of er storingen zijn met leveringen en dergelijke durf ik niet te zeggen.
Gepost op 30/06/09 om 14:43 uur
ik denk dat ik het gewoon ga proberen, we zullen het wel merken
Gepost op 30/06/09 om 19:26 uur
Weet iemand dan ook hoe het zit met die voordeel SMS blox? Geldt die ook voor de gehele 2 jaar? Ik neem aan van wel in ieder geval.

Wel apart is dat als je op 'bestellen' drukt je wel kan kiezen voor het abbo wat je wil, maar dat er verder nergens meer wat staat over de gratis blox.

Zal wel op het contract komen te staan?
Gepost op 30/06/09 om 19:51 uur
SMS voordeel (2 voor de prijs van 1 belminuut): Zelfs gratis volgens mij.

SMS Onbeperkt (max 1000 p/m): Denk niet dat je hier korting op kunt krijgen.
Gepost op 30/06/09 om 22:53 uur
SMS voordeel blox krijg je er gewoon gratis bij vanaf een 22,50 abo, sowieso gedurende het contract, en als je vergeet op te zeggen ofzo blijft het nog steeds een gratis toevoeging.
Ik denk dat het vanwege het succes een blijvende toevoeging gaat worden.
Gepost op 30/06/09 om 23:36 uur
Let erop dat je contract klopt met de aanbieding, en gewoon zelf erbij vermelden wat ontbreekt. Bijvoorbeeld de gratis voordeel SMS.
Gepost op 01/07/09 om 16:03 uur
Net even gebeld ivm mijn bestelling (nokia 5800, 2 jaar 22,50 vodafone voor 11,25), is mij verzekerd dat wanneer de storing was opgelost. mijn bestelling zouden worden ingevoerd en verzonden. Dus ik neem aan dat vodafone gewoon gaat leveren.
Gepost op 03/07/09 om 10:48 uur
Vorige week vrijdag de HTC Magic besteld via de personeelsaanbieding (goede vriend van mij werkt bij Vodafone), maandag eens gebeld naar de klantenservice, maar daar stond geen order geregistreerd. Toch wist die goede vriend van mij gisteren te melden dat de order verwerkt was. Dus, als je na 3 dagen met de klantenservice belt, zou het goed kunnen zijn dat ie nog niet geregistreerd staat, maar dat ie na een paar dagen gewoon thuis bezorgd wordt.
Gepost op 03/07/09 om 17:14 uur
op http://directsales.vodafone.nl/tvgids kan ik nergens voor een internet bundel kiezen.
kan dit wel, en hoeveel kost dan?
Gepost op 03/07/09 om 18:39 uur
-) Alles wat niet in de aanbieding staat, bijvoorbeeld internet kan wel worden toegevoegd. Het standaard tarief geldt dan, ik meen 9,50 p.m.

-) Vandaag contact gehad vodafone, ditmaal een vriendelijke deskundige Limburger De orders voor de n5800xpres worden vanaf 15-7-2009 verwerkt.
Gepost op 03/07/09 om 18:51 uur
De administratie is volgens mij niet zo super bij Vodafone.
- Op adres 1 (welke ik vermeld had bij het aanvraagformulier van de verlenging) werd de bevestiging thuisgestuurd en op dezelfde dag werd op adres 2 (mijn vorige adres, waar mijn vorige abo geregistreerd stond) het telefoontoestel thuisgestuurd. Maakt me verder niks uit, maar toch, beetje vreemd.
- Ik had tot dusverre geen internet, maar nu met nieuwe telefoon toch wel aangevraagd. Als ik luister na de huidige bloxxen die ik geactiveerd heb, staat daar Zorgeloos Internet bij. Vreemd, omdat de verlenging pas over 4 maanden ingaat, maar is verder geen probleem!
Gepost op 03/07/09 om 19:55 uur
@hierboven, de eerste brief komt direct van vodafone die het wel naar je juiste adres heeft gestuurd. De levering is van het postorder bedrijf die het verprutst heeft.
Gepost op 04/07/09 om 17:41 uur
Moderator
Zie ik het goed dat de aanvraag volledig electronisch gaat, dus zonder dat je papieren hoeft toe te sturen? Anders moet ik namelijk eerst een computer met printer zoeken...
Gepost op 04/07/09 om 18:27 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
@Koen: Bij mij is dat inderdaad twee keer zo gegaan Niks printen, gewoon online invullen en na een weekje ligt de simkaart in de bus.
Gepost op 04/07/09 om 19:38 uur
@van_de_man: heb je hulp nodig, mail me (Zie profiel)
Gepost op 06/07/09 om 20:29 uur
21-6 de bestelling geplaatst met nummerportering (nokia5800 met 22,50 abbo) Gelijk een bevestigingsmail ontvangen.
Vandaag naar KS gebeld omdat ik niets meer heb gehoord en mijn Orange abbo voor 17-7 moet zijn opgezegd.
Ook ik kreeg de mededeling dat er een storing in het systeem was en maar volgende week opnieuw moest bellen of de storing dan is opgelost.

Morgen nog maar eens informeren

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone